Gefeliciteerd Klaver en rissie10! Ik zie dat het onderwerp is aangepast. Is de lijst nu ook vernieuwd? Ik sta er geloof ik nog niet op: uitgerekende datum 9 januari, echo 22 mei. Goed om te lezen over MvM. Dan ga ik dat misschien ook doen. Liefs
Hey meiden Hoe gaat het? Hier gaat het vandaag goed. Vanmorgen bij de babywinkel geweest. Lekker rond gelelen We zijn er nu wel uit welke wagen het gaat worden. De maxi cosi mura 4. Nu nog even wachten om hem te kopen. Vandaag wel een dekentje gekocht van baby's only. Zo leuk 😃. Gister een familie dag. Pff wat was ik misselijk. Gelukkig was het halverwege de middag weg en kon ik wel gewoon eten. Vanavond weer naar huis. Kan dan de lijst wel bewerken. Gaat nu lastig.
Heej meiden, wat een rust hier! Ik was aan het 'klagen' dat er geen kwaaltjes waren, maar helaas nu wel. Zowel gister als vandaag overgegeven (dit ken ik totaal niet van de eerste). Ook nog eens op het werk, dus gister meteen aan de opa's en oma's verteld omdat ik bang ben dat ze het anders eerder op me werk weten. Ook al behoorlijk dik (2e) dus zit er op te wachten tot iemand het opvalt, maarja gelukkig zijn de wijdde blousjes helemaal in de mode ! @wondertjeinmaak: leuk dat je al wat gekocht heb en vooral erg handig als je al weet welke kinderwagen je wilt!
Ik vind het ook jammer dat het rustig is. Balen dat je zo misselijk was. Gelukkig zijn die in de mode hihi.
Bij mij niet zoveel te melden. Ik slaap slecht en heb af en toe kramp in mijn voeten. Ik vind het vooral lang duren om te wachten op de eerste echo van 1 juni, veel te spannend allemaal.
Hey lady's Hoe gaat t met jullie? Gefeliciteerd nieuwe dames, enne wat fijn te lezen van de goede echo!! Pff ik kan niet wachtte tot het dinsdag is! Hebben jullie een fijne Moederdag gehad? Ik ben lekker verwend door mijn mannen met mooie knutselwerkjes een ketting met foto en een heerlijk ontbijtje!
Gezellig dat er weer berichtjes zijn! Ik kijk elke dag wel even maar bijna nooit nieuwe berichtjes! Wat fijn om te lezen dat de meeste een vroege echo hebben, hier is de eerste en enige (op 20w na) echo tussen de 10 en 12 weken. Andere plaatsen hier om ons heen hebben ook echo met 9 en 12 weken maar helaas onze plaats waar we wonen niet !. Helaas ben ik pas 4 juni bij de vk aan de beurt dus een echo zal nog even op zich wachten. Ga er vanuit dat het goed is, maar een echo of een hartje luisteren is wel een bevestiging! Dus voor mij nog heel lang geduld hebben.
Zeker rustig hier! Ik heb 18 juni een afspraak ben heel erg benieuwd! Heb tot nu toe nog steeds nergens last van haha ik heb met 10 wk een echo en dan met 12 ongeveer als het goed is en dan pas weer met 20 wk
De vk doet hier de intakes rond 8 weken. Vroeger was het ook 12 weken! Heb bij alle zwangerschappen bij deze praktijk gezeten en een hoop veranderingen met de jaren gezien hihihi Nog 12 dagen tot de 7 weken echo!! Spannend!!! Maandag gaan de kindjes weer naar school! Dan zal het wel hard gaan denk ik!
Pff vandaag een mindere dag. Ben al de hele dag moe, hoofdpijn. Dus dacht ga ff douchen werd er niet beter op. Daarna onwijs misselijk, heb niet kunnen eten vanavond 😦
In mijn vorige zwangerschap heb ik een aantal gratis echo's gehad, ik had me aangemeld bij fontys hoge school ( in Eindhoven) daar zoeken ze zwangeren voor studenten en nascholing van bv vk Om te oefenen.. Eindhoven is voor mij vlakbij maar wellicht is dit iets wat in meerdere regio's gebeurt.. Misschien leuk om t even te Google
Wat leuk! Volgens mij hadden ze zoiets ook in Rotterdam? Maken jullie ook buikfoto's? Ik heb er vorige week een gemaakt en deze week hihi Ook al is het nog niet van de baby, zie toch wel verschil haha