Suus, wat super!!! Van harte! Ik hoop dat alles goed gaat en je binnenkort echt kan gaan genieten! Marloes, he wat rot dat je je zo voelt . Kan de omslag van het weer ook nog invloed hebben (maakt het natuurlijk niet minder naar)? Merk dat zelf altijd best wel sterk. Hoop dat je je gauw beter gaat voelen. Ik zou inderdaad even vragen of je bloed mag prikken. Begrijp dat het als falen voelt als je je ziek moet melden maar wat niet gaat dat gaat niet. Knuffel. De grote dingen voor de uitzet zijn nu allemaal besteld, kleine spul komt nog wel. Ben nu voornamelijk moe, moe, moe... Concentratie is ook niet al te best dus zit elke keer hier maar een beetje te lezen als ik mijn concentratie weer eens kwijt ben. Vanavond bij schoonouders eten, al zou ik liever mn bed in kruipen straks, gaaaaaaaap . Gisteren vlak voor het eten ook al in slaap gevallen. Morgen weer naar de gyn, voor het eerst zonder manlief (kwam vorige keren precies goed uit met zijn diensten).
Suus wat geweldig, gefeliciteerd en hou ons op de hoogte ... hier nu 7 kg aangekomen, ik ben verslaafd aan de Hamka's chips Moet echt een beetje op gaan letten ... Lana wordt de 13de 5 alweer en we hebben eigenlijk nog geen idee , weten jullie meiden misschien nog wat ?
@suus wauw! Gefeliciteerd, ik duim voor jullie, knuffel! @marloes bah naar! Zie het niet,als falen..... Je kunt hier niets aan doen, kop op. @.... Zeer waars moet ik in de ziektewet blijven tot aan verlof, maar dat hoor ik volgende week denk ik bij de gynaecoloog.... @tummetje haha oke kijk wel ff in de buurt hier Vandaag bij beide schoonzussen spulletjes opgehaald, wat ik niet gebruik mag weg. Even bekijken wat handig is of dat ik toch wat dingen nieuw koop. Vind nieuwe dingen zoeken en kopen zooooo leuk Merk op t moment bij mn man ff n periode dat hij weinig met ons of baby bezig is.... Vind ik wel jmmr.... hij wil t liefst,alles in 1x halen zodat hij niet telkens mee hoeft.... En druk met t werk & ik zit maar thuis (doe wel al t huishouden...) Mjah
Suus, gefeliciteerd! Wat geweldig!!! Hoop dat het allemaal goed gaat, het is jullie zeer zeker gegund Marloeschka, ziek is ziek! Zeker geen falen! Hopelijk geeft het bloedonderzoek meer duidelijkheid. Akkoe, balen dat je tot je verlof in de ziektewet moet blijven. Voel je je wel een beetje oké? Vermaak je je wel een beetje? Heeft iedereen nou de grootste spullen al gekocht? Wij hebben vandaag het kamertje bunnen gekregen, maar verder hebben we nog niks! Geen box, wipstoeltje, etc. Heb maandag trouwens de 3D echo gehad, maar vond het erg tegenvallen Ik zag echt niet goed waar ik nou naar aan t kijken was... De echoscopiste zag iig bolle wangen, dikke lippen, een klein rond neusje en sterke kaaklijn. Ons meisje zou dus op mij moeten lijken! Helaas zag ik het zelf niet zo goed... We hebben wel een dvd meegekregen met bewegend beeld. Wel grappig om op de 2d echo te zien dat ze aan het drinken is Vrijdag voor de eerste keer naar de fysio. Heb veel last van mijn onderrug. En op kraamvisite bij mijn vriendin. Leuk! Nog ff buikspam: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap/275929d1348503268-december-2012-buikjes-22-9.jpg
Ange mooie Spam zeg.. Balen dat de echo zo is tegen gevallen. Ik hoop dat de fysio je pijn iets kan verlichten..
@ Ange, jammer van je echo maar mooie buikspam hoor!. Inderdaad hopen dat de fysio iets kan doen voor je. @ Akkoe, kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je man er wat minder mee bezig is op de manier die jij leuk vind. Lief van je schoonzussen! Sja dat geshop en gezoek is ook heel erg leuk! Grote spullen, 12 okt krijgen wij bijna alles binnen. Ivm met zeer aantrekkelijke aanbiedingen hebben wij deze maand heel veel besteld: het kamertje, de wagen, de box (kregen wij bij de meubeltjes), de kinderstoel (kan vanaf de geboorte gebruikt worden) en de maxi-cosi (mogen we nog uitzoeken) besteld. Vind het wel lekker dat ik dan kan zorgen dat alles met 7 maanden klaar is. Kinderstoel had nu nog niet perse gehoeven maar de aanbieding was wel erg aantrekkelijk en we waren er al over uit dat we deze wilde hebben. Het kleinere spul hebben wij nog niet echt, behalve dan de kruiken van een vriendin. Beddengoed heb ik al wel een idee wat ik wil maar dat kan ik tzt op mijn gemak allemaal uitzoeken en aanschaffen. Heb wel voor mijn verjaardag al wat basisspulletjes gekregen voor straks (thermometer baby en badje, paar hydrofielen, badstandaard, zwitsal). Badje wat ik wil is nu ook in de aanbieding dus dat ga ik nog wel even bestellen. Natuurlijk houden we ook nog een paar dingetjes over voor als mensen graag een gericht kraamcadeautje willen geven, maar wil wel alle spulletjes die we direct nodig hebben in huis hebben voordat de kleine er is. Zo'n schattig mexx-overgooiertje van mn schoonzusje gekregen. Ze moet er nog wel even ingroeien (62) maar het is zo lief!
bedankt voor jullie leuke reacties! ik zal jullie af en toe een update sturen: Vandaag echo: 5 weken en voor 100% zeker in mn baarmoeder!!! 2de horde is genomen! whieee over 3 weken volgende echo! spannend! nu ga ik proberen te genieten, meer kan ik niet doen!
Goedemiddag moeders, @Akkoe...ik ken het gevoel dat je man wat minder met de baby bezig is. Dat is hier ook zo. Lijkt wel zo'n fase dat het allemaal gewoon wordt ofzo. Ook dat het huishouden gewoon doorgaat en mijn buik ook gewoon verder groeit. Zou willen dat hij wat dingen uit zichzelf zou doen of in ieder geval wat meer uit mijn handen zou nemen, dat zal straks ook moeten als ik bevallen ben. Hij ziet het gewoon niet en lijkt allemaal heel gewoon dat ik dat moet doen. Ik moet er nu letterlijk om vragen...MANNEN! Gisteren de 3d echo gepland op 23 oktober. Ben dan 28 weken. Lijkt me zo leuk! Nu maar hopen dat hij goed ligt natuurlijk. Van de week ook ff de hema leeg geplunderd Aangezien het de eerste is heb ik nog helemaal niets, dus moet alles nieuw kopen. Pfff...en das veel! Maar wel heerlijk hoor al die spulletjes. We hebben gelukkig al veel kleertjes in maatje 50-56-62 gekregen van mijn stiefzus. Dat scheelt gelukkig. Natuurlijk wel wat setjes zelf gekocht, want wil niet dat die kleine spruitmans in alles hetzelfde loopt. Ook nog ff een foto van vanmorgen. Het groeit erg hard de laatste weken
Mooi buikje wow! Suuskie het is je zo gegund!!! Vandaag naar de gyn geweest. Verpleegkundige heeft gefilmd tijdens de echo en ik had m'n moeder mee dus de gynaecoloog heeft uitgebreid ons meisje laten zien. Alles was verder goed. In week 32 de groeiecho en het gesprek met de verpleegkundige over de bevalling. Tussendoor nog wel een controle. Binnenkort eens op zoek naar patronen en stofjes, wil toch wel wat dingetjes nog maken zelf. Wil ook zelf de verkleinen voor de tripp trapp gaan maken, zin in!
ik ga ook ff me buikje spammen!! hihihi ik ben nu al net zo groot als mijn zusje die 5 weken verder is... hihihi best wel apart hahah maar ik ben eigenlijk altijd grover gebouwd geweest dan me zusje.... morgen haal ik me neefje 9j uit school en hij blijft het hele weekend....lekker gezellig, en hij vind het prachtig dat ie me met alles mag helpen (tillen,koken enzo) hij is zo lief! maar wel druk haha dus.... en dan dinsdag lekker naar een warm land! hahaha heerlijk ff genieten van all icl. me koffer had ik maandag al half ingepakt!!! misschien dat ik nog wat van me laat horen en anders tot na mijn vakantie!!!!! groetjes dames!!
@Wouw & @Liana mooie spam!!! Liana geniet van je vakantie....!! Idd MANNEN... lkkr wisselvallig.... hij is nu weer druk aan t praten over onze kleine haha. @Ange ik heb natuurlijk mn zelfstudie... maar toch.. wel beetje jammer zoveel thuis, mn ritme is een beetje zoek Vanmorgen de badkamer en wc's schoongemaakt, nu ff niks en vanmiddag zelfstudie time!! Vanavond weer heerlijk op de bank. Heb btw kaarten besteld voor de voorstelling 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" . Het boek heb ik cadeau gegeven aan manlief, die vindt hij prachtig, dus dacht dan kan hij ook mee naar de voorstelling hehe
Vanmiddag gebeld door ass gyn... infectie... Langs apotheek geweest voor capsule die k moet inbrengen en dan hopen dat dit voor bij gaat en ik weer aan t werk kan...
hoi dames !! ik ben echt al een lange tijd niet meer hier geweest ben ontzettend druk geweest, heb heel veel tegenslagen gehad betreft de babykamer. maar......... ik ben helemaal klaar !! morgen word me bed bezorgt en dan hoef ik echt niks meer te doen behalve over paar weken de baby kleertjes en andere dingen wassen. ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee ik ben nog op suiker getest omdat ik voor de weken wat ik ben een hele dikke buik heb en mensen denken ook dat ik elk moment kan bevallen en ik ben zo nieuwsgieriggggggggggggggg
Akkoe, hoe gaat het nu? Ik hoop dat de capsule z'n werk doet! Sam, lekker dat je verder helemaal klaar bent, ondanks de tegenslagen! Ik doe vandaag niet veel. Beetje opruimen in huis. Manlief gaat naar een concert vanavond maar ik ze het niet zitten dus ben verder alleen vandaag (hij is nu sporten). Gisteren was hij de hele dag werken tot 21.30 en vrijdagavond was hij trainen dus voel me een beetje lonely dit weekeinde. Ik ga me eens aankleden voor ik wegkwijn in zelfmedelijden . Kan niet wachten tot het kamertje er is en ik kasten in kan gaan ruimen want overal staan nu babyspullen door het huis en ik wordt een beetje kriegel van de rommeltjes in huis.
@ange thnx! Het werkt!! Minder klachten, meer energie Komende week overleg @work en controle vk & gyn. Dan zal ik horen wat mag/kan Balen dat je zo'n lonely wknd hebt....! Maar kom je vast door. Jezelf lkkr verwennen met films/programma's en wat lkkrs ofzo @sampiej fijn dat alles zover klaar is! is er nog wat uitgekomen wat betreft suiker dan....? Hier vanochtend gewandeld en nu heerlijk samen gekookt (staat nu in de,oven haha) wachten duurt lang.....
Hormonen en alleen zijn/alleen voelen: geen fijne combi vandaag . Ga de hond maar uitlaten, pyamaatje aan en straks met een boek in bed. Tv kan ik me echt niet op concentreren en kan mezelf ook niet motiveren nog iets nuttigs te gaan doen. Komende 2 avonden ook alleen, man heeft de avonden. Genoeg te doen in huis hoor maar heb gewoon behoefte even lekker hormonerig tegen hem aan te kruipen. Heb gewoon even een zeurdag geloof ik . Kleine meid is wel lekker aanwezig, hoop geschop en gestomp daarbinnen. Verder een rustige week hier. Ook wel fijn want ben erg moe en kan even niet zo veel hebben dus het is wel even goed. Woensdag, jawel, weer eens een tupperwareparty bij een vriendin. Ook weer even babykroelen daar. Hè bah, het is alweer donker. Ga even gauw met de hond, sinds ik zwanger ben vind ik het niet zo heel fijn in m'n eentje door het donker te lopen, dus kan het maar beter gehad hebben. Dan lekker met een bak thee onder een dekentje!
volgens mij hebben meer mensen een herfstdippie. Mijn bloeduitslag is binnen en ik heb geen bloedarmoede. Wel ergens een mogelijke innfectie. Nou dat kan kloppen want er zit groen snot in mijn hoofd sinds vanmorgen. Nu weet ik niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken. Heb 7 dagen gewerkt...maar nu na 6 dagen thuis voel ik me nog gammel, moe. pijn in buik en rug....ik ga de vk maar eens om raad vragen. Het helpt ook niet dat mijn oom gisteren gestorven is, dus mentaal ben ik ook nog niet toe aan werken. Bah
gecondoleerd Marloes . Heel veel sterkte. Misschien inderdaad even overleggen met de vk en als het echt niet gaat toch maar ziek melden, ookal is dat natuurlijk wel vervelend.