Heyy dames hou het nu al moeilijk bij en is de groep net gestart haha.. Maar bedankt voor jullie welkomstberichtjes en jullie allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! Onze eerste en tweede zitten idd kort op elkaar, maar dat wilden we bewust. Mijn man en ik zijn ruim 7,5 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd. Stef was raak na 3 rondes en nu in ronde 1 gelijk zwanger, zo spannend! Kan de zw nu al niet vergelijken met de vorige, voel me ook niet echt zwanger... Heb de 26e m'n echo en intake. Jullie dames al echo's gepland? Bij Stef was ik in augustus 2014 uitgerekend en hadden we via fb een clubje 'zomermama's' opgericht. Lekker anoniem kletsen maar wel via fb zodat de meldingen gewoon aankomen
Je kan op deze site ook een clubje oprichten die dan afgeschermd is voor anderen. Alleen diegene die lid zijn van de club kunnen het lezen. Ik wilde dat ook al voorstellen als de lijst straks compleet is. Ik voel me ook nog niet echt zwanger. 's ochtends een heel klein beetje misselijk soms, maar na wat eten is het zo weer weg.
We fijn dat je nog weinig klachten hebt @roos85 ! Meestal is vanaf week 6 zo'n piek moment, maar je kunt ook je zwangerschap nog kwaalloos doorlopen he ! Is dit je eerste kindje?
haha ja. En bij mn dochter ben ik echt heel de zwangerschap enorm ziek geweest. Begon met 5 weken al misselijkheid en vanaf 6 weken zat ik al bij de huisarts voor medicatie tegen de misselijkheid. Vanaf 8 weken zat ik in de ziektewet. Dus ik associeer zwanger zijn met ziek zijn. Vandaar haha
WoW haha dat is heftig idd... Ik had in het begin ook veel last van misselijkheid en overgeven maar niet zo erg als bij jou. Heb wel van week 35 tot 38 in het ziekenhuis gelegen met bloedverlies en met 37,5 braken m'n vliezen waar ik 48u mee gezeten heb... Maar de kleine was er wel van begin tot eind in anderhalf uur dus als ik weer zoiets mee mag maken teken ik ervoor hahah! Jij wel een 'normale' bevalling gehad?
Wat fijn Fem!! Hopelijk zakt de pijn! Wat leuk Hummeltje! Dat is ook een idee v fb als er nog meerdere meiden zijn die dat willen?
nou 3 weken in het ziekenhuis is ook heftig zeg! Ja ik wel een redelijk normale bevalling, wel ruim 30 uur, ontsluiting kwam niet op gang. En zwangerschapsvergiftiging op het eind ineens. Dus daarna nog 2 dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Maar uiteindelijk alles zelf kunnen doen, want er was al sprake van een spoedkeizersnede. Gelukkig net op tijd de 10cm gehaald en na 2 uur persen was ze er haha. Maar die bevalling komen we wel door, daar zie ik niet zo tegenop. Maar als ik weer 8 maanden ziek ben ga ik huilen haha.
Ik vind het prima. Maar is het via fb niet lastig reageren op elkaar? Zo'n club die ik bedoel is gewoon op deze pagina. En kan je ook verschillende onderwerpen aanmaken. Wij hadden de vorige keer een voorstel onderwerp (zodat je altijd even snel meer informatie over iemand op kan zoeken) een onderwerp over de namen nog wat meer onderwerpen... en dan gewoon het klets onderwerpje haha. Ziet er verder hetzelfde uit als nu hier. Club lidmaatschap heet het. Besloten club.
Oh menn 30u zwangerschaps vergiftiging en ziek ach gus ! Maar je ziet maar weer, met liefde doe je het nog een keer voor je volgende hummeltje jij bent ook een lange weg gegaan @marisje4 voor jou een hele voorspoedige zwangerschap gewenst !!! Als idd meer meiden geïnteresseerd zijn in een privé fb clubje met 'wintemamas' kunnen we iets oprichten ! Daar durf ik eerder foto's etc te sturen dan hier en vind het zo vervelend om berichten te missen omdat je geen meldingen krijgt
Welkom alle nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Een club oprichten via deze site lijkt me een goed idee
oke.. ik ben een club aan het oprichten. Moet ik jullie alleen allemaal gaan uitnodigen, want anders kan je de club niet zien. Even geduld dus Als jullie het niks vinden, kunnen we naar fb gaan!
31-12-2015 : 3e kindje : 28 : Snoopy23 01-01-2016 : 1e kindje : 25 : PH1 01-01-2016 : 2e kindje : 30 : Roos85 01-01-2016 : 2e kindje : 32 : Honnepon83 02-01-2016 : 2e kindje : 34 : DeeDeeBowtie 02-01-2016 : 1e kindje : 27 : Lunatjuh 03-01-2016 : 1e kindje : 26 : Ikke88 03-01-2016 : 2e kindje : 29 : Koon 03-01-2016 : 1e kindje : 27 : Meen88 03-01-2016 : 2e kindje : 33 : MamaScorpio 03-01-2016 : 1e kindje : 31 : Fem84 04-01-2016 : 1e kindje : 32 : Heis 05-01-2016 : 1e kindje : 26 : Marisje4 06-01-2016 : 2e kindje : 31 : Ladylola 06-01-2016 : 2e kindje : 32 : Patri1982 10-01-2016 : 3e kindje : 34 : 2lingmama 13-05-2015 : 1e echo : PH1 13-05-2015 : 1e echo : Marisje4 15-05-2015 : 1e echo : DeeDeeBowtie 18-05-2015 : 1e echo : Heis 19-05-2015 : 1e echo : Honnepon 83 20-05-2015 : 1e echo : Meen 21-05-2015 : 1e echo : Ikke88 21-05-2015 : 1e echo : Patri1982 22-05-2015 : 1e echo : Roos85 26-05-2015 : 1e echo : Koon 26-05-2015 : 1e echo : Fem84 Zo, mezelf er ook bij gezet. Wat gaat dit clubje snel zeg!
Ook ik vind fb of een clubje fijn! Het is hier soms echt moeilijk bij te houden😃 even vraagje ik ben sinds paar dagen rond 17:00 misselijk en in ochtend helmaal niet is dit normaal? Volgens mijn man komt het omdat ik niet naar huis wil😂😂😂
Oh, vraagje, gebruiken jullie een zwangerschapsdagboek? Bij mijn vorige had ik er eentje, maar die vond ik niet zo prettig. Kon er zelf maar weinig in opschrijven. En ik heb hem niet goed bijgehouden. Het was zo negatief "ik ben bang, ben nerveus, etc,etc,etc". Ook niet leuk voor mijn knul om dit later dan zo te lezen. Over de symptomen, echt zo raar. Een paar dagen geleden heel erg in de ochtend, nu vandaag niets. En dan nu, ik ben misselijk, moe en een beetje duizelig. Mijn man moet erg lachen dat ik maar moeilijk van de bank af kom. Bij mijn vorige zwangerschap had ik bijna geen symptomen, maar ik denk dat dat komt omdat ik strak stond van de spanning.
@patri1982 ik ben 06-01-2016 uitgerekend en heb 26 mei de echo. Hebben jullie trouwens al geslacht ideeën? Bij mij en mijn vriendinnen klopte die altijd zou nu weer een jongen krijgen haha ben benieuwd.. Geloven jullie in dit soort dingen?
Miselijkheid kan altijd opkomen maakt niet uit welke tijd ! Misschien heb je het juist na een hele dag met eten en drinken enz, anderen weer op de lege maag.... Niks raars hoor
Hier ook een zw dagboek maar idd zo negatief. Schreef er al m'n kwalen in enz. Ook wel leuke dingen als echo foto's en de naar etc maar geloof niet dat ik zoonlief hier later blij mee maak. Heb wel als voornemen deze zw weer net zoveel foto's te maken en op te schrijven etc zodat nr 2 niet zon 'vergeten kind ' wordt
Als het goed is heb ik nu iedereen uitgenodigd!! We hebben echt al wel een behoorlijk aantal zeg! We kunnen misschien ook zeggen dat dit genoeg is? Anders wordt het steeds moeilijker om bij te houden lijkt me..