Dat is lastig! Hier van het weekend de verjaardag van mijn man gevierd en vooral bij de zaterdag avond groep was het apart dat ik geen alcohol dronk. Ook was ik met de hapjes heel bewust bezig van wat ik wel en niet mocht..
Haha ja kan me voorstellen dat je dan denkt dat het opvalt. Net alsof er ZWANGER getatoeëerd staat op je voorhoofd Alcohol ben ik niet bang voor want dat drink ik niet/nauwelijks. Maar ik weet niet wat ik voorgeschoteld krijg tijdens een diner. Lekkere half gebakken biefstuk of varkenshaas! Jummmm maar nu ff niet
haha ja die chinese kalender. Nou dan had mn dochter een zoon moeten zijn Nu geeft ie een meisje aan, dus dan zal ik nu wel een jongen krijgen owja feestjes de komende tijd... Ik heb het geluk dat ik net een heel streng dieet gedaan heb waarbij ik ook geen alcohol mocht. Dus dan zeg ik gewoon dat ik nog op dieet ben. Alleen de verjaardag van mn dochter is op 6 juni. En meestal nam ik dan wel een rose of rosebiertje. Dus daar even een smoesje voor verzinnen.
Ja dat is wel een idee! Meestal ben ik toch wel te druk en vergeet ik te eten en drinken op zo'n dag. Dus zal een ander niet opvallen denk ik. Weet verder nog niemand datum voor eerste echo? Ik kon niet wachten om vanochtend gelijk te bellen hahaha.. Mevrouwtje ongeduld!
Zo dames, wat een drukte hier, leuk!! Middagdutje is mislukt, zoon stond na 10 minuten alweer op de overloop "ik ben klaar met slapen". 26-5 om 17.00 hebben wij de eerste echo. 8,2 ben ik dan. Dat duurt nog laaaaaang haha. Ik houd best van een wijntje, dus weet zeker dat het gaat opvallen. Maakt me niet zo veel uit, als mensen hun mond maar dicht houden en niet in de groep roepen "ben je zwanger ofzo?!!"
Roos85: 30 jaar, 2 kindje, uitgerekend 01-01-2016, 1e echo: 22 mei Ikke88: 26 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 03-01-2016 PH1: 25 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 01-01-2016 Snoopy23: 28 Jaar, 3e kindje, uitgerekend 31-12-2015 Koon: 29 jaar, 2e kindje, uitgerekend 03-01-2016 1e echo: 26 mei Meen88: 27 jaar, 1e kindje, uitgerekend 03-01-2016
Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de dokter voor aanstaande maandag! Daarna weet ik vast snel een datum
Mag ik me ook aansluiten? Vorige week dinsdag eindelijk positief getest. Wij waren al 2,5 jaar bezig voor een broertje of zusje voor onze zoon. Ik heb 15 mei eerste echo en ben rond 2 januari uitgerekend.
Nou idd. Wij hebben een heel heftig jaar achter de rug (moeder hartinfarct tot twee keer toe, net overleefd, start therapie met alle benodigde shit die boven komt, zoontje af en aan ziek, in oktober de MMM in en in januari werd mijn zus ziek en zij is een maand geleden overleden) en na al die ellende eens wat leuks is haast niet te bevatten!
pffff.. niet te bevatten! Het is jullie gegund dat er nu iets leuks op jullie pad komt!! Probeer ervan te genieten!
Snoopy23: 28 Jaar, 3e kindje, uitgerekend 31-12-2015 PH1: 25 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 01-01-2016 Roos85: 30 jaar, 2 kindje, uitgerekend 01-01-2016 DeeDeeBowtie: 34 jaar, 2e kindje, uitgerekend 02-01-2016 Ikke88: 26 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 03-01-2016 Koon: 29 jaar, 2e kindje, uitgerekend 03-01-2016 Meen88: 27 jaar, 1e kindje, uitgerekend 03-01-2016 Afspraken: DeeDeeBowtie: 1e echo 15 mei Roos85: 1e echo 22 mei Koon: 1e echo 26 mei Heb de afspraken even apart gezet misschien wel zo overzichtelijk? Zo niet dan verander het maar terug hoor edit ook nog alles op datum. Sorry last van administratieve nesteldrang!
Haha! Helemaal goed zo! Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een heftige periode hebben jullie gehad en maken jullie nog door. Jeetje, sommige mensen krijgen alles op hun bordje.
Deedeebowtie welkom en gefeliciteerd! Wat een rot jaar, nu lekker uitkijken naar wat leuks! Wat leuk dat een aantal al data hebben voor een echo! Ik zag dat mijn praktijk bereikbaar is tussen 9-12:30 en 13:30 en 16:00... Nou lekker dan ben ik aan het werk en ga echt niet op me werk hierover zitten bellen. Heb maar een contactformulier ingevuld voor een eerste afspraak en of ze me na 17:15 willen terugbellen. Ben ook zo benieuwd wanneer mijn erste echo gaat zijn! Ga 30 mei op vakantie dus hopelijk daarvoor.. Qua geslacht echt geen flauw idee haha
DeeDeeBowtie; welkom! En wat een verhaal breng je mee.. ik hoop dat je ondanks zon groot verlies kunt genieten van je zwangerschap! Uitkijken naar iets heel bijzonders! Leuk al die eerste echo afspraken! Mijn vk doet pas met 10-12 weken een echo en met 8 weken een intake. Ik ga denk met 7-8 wk zwangerschap een keer bellen.. doe liever de intake en echo in 1 keer. Zal begin juni worden ergens denk ik!
Welkom DeeDeeBowtie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heb je al een boel meegemaakt zeg, het is je echt gegund! Ik ga morgen bellen, ben benieuwd wanneer ik langs mag komen ! Fijne avond nog allemaal