Leuk hoor Daantje!!! Kan niet wachten tot hier alles klaar is , meubels komen in week 43 dus nog even geduld . Ziet er echt heel schattig uit! Ohhh heb zo'n lief setje van Feetje gekocht (broekje, truitje, vestje, mutsje) en toen kwam ik bij de makro en toen heb ik nog een heel lief gevoerd vestje en setje van Dirkje gekocht, veel roze haha. Al dat kleine spul, heerlijk! Heb met flinke korting de camera kunnen kopen die ik op het oog had, was natuurlijk eerst uitverkocht (35% korting, dat wilden meer mensen!) maar ik was op de lijst gezet voor de 22 toestellen die binnen zouden komen en werd vanmorgen gebeld dat ze binnen waren. Helemaal blij! Verder strontverkouden, dus ga maar aan de zoutoplossing. Elke keer als ik moet niezen pies ik in m'n broek , niet handig. Nu maar even stemmen, ook niet onbelangrijk.
Hier vanmorgen ook al gestemd met manlief. Toch weer spannend altijd wat een nieuw kabinet zal doen.. Wow, wat een lekkere korting zeg die 35%! Een foto/filmcamera of een babyfoon camera? Veel mensen zijn nu verkouden of ziek zeg. Van de 10 mensen die ik ken zijn er minstens 7 niet lekker op dit moment. zoontje snottert er ook flink op los. Beterschap ermee! heerlijk he dat kleine spul? Hier ook veel rose zoals je kunt zien
Daantje hele mooie kamer zeg superleuk aangekleed. arual haha lekker hoor in je broek piessen. verkouden zijn is echt ruk en vooral dat je alleen maar zoutoplossing kan gebruiken.
Leuke kinderkamer voor bij zien komen Hier ook druk bezig met het kamertje en allemaal nieuwe spillen kopen WAr we hadden was echt voor een meid Me rug en buik beginnen op te spelen helemaal tijdens me werk. A.s dinsdag maar de gyn over hoe of wat. Hier trouwens de cabrio-fix hadden we nog van onze dochter. En is nog Hartstikke goed dus die gebruiken we
Noa vervelend dat je klachten krijgt, mn met werk! Foto/filmcamera was het! Verkoudheid is nogal ruk ja, maarja zolang het bij snotterigheid blijft is het te doen met zoutoplossing. Rug liggen gaat trouwens niet echt lekker meer, krijg dan hartkloppingen, heel raar, dus maar op m'n zij snachts want buik gaat ook niet. Nesteldrang slaat hier wel aardig toe haha. Heb nu in m'n hoofd dat ik nieuwe theedoeken met handdoeken moet, die allemaal bij elkaar EN bij de keuken staan (heb ze ookal 5 jaar die ik nu heb). Heb ook schoonmaakazijn ontdekt tegen kalk in de badkamer, WOW! Dus om 21.00 gisteren de badkamer gedaan en begonnen met behang afhalen maar moest om half 7 op dus was niet handig . Nu dus maar gauw proberen te slapen! Ohja behang is binnen dus ga ik morgen even ophalen als ik ergens een gaatje heb!!!
MOrgen Aural goed bezig hahaha Hier net via MP een positiejas gekocht me eigen winterjas pas ik never meer in das een maatje 34 haha en toch nog proberen gisteren beetje hopeloos mja.. Word een grijs dagje qua weer he saai. ZO maar ffies met me meissie naar me Schoonouders daar gezellig doen
Van het weer wordt je inderdaad niet heel veel vrolijker, al bevalt de temperatuur mij een stuk beter dan dat hele warme. Toch even proberen he Natascha, mijn jas kreeg ik ook echt niet meer dicht. Wel fijn dat je er een op mp kon vinden, ik op dat moment niet in mijn maat dus maar een nieuwe gekocht. Heb met de hond uitlaten toch echt wel een warme jas nodig. Hier nog steeds erg snotterig, heb het idee dat al mn holtes dicht zitten dus zo maar even flink stomen. Ik ben trouwens op zoek naar lakentjes, maar vind cottonbaby en comingkids eigenlijk een beetje duur als je meerdere lakentjes koopt. Koop of maak ik liever een mooie ledikant/wiegdeken. Maar weet iemand of de lakentjes van Leen Bakker, basis collectie babydump, de wat gunstiger geprijsde merken zeg maar wat zijn? Wil ook weer niet te stugge lakentjes die enorm uit model gaan , suggesties? Vind voor mezelf ook niet alle katoenen dekbedovertrekken fijn aanvoelen. Het regent hier echt heel hard, maar moet er nu toch echt doorheen!
@daantje leuke kamer!!! @natascha fijnn winterjas, hier ook nog op pad, al denk ik dat,t fleecevest vh werk lang mee kan (net nieuw, lkkr ruim) @arual succes door de regen brrr Hier vanavond & morgen late dienst... Heb nu n ipad vh werk (pilot) om gegevens van clienten digitaal te beheren en uiteraard eerst om te zetten/invoeren. Ook leuk, heb ik nu mooi tijd voor hihi
@ Arual; de overtrekjes enzo van de leenbakker zijn vrij goed, dus denk de lakentjes ook wel. klote dat je nog zo verkouden bent! haha die nesteldrang is herkenbaar leuk dat jullie nu het behang besteld hebben! @natascha; leuk een positiejas! hier kreeg ik mijn gewone jas ook bijna niet meer dicht, dus nu ook maar op zoek naar een positiejas Hier net weer een 3D/4D echo gehad van ons meisje <3 even een paar foto's showen foto 1 is links mijn zoontje van bijna 3, en rechts ons meisje
ben vandaag 22+6, maar alles kwam uit op 22+0 behalve de beentjes, die kwamen uit op 23+2 als ze zo door groeit zal ze rond de 6 pond worden bij 40 weken. mijn zoontje liep met dit termijn al 2,5 week voor op groei en werd 9 pond geschat bij 40 weken ( uiteindelijk met 37+1 bevallen en hij woog ruim 7 pond)
Ben ik weer een keer. Ondertussen al weer bijna 3 weken vakantie erop zitten en lekker naar Madeira op vakantie geweest. Onze vakantie ook vooral besteed aan shoppen voor onze kleine spruitmans. Met mijn vader hebben we een kinderwagen uitgezocht, de Joolz day in antraciet en zilver onderstel. Helemaal gaaf zeg!! Deze week ook de kinderkamer gekocht bij BabyDump. Wat een heerlijke shopwinkel! Veel extra's erbij, zoals een box en veel korting. Heb net een badsetje van Marktplaats gekocht. Dat scheelt veel! In de winkel kost zo'n complete set al snel 50-60 euro als het niet meer is en heb nu een complete set voor 20,-! Prima toch.. Merk dat mijn buikje nu hard begint te groeien zeg. Echt leuk. Zal ff een foto spammen van vanmorgen (22w5d). Die kleine is superactief en we hebben het hartje met de stethoscoop gehoord (had pap nog liggen). Leuk hoor! Verder nog steeds weinig kwalen, hoewel ik merk dat ik vaker moet plassen..en dan nog kleine beetjes. Best irritant! Maar als dat het enige is... Fijne avond allen!
Mooi buikje wouw! gaaf dat jullie ook zijn wezen shoppen en je het hartje van de kleine hebt gehoord met de stethoscoop
Daar ben ik ook weer ff... Ik heb nog steeds veel last van harde buiken dus doe rustig aan... Volgende week hier de 3decho... En die week erop lekker op vakantie un weekje.... Oh ja mijn navel is nu geplopt.... Dus heb geen gaatje meer op mijn buik hihihi maar ik word echt rond nu.... Groetjes!!
Doe maar rustig aan Liana! Mooi buikje wow . Leuk hè al dat shoppen. Wat lijkt jullie meid nu op jullie zoon Daantje! Gaaf die echo's! Wij hebben het behang opgehaald, ik moet nu de laatste restjes nog even van de muur peuteren en als m'n mams tijd heeft om me te helpen gaan we plakken. Ben echt benieuwd hoe het totaalplaatje gaat worden van het kamertje. Verder niet veel plannen voor vandaag, beetje rommelen.
@LianaHier ook al een aantal weken een geplopte navel, gek gezicht weer haha. rustig aan meid! Spannend Arual dat jullie bijna gaan behangen! De echo's lijken idd veel op elkaar he? zoo mooi om te zien!
Hier nog steeds een diep gat als navel . Bij mijn moeder is hij nooit 'geplopt', ben benieuwd of het hier gebeurt (ziet er nu in ieder geval nog niet naar uit).
@daantje leuke echo's!! @liana doe maar lkkr rustig aan, is beter @arual succes met je kamertje, leuk leuk,leuk Hier vanmorgen stuk gefiets, nu ff niks en miss straks nog ff weg.....