1 t/m 15 januari 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door roos85, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja zeker!

2. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat heb ik niet. Voel wel mijn banden bij snel opstaan en mn darmen rommelen de hele dag

3. Koon

Koon Niet meer actief

Meen88: ik heb dat zeker, al vanaf de eisprong en dat is geen dag weg geweest. Ook regelmatig steken in mijn buik, liezen en van onder (au!). En als ik nies krijg ik kramp in mijn baarmoeder. Gek allemaal hè. Die zeurderige pijn herken ik van mijn eerste zwangerschap.

Snoopy: wat moet jij helemaal lang wachten pfff.

Ikke88: hopelijk bellen ze snel. Na 17.15 ;)

Ik realiseerde mij vandaag dat dit waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap ooit zal zijn. (Als het allemaal goed gaat) Wij verwachten compleet te zijn met 2 kids namelijk. Wel even emo-momentje hoor. Iedere dag genieten!

4. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    ja ook ik heb een soort menstruatiepijn. Hoewel het de laatste dagen juist weer wat minder is.
    Gisterenavond kreeg ik een mega steek links onder, tegen mn liezen aan. Moest ik echt even wegpuffen. Gelijk paniek natuurlijk haha. Maar opgezocht op internet dat het er bij hoort hihi.

Hier wordt het ook de laatste zwangerschap (als het idd goed blijft gaan). Wij vinden 2 kinderen perfect!
    Dus wel raar idd. Maar eerlijk, zwanger zijn is niks voor mij. Tis dat het moet om een kind te krijgen ;)

5. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Hoi meiden,

Allereerst gefelicteerd allemaal met jullie zwangerschap!!

Volgens mn eigen berekening uitgerekend op 1 januari 2016
    Ik ben 32 en heb een zoontje van 14 maanden.
    Vorige maand op mn verjaardag notabene een miskraam gehad, dus extra spannend of het nu goed mag gaan.

Lieve groetjes

6. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi honnepon, welkom! Gefeliciteerd! Heftig dat je ook een miskraam hebt meegemaakt. Wel snel opnieuw zwanger geraakt!

Dit kindje is ook zeker ons laatste kindje.. ga extra genieten van de zwangerschap :)

7. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Dank je Snoopy23! Idd heel snel, ik snap er helemaal niks van.
    Eerste kindje heeft 2 jaar geduurd, nu sinds januari aan het proberen en nu dus al de tweede zwangerschap in drie maanden.

Geniet van je zwangerschap!!

8. manar

manar Nieuw lid

28 apr 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen.

Eerst en vooral iedereen al een voorzichtige proficiat, wat spannend!! :)
    Ik mag er ook bij denk ik, heb vanmiddag positief getest. Dit wordt als alles goed gaat ons derde kindje, heb al twee dochtertjes (augustus 2011 en juni 2013). Mijn cyclus was de laatste tijd enorm onregelmatig, mijn.laatste menstruatie begon op 26 maart en ik denk dat het ongeveer een cyclus van zo'n 33 dagen was, dus dan kom ik uit op een bevaldatum van 5 januari...
    Ik ben met de pil gestopt in juli 2014 en had het veel sneller verwacht omdat het de andere twee keren snel prijs was, maar hebben er dit keer dus wat langer op moeten wachten. :) Ik heb normaal donderdag een afspraak bij de gynaecoloog, had die al ingepland om het eens over die ellendig lange cyclus te hebben maar nu kan ik dus gelijk bloed laten prikken, hoera!!! :)

9. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Gefeliciteerd Manar!

10. Koon

Koon Niet meer actief

Gefeliciteerd manar en honnepon. En welkom bij ons clubje!

Ik heb vannacht weer zo slecht geslapen. Merk dat mijn weerstand daar niet zo goed op reageert, ik krijg dan altijd snel keelpijn. En nu mag je daar niks tegen nemen. Hopelijk zet het niet door.

11. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja ik ook hoor... Net alsof ik ongi moet worden..

12. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    En welkom nieuwe dames! Van harte gefeliciteerd :)!

13. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Zijn er hier ook dames die thuismoeder zijn??

14. Koon

Koon Niet meer actief

Ik niet. Ik werk 30 uur p/w.
    Wel onregelmatig overigens. Onze zoon is gemiddeld 15 uur per week bij oma/gastouder.

15. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Ik ben ook geen thuisblijfmoeder. Ik werk ongeveer 23 uur. Maar heb geen vast werk, doe vooral invalwerk. De ene week is dat dus 23 uur, soms maar 16.
    Mn dochter gaat 2 dagen naar de GO en 1 dag naar oma.
    Ik ben leerkracht in het basisonderwijs.

16. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom manar! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk, we hebben de kinderen van dezelfde leeftijd, alleen mijn jongste is van juli 2013!

Koon vervelend he die slechte nachten! Hier precies hetzelfde. Savonds zo moe dat ik om 21u in bed lig, maar vervolgens om 5u klaar wakker!

Thuisblijfmoeder ben ik niet helemaal.. onze jongens gaan niet naar een oppas of kdv. Doordat ik in de zorg werk heb ik het gelukkig zo kunnen regelen dat ik werk op de tijden dat mijn man thuis is. 2 avonden in de week en 3 weekenden in de maand. Gemiddeld 16-20u per week. Dit gaat nu al 3.5 jaar goed dus hopelijk de komende jaren ook nog :)
    (Soms wel edn langs-elkaar-leef-patroon, maar daar kiezen we dan liever voor dan opvang of oppas)

Toevallig al mama's die weten of ze bv of kv gaan geven als de kleine er is?
    Mijn jongens hebben ieder tot de eerste verjaardag bv gehad en kan me nu ook al weer verheugen op het geven van bv!

17. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik ben natuurlijk nog geen moeder maar werk nu 5 dagen per week en mijn vriend ook, we willen dan beide naar 4 dagen toe :) en jij??

18. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik ben de opties aan het bekijken om te gaan minderen, maar misschien is helemaal stoppen ook een optie!

19. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Zojuist de eerste afspraak gemaakt voor de echo, 20 mei! Damn wat duurt dat nog lang haha :D!

20. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat m'n wereldje dan zo klein wordt, en financieel wordt het dan ook de helft minder ;)
    Maar als het ook financieel allemaal kan is dat ook top natuurlijk!

Deel Deze Pagina