@Mothertob1 fijn dat je het hartje zag kloppen. @MammaBS welkom hier. HIer vanmorgen nog een test gedaan, had de digitale nog liggen en 1 van de action(dan zijn ze maar op ) haha. Allebei harstikke positief. Digitale gaf direct zwanger en bij die van de action direct een duidelijke streep!
Ik vind het ook een goed idee om te splitsen, maar dat kunnen we beheer denk ik wel even vragen? Die kan dat vast voor ons aanpassen.. Anders gaat het veelte druk worden en dan krijg je niks meer mee van elkaar denk ik!
Nee kan anders niet, dat moet via Beheer.. Die kan van deze de titel aanpassen dus dan wordt dit 1 t/m 15 Januari 2016 en dan moet er een nieuwe aangemaakt worden voor 16 t/m 31 Januari.. Als iedereen het er mee eens is dan wil ik ze wel even een PB-tje sturen?
Splitsen lijkt me een prima idee! Ik merk dat ik het al lastig bij kan houden allemaal Alle nieuwe zwangere, Gefeliciteerd!
Beste dames, Langzamerhand durf ik me ook weer aan te melden hier. Op 5 mei had ik de eerste positieve test in handen. Op het moment ben ik ergens tussen de 5 en 7 weken, hoewel ik eerder neig naar 5 weken zwanger, wat zou betekenen dat ik rond 12 januarie uitgeteld zou zijn. In januari heb ik (was wel eerste poging) een vroege miskraam gehad met 6 weken, maar eigenlijk al vanaf het begin kleine bloedinkjes. Na 7 weken testte ik eindelijk weer negatief. 4 weken daarna ook weer een positieve test in mijn handen, maar de dag erna een bloeding. Nu voelt het allemaal enorm rustig aan, niet misselijk, geen buikpijnen, maar mooi oplopende testen ( zo donker had ik ze bij mij nog niet gezien!) en geen druppel bloed gezien!!!❤ Zelf ben ik 30 jaar oud, en dit zou ons eerste kindje worden. Mijn man en ik zijn 12 jaar bij elkaar en nu een half jaar getrouwd. Voor de rest is het hier een drukke bedoeling met 3 katten en een hondje. Volgende week maandag wil ik de verloskundige bellen als alles goed blijft gaan. Ik weet dat ik van haar nu al langs zou mogen komen, maar wacht liever nog heel even af... Zo spannend allemaal!!! De komende dagen jullie verhalen allemaal bijlezen.
Dank je wel wondertjeindemaak. Het was inderdaad niet leuk, maar kon er redelijk goed mee omgaan. Ik ben wel enorm blij als ik straks een mooie echo zie met een kloppend hartje.
Welkom Klaver! Hopelijk dit keer een plakbeeb!! Oehhhhhh om 20.00 komt Moeders voor Moeders....ben altijd bang dat de test dan negatief is haha Ik heb trouwens wel af en toe last van mn onderbuik, zoals bij een eisprong.
Raar hé dat MVM.. tenminste dat vond ik bij de vorige zwangerschap, toch de eerste die het weet (bij ons dan) en vond het op een of andere manier toch een bevestiging. Hopelijk gaat het nu goed Klaver! Ik voel trouwens helemaal niets, de vorige keer had ik pijnlijke borsten en nu niets van dat alles, voelt toch een beetje onbetrouwbaar.. Nu 'zoek' ik meer naar kwaaltjes heel raar!
Oh ik zie dat de titel is aangepast? Mogen de mensen die na de 15e zijn uitgerekend, wel gewoon blijven dan?
Welkom klaver! Hopelijk gaat het dit keer wel goed! Mooie MvM test bamjolan! Ik hoop er maandag ook zo 1 te hebben.. Qua kwaaltjes: hier echt ontzettende zere borsten, niet normaal! En ik moet echt om de 2 uur eten, anders begint m'n maag te rammelen, word ik sjaggie en misselijk. Voor de rest valt het heel erg mee dus ben benieuwd of het zo blijft