1 t/m 15 januari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MFI, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne29

Rianne29 Lid

19 jan 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord brabant
    ah kijk t is al gelukt

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Leuke foto Rianne

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke foto's meiden. Gelukkig hebben jullie ook al een darmenbuikje. Manlief zei al tegen mij: als het kindje nu nog geeneens een cm is, wat moet dat dan nog worden de komende maanden :$ (niet gemeen bedoeld, meer plagend)

Sorry trouwens dat ik even minder actief was hier, ik vond het lastig bij te houden wie wie was in zo'n grote groep!

4. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Geen probleem boogy. Was ook lastig om iedereen uitelkaar te houden. Hopelijk zo beter😉

Heb je ook een foto van je buikje? Ben erg benieuwd. Hoe gaat het verder?

5. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    He he daar ben ik dan ook weer eens. Vond t veel te druk worden dus had niet meer gereageerd. Zie nu dat t rustiger is. Fijn!!

Ik heb ook een flinke darmen buik. Het zal mensen nog wel niet zo opvallen als ze niks weten maar ik vind t echt goed zichtbaar.
    Verder heb ik nog steeds weinig klachten. Draai nu nachtdiensten en ja dat is extra vermoeiender als je zwanger bent maar probeer me er doorheen te slaan haha. Bijna echoooooo. Ben zo benieuwd. Moet nu ook naar andere praktijk die ik niet ken vanuit me werk. Dus allemaal nieuw ben echt benieuwd.

Daarna gaan we t bekend maken. Vind echt lastig me mond te moeten houden. Aantal collega's weten het dan al. Dat is t haha nog best knap van mezelf haha

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Me87 het is ook erg lastig om je stil te houden. Merk ik ook!
    Bij ons wisten ze wel dat we in de mmm zaten dus vragen ze soms ook. En ja dan ik me niet stil houden. hihi. Wanneer heb jij je echo?

Hier donderdag, ik kan niet wachten en mijn man ook niet ;)

Hopelijk wordt er nu weer meer gekletst :D

7. Mi3k

Mi3k Lid

4 sep 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister behoorlijk in de rats gezeten, had ineens bruin/beige afscheiding. En aangezien mijn schoonzus vorige week een mk heeft gehad was ik erg bang dat het een voorbode zou zijn.
    Maar gelukkig geen buik krampen en vannochtend was het weer normaal. Dus ik heb weer stille hoop dat alles goed gaat komen.

8. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Wat spannend dat jullie al bijna een echo hebben! Leuk zeg! Hier duurt het nog heel lang..

Verder rustig hier, heb veel buikpijn en héél veel zin in eten! Vorige keer totaal geen kwaaltjes maar helemaal geen zin om te eten. Raar dat het zo verschillend is..

Leuk dat er wat gekletst word!

9. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Hier nog niks te zien! Wij gaan het pas bekend maken na de eerste echo bij de eerste hadden we het gelijk verteld gaan we diy keer niet doen haha maar het is wel heel erg moeilijk alleen een collega van me weet het maar dat komt omdat zei een half jaar geleden heeft gezegd dat ik in mei zwanger zou zijn en het is nog waar ook! Best eng

10. Rianne29

Rianne29 Lid

19 jan 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord brabant
    Jeetje wat een dag vandaag... Pff heel dag misselijk en beroerd!

@mi3k .. Hopenlijk is er niets aan de hand!
    @newbornstar wat apart dat je collega gelijk had! Snap dat je t dan helemaal niet voor je kunt houden!

Iedereen die deze week echo heeft alvast succes en hopenlijk krijgt iedereen mooie beelden te zien!

11. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Leuk dat er wat geschreven wordt.
    Ik ga morgen de verloskundige bellen, omdat het de vorige keer mis gegaan is, vind ik dat wel een raar moment. Gelukkig gaf ze dat zelf toen ook al aan, dat daar meer vrouwen last van hadden, en dat ik gewoon moest aangeven wat ik prettig zou vinden. Ik hoop dat ik dan volgende week ergens terecht kan, maar dat zal ik morgen wel horen.

Fijn dat er toch al veel een mooie echo hebben gehad!

12. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat dat spannend is Klaver.

Wondertje: Ik heb wel een foto maar op mijn camera. Ik zal deze week mijn foto's even op de pc zetten :)

Oh vervelend Miek. Ik duim dat het alleen een onschuldig gesprongen bloedvaatje was. Dat was vast wel even schrikken..

Wat grappig newbornstar!

Hier: moe! En onzeker :) Ik heb het om de 2 dagen ofzo.. Ineens die gedachte van: wat als het mis is? Niet dat je daar enige invloed op hebt ofzo, maar toch... Ik gebruik nog steeds de utro, maar meer dan het bms in stand houden doet dat natuurlijk niet.. Ik hoop zo dat er een hartje te zien is vrijdag!

Hebben we trouwens nog een lijst?

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ha meiden
    Ik kom net van het ziekenhuis vandaan.
    Was bij de hap ivm buikpijn en ben doorgestuurd voor een echo.
    Urine was schoon.
    Echo was goed, geen bbz.
    5+3 en alleen een leeg vruchtzakje, wel mooi rond!
    Zag 2 vekjes, schrok me rot!
    Ze zei er niet veel op, ze vroeg alleen of ik me al ergens had aangemeld voor controles.
    Tot nu toe dus goed...28 maart weer.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Er was ook vocht te zien in de baarmoeder maar ze wist niet wat het was.
    ga ik de 28e ook wel vragen.

15. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat was schrikken! Fijn dat het er goed uitzag voor de termijn.

Hier: wakker. Maar zoo moe. En misselijk. En de hele nacht plassen. Kan iemand een slaapliedje voor me zingen?

16. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Als ik voor je ga zingen, kom je nooit meer in slaap ;).
    Qua kwaaltjes heb ik nergens last van, nou ja enorm gevoelige tepels, en ook enorme borsten en vlagen van uitputting.

Ik heb net met de verloskundige gebeld, en mag de 28ste langs komen.... Nu al af aan het tellen.

17. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Dames hoe gaat het ermee? Goede dag gehad?

Vandaag met mijn vriendin overlegd over of ik vk moet bellen, heb zeker sinds vrijdag non-stop buikpijn, echte buikpijn dus niet misselijk en ook geen menstruatie gevoel. Rare is dat ik zelf ook een 'slecht' gevoel bij heb, terwijl ik dat de vorige keer nooit gedacht heb, toen dacht ik alleen ben jong, gezond en fit dat komt wel goed. Maar nu....:$

Vinden jullie ook dat ik moet bellen? Ik ben echt zo iemand van ach.. iedereen belt zeker en iedereen twijfelt... Waarom zou ik bellen...
    Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen:(

Misschien inderdaad wel leuk om de lijst weer ff up to date te maken :)

18. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Jongetjem, als ik jou was zou ik gewoon bellen. Ik ben ook zo, en heb het de vorige keer ook iotgesteld. Naderhand kreeg ik te horen dat anderen veel sneller belden en ze er ook voor waren.

Succes

19. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    JongetjeM, gewoon bellen hoor! je moet altijd van je eigen gevoel uit gaan, en als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt, moet je ze gewoon bellen.

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Met buikpijn altijd bellen, heb ik ook gedaan gister!

Deel Deze Pagina