1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Dan gaan we hier maar verder met de volgende 5000 berichten :D

2. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Zo, deel 2 alweer! :D

Ik heb even nog niet bijgelezen, ga ik straks of morgen even doen.

Wij zijn net terug van het ZH. M.aaike is helaas dinsdag ziek geworden en in de nacht werd ze weer enorm benauwd (is ze bekend mee). Pufjes sloegen niet aan en ze was zo erg onrustig. We hebben het even aangekeken, maar om 5u toch de dokterspost gebeld. Daar geweest en doorgestuurd naar ZH. Daar werd eerst gezegd dat we waarschijnlijk na een paar uur weer naar huis konden gaan, na even een paar dosis vernevelingen. Maar de arts van overdag vond dit niet zo'n goed plan en we moesten sowieso een nacht blijven.
    Ik vond het erg pittig vanwege de zwangerschap. Heel weinig geslapen, dus ga zo mijn bed in. Alles doet zeer en M.aaike verzorgen was heel vermoeiend.
    Gelukkig is M.aaike wel heel snel weer opgeknapt. Nu thuis verder opknappen met prednison en pufjes. Nu hopen dat M.aaike de nacht doorslaapt of in ieder geval aardig wat uurtjes!

3. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Jaaa deel 2 alweer! Het deel waarin onze baby's worden geboren denk ik!

-Corina: He bah wat vervelend zeg! Veel beterschap voor jullie meisje!

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ai das niet fijn je meisje zo te zien. Hopelijk gaat het nu beter.

klaar zijn met de babyspullen is vast fijn!
    Hier is de kamer aan het drogen van het stuken. Dat duurt alleen wat langer dan verwacht. Dus ik gok dat we volgend weekend pas gaan schilderen en het weekend erna de spulletjes erin zetten. En dan lekker opleuken :)

Iemand nog een tip over waar leuke gordijnen te koop zijn?

5. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap voor M.aaike!
    Hier ook vandaag erg verkouden geworden, ik en Lieke. Lieke heeft ook een benauwdheidsgeschiedenis dus ik ga zo het alarmmatje maar weer in bed leggen. Hoor haar al veel slikken nl.

En ja, goed hoor, al onze baby's nog binnen boord :)
    Ik ga morgen eens een ziekenhuistas klaarzetten. Goed idee. Je weet maar nooit :)

6. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi dames,

Wat een gezellig geklets weer. Hier nog lekker op vakantie. Zondag rijden we weer terug.

Word wel een beetje zenuwachtig van jullie ;). Wij hebben nog niks voor elkaar :eek:. Volgend weekend gaan we verhuizen en daarna kunnen we pas aan het kamertje beginnen. Gelukkig hadden we al wel een mailtje dat de spullen die we besteld hebben binnen zijn. Kijk wel op tegen het verhuizen. Ma goed eerst nog maar ff paar daagjes vakantie vieren en duimen dat die kleine nog lekker blijft zitten tot we zover zijn ;).

Groetjes uit italie!!

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Misschien handig om het overzicht hier in het begin te zetten?? Kan je makkelijk terug kijken. Iemand tijd en zin in??😊

8. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Miekiej: Bedoel je de lijst? Kan ik morgen wel plaatsen als het vanaf mijn andere computer wel lukt, laptop is te eigenwijs ;)

9. mik81

mik81 Niet meer actief

Wow deel 2 alweer 😳! Gaat snel met de berichtjes ... Te snel voor mij 😁.

Beterschap voor Maaike! Sneu zo die kleintjes, daarbij hakt het er voor jezelf uiteraard ook in dit soort dingen kost behoorlijk energie.

Hier gaat t zijn gangetje. Weer wat misselijker en meer overgeven, maar mn maag komt nu wat in de verdrukking dus dat zal de verklaring zijn. De kleine is lekker aan het schuiven hierbinnen ☺️. Soms net een volksverhuizing. Blij met de beweging iig. Het schiet ook best op nu. Zondag 28 weken en 1 oktober alweer een controle met groeiecho. Zo langzaamaan naar de 30. Al zitten de meesten van jullie daar al dichterbij dan ik 😁. Buikje groeit gestaag door. Heb alleen fotootje van vorige week om bij te voegen.

10. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Beterschap voor Maaike! Lijk mij inderdaad zwaar om nu een nacht door te moeten brengen in het ziekenhuis.

Fryslandgirl, rustig aan hoor:) wij hadden vorige keer ook het kamertje nog niet klaar. Zelfs niet met 34 weken toen de kleine er opeens al was en dat is ook helemaal goed gekomen.

Wat komen er mooi buiken voorbij!
    Zal morgen ook een foto maken...groeit hier ook hard en krijg daar ook veel commentaar op ( vorige keer bescheiden buikje)

11. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Morning iedereen,

Beterschap voor M.aaike, hopelijk voelt ze zich snel beter!
    Mooi buikje Mik!

Pffff, verveling slaat hier al toe.
    Ik kan opzich wel inloggen op het werk en daar wat voor doen, maar weet eigenlijk niet hoelang ik mag zitten dus ik werk maar 15 minuten en ga dan weer een uurtje liggen.
    Overdag heb ik wel wat pijn in mijn liezen, maar ik denk dat dat komt doordat mini me al zover ingedaald is.
    Verder geen harde buiken of pijn, dus op naar de 32 weken! :)

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Meiden, ik hou het allemaal niet zo goed bij hier hoor haha. Lees wel steeds bij, maar om dan ook nog op alles te reageren..

Ik zag mooie 3d fotos voorbij komen:)
    Sara heb jij al besloten of je 3d doet?

KleineFee wat fijn dat alles al zo klaar is bij jullie, heerlijk!:) En Lunap ook al voor 90%:)
    Wij zijn ook al aardig ver. Vandaag 29 weken:)! En de meubeltjes komen vandaag:) Als het goed is, worden deze as. donderdag in elkaar gezet.

13. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Deel 2, dat gaat snel!!!

Veel bbeterschap voor maaike en Lieke!

Ik ben ook steeds bang dat ik me verspreekt over de naam, durf het haast niet meer over de baby te hebben...

Pfffft... Wij moeten ook nog echt veel doen voor de baby er is.. Volgende week de laatste boekingen voor dit jaar voor ons eigen bedrijf en hoop dan me toch te kunnen gaan richten op thuis..

Ik heb sinds een paar dagen zoon pijn in mn borsten, nog iemand?

14. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil de naam ook zo graag aan iemand vertellen maar vind dat ook jammer aan de ene kant! Heb me (nog) niet versproken 😊

15. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wij hebben hier een echte naam (sinds een dag of 2) en een werktitel. Spreken met iedereen over de baby als werktitel. Scheelt enorm met verspreken. Alleen over de app naar elkaar wordt de echte naam af en toe benoemd. Met die kleine dame in de buurt is thuis wel gebruiken ook geen optie.
    Maar lastig is het wel ja :)

zo naar de babyshop voor een hoop spullen die toch nog nodig zijn. Als dat gekocht is, dan is het meeste in huis. Alleen staat het nog opgeslagen op zolder. Want zolang de stuuk niet droog is, kan er niet geverfd worden en dus ook niet ingericht. Ik gok dat ik een weekje of 32-33 ben eer de meubeltjes weggezet kunnen worden. Maar dan kan ook alles gelijk ingericht worden. Hoop met 34 weken alles klaar te hebben, zodat ik lekker met de kleine dame kan genieten van onze laatste weekjes met maar 1 kindje.

16. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dankjulliewel meiden! Gelukkig knapt ze al goed op. Ze is alleen nog erg chagrijnig en uit haar doen. Vannacht tenminste weer een nacht doorgeslapen en ze ligt nu ook op bed. Ik ga ook zo even liggen.

Jeetje, zijn er nu al een paar klaar voor de baby? Hier nog niet zeg. Druk druk. We zijn nog niet uit de naam. Geboortekaartjes hebben we nog niet eens naar gekeken... Kamertje is nog niet klaar (meubels staan er wel, maar moet nog aangekleed). Spullen zijn er ook nog niet allemaal. Ik heb verlof als ik 33 weken zwanger ben en kan dan volop bezig (M.aaike blijft naar psz en gastouder gaan).

Hebben jullie nog ideeen voor een leuke jongensnaam? Nederlandse naam, moet passen bij M.aaike :). Wij vinden het moeilijk!

17. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mik81 wat een schattig beschaafd buikje,verder nog zo slank gebleven ;)

ik ga morgen de babykamer ophalen,een kennis wilde van alles af voor 120 euro,dus dat neem ik dan over.
    Ik heb verder ook nog niks gekocht,nog geen kleding niks....
    ik geloofde heel lang niet dat de baby echt zou komen..
    stom he?
    nog steeds niet helemaal hoor :D

18. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat je gaat kopen maar volgende week heeft Prenatal Mama Mazzeldagen, schijnt op sommige dingen nogal te schelen..
    Mocht je vanmiddag naar Baby-dump gaan kan je dat volgens mij achteraf nog terug krijgen vanwege laagste prijs garantie.. ;)

19. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn wel redelijk klaar, alleen naam nog wat twijfel en geboortekaartje nog niet uit.
    Heb net zelfs al Pampers gekocht, 40% korting bij Etos vandaag, morgen en overmorgen :D

20. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Je mag het wel aan ons vertellen hoor, haha.

Deel Deze Pagina