1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ange gezellig joh..Ja in rook zitten is zeker niet gezond maar het kan vlgs mij echt geen kwaad hoor dat je 1 avondje in een rokerige omgeving hebt gezeten.

1 ste pakje hebben wij hier ook nog niet ik zal zo Es' rond gaan neuzen, op de site van noppies.
    Heb niet echt tips voor je.
    Het is maar net wat je zelf het meest makkelijk vind om aan en uit te doen bij die kleine..

2. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    ML werkt in Haarlem, maar we zijn een beetje opzoek in Haarlem, Beverwijk en Heemskerk ... Ik ben opgegroeid in Heemskerk, ML in Beverwijk ... Mochten we een leuk huisje vinden in Haarlem, blijven we lekker hier wonen ... Het zou voor ons wel handiger zijn om in Heemskerk of Beverwijk te wonen, want daar wonen de opas en omas ook ...

Natas, wat goed dat je zo in de gaten wordt gehouden ...

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wij hebben het eerste pakje ook al! Bij mijn dochter had ik echt een babypakje.. die bekende van de hema.. maar die vind ik deze keer niet leuk genoeg. Nu hebben we een rokje+legging eraan vast, met een overslagtruitje, mutsje en slofjes van de prenatal..maar neem denk ik ook nog wel iets "babyachtigs" mee :p

Ik heb het in maat 50 gekocht.. passen de meeste beebjes zeker op de eerste dag toch wel in (uitzonderingen daargelaten natuurlijk..mja..dat weet je ook niet van te voren :p)

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ange, dat met rokerig ruimte zal wel loslopen voor eventjes maar ik voel me er zelf niet zo prettig bij dus ik vermijd het.
    Leuk, puppy kijken zo! En ook nog uit eten, klinkt goed!

Pakje, schijnt zo te zijn dat ze bijna altijd wel in 50 passen, soms maar heel kort. 56 is vaak wat aan de ruime kant. Hema schijnt erg ruim te vallen, noppies smal. Ik wacht eerst maar even af of ik nog wat ga krijgen. Vind dat mexx echt hele lieve dingetjes heeft maar wel wat prijzig.

Dat slapen... Altijd al wat moeite met inslapen gehad en sinds k zwanger ben is het drama. Nadenken en piekeren gebeurt ook wel maar niet de oorzaak denk ik (als ik lang wakker lig ga ik vanzelf liggen nadenken). Sliep pas tegen half 5... Beetje jammer want dan ben ik weer helemaal uit m'n ritme. Hopelijk vannacht toch beter :). Kleine meid was wel flink aan het trappen vannacht, vind het (meestal ;)) zo vertederend!

Hier geen plannen, manlief moet sporten en het is echt vies weer dus ik denk dat ik vandaag alleen wat in huis rommel.

5. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @arual vervelend dat slechte slapen. Hier ook al aantal dagen liggen draaien in bed.... Wel fijn idee dat je niet,alleen bent met het,getrappel :)

@ange dat roken niet goed is is natuurlijk bekend, maar 1x ff in de,kroeg zo gaat er wel goed om

@1e pakje, hier wel n winterjasje en pakje voor in de auto op de terug weg. Verder moet ik hier nog shoppen..... :D

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik denk dat de kleine het pakje aankrijgt wat ons meissie ook voor eerst aanhad. (Ik zal Es' kijken of ik een foto kan vinden)Alleen dan krijgt hij een blauw mutje op vAn noppies..
    En aangezien mijn plan is thuis bevallen geen dikke vest maar daar hebbe we al wel een paar van.

7. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Wil even duidelijk maken dat ik zelf uiteraard niet rook, maar dat het hier om meeroken gaat. Zal wel los lopen, maar heb het toch voor de zekerheid aan de vk gevraagd op het forum. We zijn de laatste maand nl ook wel eens op bezoek geweest bij vrienden die binnen roken.

Het is hier overigens stralend weer! Mijn ouders hebben pas een chalet in een vakantiepark gekocht hier in de buurt, dus daar gaan we zo even kijken. Daarna meteen door naar vrienden.

Ik vind het ook heerlijk als de kleine snachts schopt :) Ik moet er snachts altijd een paar keer uit om te plassen. Als ik weer terug in bed ga liggen en mijn handen op mijn buik leg is het altijd fijn om beweging te voelen. Mijn kleine meid *zucht liefde*

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
  9. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Aaah klein moppie :d

10. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Wat een dottie Natas

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Ange; jeetje wat erg van je buurmeisje, echt ongelofelijk :( en wat lekker dat jullie er gisteren op uit zijn geweest!

@ Arual; hier ook elke kruidvat leeggeplunderd met de luiers haha, ik had al luiers gekocht, maar was wel een mooie aanbieding die 50% met voordeelkaart!

@ ik ben verliefd; wel een mooi vooruitzicht dat jullie dadelijk gaan verhuizen naar een groter huis! Kun je daarna lekker fröbelen:D

@ natascha; aah wat een moppie! Leuke foto!

@ eerste pakje; hier een pakje van Gymp. er komt alleen nog een romper, legging,en een longsleeve onder. we willen het pakje gebruiken voor de new born foto's die we willen laten maken enkele dagen na de geboorte, vond deze daar erg mooi voor.

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schattig Daantje!

Natascha, wat een moppie!

Ange, had wel begrepen dat het over meeroken ging ;).
    Ik rookte zelf wel voor mijn zwangerschap maar ga nu ook niet bij mensen in huis zitten die binnen roken maar ken er ook die dat wel doen. Ookal zou het misschien niet veel kwaad kunnen, ik voel me er niet lekker bij.

Hoe is het met jullie energie gesteld?
    Mijn energielevel is weer aardig gedaald afgelopen week, vandaag dus ook echt een hangdag en alleen maar een beetje internetten en klooien. Mijn ouders zijn net even naar de babykamer komen kijken, vonden het erg mooi.
    Heb het vlees vanmorgen al in de marinade gezet dus hoef straks alleen nog maar alles in de pan te doen.

13. SeaShell

Hier ook steeds vermoeider.. 3 weken geleden tot nu een opleving qua moeheid, en nu ben ik weer echt moe als ik al 2 winkels afga, dan val ik al bijna om :p

14. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Ik heb ook helemaal geen energie, deze week een beetje ziek geweest, vandaar dat we de verjaardag van Lana volgende week zaterdag vieren, gister lekker naar het strand geweest en patatjes met een kroketje gegeten .. Ze snapte het wel helemaal, ik had het van de week aan haar gevraagd, of ze het heel erg zou vinden of we het volgende week vieren want mama is een beetje ziekjes, daarop kreeg ik een antwoord, is niet erg hoor mama, beetje rustig aan doen jij he en een plakzoen :smelt: Zo lief, ze wordt alleen veelste snel groot ... Woensdag het kinderfeestje ... en volgende week vakantie ...

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Daantje aah wat een leuk setje zeg..

Arual ik gebruik nu 2 week floradix en dat haalt mijn energie level wel wat op hoor.

Ikbenverliefd oohh wat super schattig dat ze zo reageert zeg...

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zit al aan de ijzersupplementen vanaf het begin, en de magnesium en vitaminen.

Ik geef er maar een beetje aan toe in hoeverre dat gaat :).

Zit te wachten tot manlief thuiskomt, trrrrrrrrrek...
    Kreeg vandaag de vraag of ik al een kraamcadeautje wist. Ben dus nu op lijstje.nl een lijstje aan het maken met dingen die we eventueel nog zouden wensen (man is ook nog jarig eind december, uberhaupt de vraag of ik dat ga halen haha, sinterklaas komt ook nog en sommige mensen hebben aangegeven dat ze graag iets kopen wat wij nog zouden willen hebben, al is een cadeautje helemaal geen verplichting of must natuurlijk!).

Morgen even bij mijn opa langs, die zit niet zo goed in zijn vel. Ik hoop dat hij de komst van onze kleine nog mee mag maken.

Morgen ook naar de tandarts, hellup... niet mijn hobby en ik had begin van mijn zwangerschap ook ineens een paar gaatjes (die ik zonder verdoving heb laten vullen).

17. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Suc6 bij de tandarts morgen ...

Hier ga ik ze in bed stoppen en met ML tv kijken denk ... en vroeg naar bed ben doodop ...

18. SeaShell

@ Arual; succes bij de tandarts meid!

@ ik ben verliefd; wat knap zeg van je meisje dat ze het snapte en het niet erg vond

Hier vandaag een lekker pyjama dagje met zoonlief, en 's middags maar eventjes samen boodschapjes doen. Heb alleen ontzettende last van nesteldrang :p is een tijdje wat weg geweest, maar nu zie ik elk muggelulletje en moet opgeruimd/schoon zijn :)

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk een pyamadagje Daantje!

Ikbenverliefd, wat lief van je meisje zeg.

Ik zag net op Facebook dat ik een Aden + Anais swaddle twinkle pink (inbakerdoek/multifunctionele/knuffel doek, eigenlijk een grote veredelde hydrofiel :D) heb gewonnen! Zeg al sinds ik zwanger ben dat ik ze zo gaaf vind (princess posy set), zou de hele serie wel willen maar is ietwat prijzig ;) haha. Kon niet slapen dus ik dacht 'probeer het gewoon' :D!

Zag het vannacht weer 3 uur worden, dat schiet niet op natuurlijk.

Fijne dag iedereen!

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen loopneus, geen keelpijn, geen hoofdpijn en ik hoest ook echt niet *steekt kop in het zand*.
    Is het nu alweer zover? Ik ben haast nooit verkouden maar manlief bijna chronisch en sinds ik zwanger ben, pik ik het dus wel op. Bah zeg, daar zit ik niet op te wachten! Laten we duimen dat het gauw overwaait, en manlief zet ik maar aan een hoge dosis vitamine C ofzo (multivitamine krijgt hij al).

Ga ik net boodschappen halen, bedenk ik me in de winkel dat ik in mijn opwinding vanmorgen gewoon ben vergeten te ontbijten, uhhh zwangerschapsdementie??? Vond al dat mn maag een beetje vreemd deed haha.

Deel Deze Pagina