1 t/m 15 januari 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door roos85, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

#41 Koon, 26 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2015
    Oei, dat weet ik ook niet. Maar een lijst moet lukken toch.

Roos85: 30 jaar, 2 kindje, uitgerekend 01-01-2016
    Ikke88: ?? Jaar, 1e kindje, uitgerekend 03-01-2016
    PH1: ?? Jaar, 1e kindje, uitgerekend 01-01-2016
    Snoopy23: ?? Jaar, 3e kindje, uitgerekend 31-12-2015
    Koon: 29 jaar, 2e kindje, uitgerekend 03-01-2016

Als je iets wilt toevoegen, gewoon even quoten en dan alles weghalen behalve het rijtje.
    Uiteindelijk kunnen we misschien de gegevens nog uitbreiden met eerstvolgende echo en het geslacht (voor degene die dat willen weten).

2. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk zon overzichtje! Ik ben trouwens 26 jaar:)

3. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    ik ben 25!

4. Koon

Koon Niet meer actief

Zetten jullie dat zelf even in het rijtje?

5. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikke88: 26 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 03-01-2016
    PH1: 25 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 01-01-2016
    Snoopy23: ?? Jaar, 3e kindje, uitgerekend 31-12-2015

Als je iets wilt toevoegen, gewoon even quoten en dan alles weghalen behalve het rijtje

Lijkt me ook als je eerste echo bekend is, om dat er idd ook bij te zetten!

Wat een weekend zo he dames :d

6. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Zijn jullie ook zo moe? Ik duik nu mijn bed nog even in even een uurtje bijslapen..

7. Koon

Koon Niet meer actief

Nee deze keer nog niet. Met de vorige zwangerschap was ik wel zo moe, gelijk al in het begin. Lekker aan toe geven hoor.
    Ik zit nu wel even lekker op de bank, terwijl mijn zoontje zijn middagdutje doet.
    Vast wat inspiratie op doen voor een nieuwe kamer voor onze kleine man. Die zal gaan verhuizen. Naar een grotere kamer, dus zal hij vast geen probleem vinden.

Ikke88, inderdaad. Wat een weekend! Nouja, ik weet eigenlijk al vanaf woensdag dat ik zwanger ben, maar het begint steeds echter te worden. Zeker omdat ik vandaag niet ongesteld ben geworden.

8. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    ow ik ben wel echt al heel moe!! Heb tot nu toe elke dag op de bank gelegen als mn dochter sliep.
    Scheelt ook wel dat we een hele pittige week achter de rug hebben. Mn dochter heeft namelijk Kroep. Dus prednisons en HAP meerdere keren.

Wat vinden jullie ervan om dit clubje alleen 1t/m15 januari te doen?
    Anders komen er straks zoveel nieuwe meiden. Ik raak dan heel snel het overzicht kwijt waardoor het minder leuk is om te schrijven.

9. Koon

Koon Niet meer actief

Goed plan ja!
    Kan jij de titel zelf aanpassen of anders vragen we dat even aan de moderators.

10. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik ben weer wakker en had het duidelijk nodig! Hebben jullie het al aan mensen om jullie heen verteld en hoe reageerden jullie mannen?

11. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Ik heb Beheer een bericht gestuurd om het te laten aanpassen naar: 1 t/m 15 januari 2016 mama's.

Ik heb mn vriend gisteren verrast met het nieuws. Ik heb hem mn dochter een tekening laten geven toen hij nog in bed lag met: lieve papa, ik word grote zus. En daar had zij dus mooi bij gekrast haha.

Verder weten alleen wat meiden die ik op een groepsapp heb, waarmee ik de vorige zwangerschap tegelijk uitgerekend was. Wel heel leuk, we zijn nog een clubje van 5 meiden waarmee ik nog dagelijks contact heb op de app.
    Hopelijk krijgen we hier ook zo'n leuk groepje!! :D

Verder wil ik echt wachten op een goede echo en eigenlijk het liefst 2 goede echo's. Maar ik ben bang dat ik al snel ziek ga worden waardoor het niet meer te verbergen is. Was in mn vorige zwangerschap ook.

12. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik had bij mijn miskraam zwangerschap hele erge last van een allergische reactie! Mijn gezicht was helemaal onrustig met droge plekken en op mijn armen had ik allemaal bultjes. Als ik dat weer krijg dan weten de mensen die van mijn miskraam weten al snel dat ik zwanger ben! Daarnaast ook veel last van vermoeidheid en misselijkheid gehad, maar ik kan wel goed liegen dus dat scheelt ;)

Ik hoop ook dat dit een gezellig groep wordt waarin we alles met elkaar kunnen delen!

13. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb het aan 1 vriendin verteld. Zij wist dat wij voor een 2e bezig waren.
    Mijn vriend heeft 1 collega in vertrouwen genomen.
    Verder willen we graag wachten tot de eerste goede echo. Dan vertellen we het ook ons zoontje en mogen onze vrienden, familie en collega's het weten. Na de 2e goede echo de rest van de wereld (facebook dus;))
    Ik ben blij dat we op vakantie gaan tussendoor, maakt het een stuk gemakkelijker om onze mond dicht te houden en breekt die wacht weken.

Mijn vriend reageerde een beetje tam. Maar dat had ik wel verwacht. Wij zijn 2x in de 1e ronde zwanger geworden en dat verwacht je gewoon niet.
    Verder vindt hij een zwangerschap/geboorte een heel spannende tijd. Nu het wat gezakt is, is hij natuurlijk echt wel heel blij.
    Ik ben vooral benieuwd hoe ons zoontje reageert als hij hoort dat hij grote broer wordt. Zo gaaf dat hij dit bewust gaat meemaken!

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    We hebben de titel aangepast.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

15. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    ja ik ben ook zo benieuwd bij mn dochter! Mijn dochter is dan wel een jaar jonger als jouw zoon. Dus ze zal het pas echt snappen aan het eind van de zwangerschap en geboorte. Maar ze is echt dol op baby's. Dus lijkt me geweldig als ze straks lekker met haar brusje kan knuffelen.

Lekker op vakantie, waar gaan jullie naar toe?

16. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke88: 26 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 03-01-2016
    PH1: 25 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 01-01-2016
    Snoopy23: 28 Jaar, 3e kindje, uitgerekend 31-12-2015

zo het rijtje is compleet tot zover! :)
    vinden jullie het dan niet erg dat ik 31-12-15 ben uitgerekend?

Hier ook enorm moe!!! Vanmiddag al een uur op bed geslapen. Verder heb ik nergens last van.. of ja toch! Ik kom niet meer uit mijn woorden.. heel warrig.. haal de namen van mn man en jongens door elkaar en ben ontzettend humeurig.. kan maar weinig lawaai aan mijn hoofd hebben.. haha!

mijn man is net als ik een beetje beduusd.. we hadden het totaal niet verwacht; weinig gemeenschap en zeker 3 dagen voor eisprong voor het laatst intiem geweest.. bijzonder dat we allebei zo vruchtbaar zijn dat we alweer zo snel zwanger zijn geraakt.

Verder hebben we alleen mijn beste vriendin en haar man verteld dat we een derde kindje verwachten. De rest schepen we af met 'zeg nooit nooit, maar moet er nu nog niet aan denken!' Ze moesten eens weten....

fijn om te lezen dat er meer as mama's niet meedoen met MvM.. voel me iedere keer een beetje verplicht, maar vind t niet echt wat... nou ja misschien bedenk ik me nog binnen 2 welen..

begrijp ik goed dat jullie voor je nod al hebben getest? En daarom zo vaak een zwangerschapstest doen?
    ik heb namelijk 2e dag overtijd getest en had t niet eens hoeven doen omdat ik wel zeker wist dat ik zwanger ben.. en de test knalde positief!

Oudste zoon, bijna 4, vraagt al zeker een half jaar om een zusje... haha nou ben benieuwd hoe hij reageert als en een broer of zus bij komt!

Fijne avond allemaal

17. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Nee joh, helemaal niet erg!
    Wij kunnen toch ook allemaal in december gaan bevallen :)

En ik heb dat dus ook, heb echt een kort lontje. En als mn dochter iets keihard laat vallen (per ongeluk) moet ik me inhouden om niet geïrriteerd te reageren.
    Mn dochter is nu heel hangerig omdat ze ontzettend ziek is en eigenlijk kan ik dat gewoon even niet hebben haha. Dus ik tel regelmatig tot 10.. :D

18. Koon

Koon Niet meer actief

Roos: we gaan naar Mallorca. Even een weekje genieten van de zon.

Snoopy: ik heb inderdaad 4 dagen voor nod al getest. Kon me echt niet meer in houden omdat ik zoveel voelde en het eigenlijk zeker wist. En inderdaad een lichte 2e streep. Daarom doorgetest omdat ik wilde zien dat ze opliepen.

Vandaag al voor de 2e dag op rij excuses moeten verzinnen voor het niet drinken. Heb het idee dat het op mijn voorhoofd staat, maar niemand vraagt door. Dus het zal wel niet.
    Niet dat we zoveel drinken altijd, maar nu toevallig 2x een etentje.

Dat korte lontje herken ik ook wel een beetje ;)
    Verder best veel druk/pijn in de onderbuik. Soort menstruatiepijn.
    Ben benieuwd hoe snel deze zwangerschap zichtbaar is. Bij mijn zoontje zag je het pas goed met 20 weken.

19. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Ik had in principe echt op NOD getest. Maar ik heb een hele late eisprong (dag 20) en een hele korte LF (7 dagen) Dus op NOD was ik eigenlijk nog maar 8dpo.
    Vandaag ben ik 11 dpo en heb ik deze test:

Gaat dus de goede kant op :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed verschil!! Mooie test vandaag :)
    Ik ga niet meer testen anders maak ik mezelf alleen maar gek haha.. wel nog temp van 37 vanmorgen nog steeds dus dat is prima, daar ga ik nu ook mee stoppen!

Net naar de vrijmarkt geweest maar moest af en toe bijna kokhalzen bij van die etenstentjes haha.. me lichaam is er al aardig mee bezig.

Ik had al de neiging om al die schattige baby kleertjes te kopen maar ik heb me gelukkig ingehouden :)

En Koon; wat heerlijk joh lekker naar Mallorca!

Deel Deze Pagina