1 t/m 15 januari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MFI, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeeh ik heb ook een mooie echo gehad! Mooi kloppend hartje en volgens meting 7w3d! Ik ben zo opgelucht! Manlief heeft het gefilmd, ik heb het al 2 keer teruggekeken!

2. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    #302 dees, 23 mei 2015
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
    Hoi Dames,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen...Maar ik zou het leuk vinden als ik me hier mag aansluiten. Sinds afgelopen woensdag weten we dat we zwanger zijn. 4 maanden na mijn miskraam hebben we weer een beetje hoop. Het voelt al gelijk heel anders aan..Ik heb behoorlijk last van veel symptomen. Ben de hele dag door misselijk, ren me rot naar de wc, moe, pijn in de rug en tja..de borsten. Als manlief er al naar kijkt dan doen ze al pijn....
    Ik weet niet exact of ik in deze groep thuishoor, dat zien we op de echo.
    Wellicht kunnen jullie me helpen. Mijn digitale test gaf gisteren aan 3+. Ik heb (denk ik) 26 april mijn laatste menstruatie gehad. Alleen was deze korter en minder bloed verloren dan een normale menstruatie zeg maar. Mijn gevoel zegt dat dit een innesteling is geweest. 21 april had ik namelijk een zeer duidelijke ovulatietest. En daarvoor ben ik 7 april ongesteld geweest. Ook na 26 april bleven mijn ovulatietesten positief. Ik had dus eigenlijk mijn menstruatie weer tussen 5 en 9 mei moeten hebben. 4 mei had ik een negatieve zw-test maar wel een positieve ovulatietest. Die weken erna bleven de testen positief. 1 week was hij wat donkerder dus ik dacht dat is mijn ei....
    En nu een positieve zw-test...??? Ik snap er niks van. Zou dat echt mijn innesteling kunnen zijn geweest?
    :)->sorry voor mijn gezaag )
    Dit is trouwens ons 2e kindje. Ons zoontje is met 29 weken geboren en na lang wikken en wegen hebben we besloten om toch voor een 2e te gaan....Dubbel zo spannend!!

3. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik kan ook al niet wachten. Woensdag heb ik mijn eerste echo. En dan weet ik ook hoever k exact ben (hopelijk verder dan k denk)

. We hebben het ook nog aan niemand verteld (uitgezonderd mijn eigen mama), maar het is echt moeilijk om te zwijgen...

Ik ben ook heel erg misselijk en moe. 😔 ik heb schrik dat iemand het gaat merken, maar als woensdag alles ok is, gaan we het stilaan vertellen .

4. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Hey meiden,

Afgelopen vrijdag heb ik mijn 1e echo gehad. Het was een goede echo en het hartje klopt!! Zo fijn :).

Ik ben wel best moe en heb steeds zo'n weeïg gevoel. Gelukkig ben ik nog niet super misselijk.

Welkom Dees! Wat zou dan volgens je laatste menstruatie de uitgerekende datum zijn?

Xx

5. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier ook super moe! 8 uur opgestaan maar lig er nu alweer in.
    Spannend he?! Ik mag ook woensdag.. Daarna willen we het nog steeds niet vertellen, zal lastig worden...

6. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Dank je wel. Ik zou volgens mijn laatste menstratie die van 26 april, als dit een menstruatie is geweest 30 januari uitgerekend zijn. Dan zou ik net pas 4 weken zijn...Maar dan kan ik niet toch al 1 week zo'n positieve testen hebben of wel?

Super dat je het hartje al hebt horen kloppen...Ik zou blij zijn als ik dat ook weer zou horen..

7. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Ik heb het trouwens wel al tegen mijn beste vriendin verteld....We gingen met zijn 2tjes lekker uiteten en normaal drinken we een wijntje.....dus dat viel een beetje op..
    En mijn leidinggevende weet het, omdat ik ook wel eens op de inpakservice wordt neergezet en zware dozen moet tillen...
    Maar ik heb moeite om het niet tegen mijn zusje, vader en schoonmoeder te vertellen....hellepp!! hihi wil het van de daken schreeuwen, maar ook een stemmetje wat zegt doe rustig...Ik weet dat het ook verkeerd kan gaan.

8. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    @JongetjeM, wanneer willen jullie iets zeggen? Wij hebben het binnen 1 of 2 uur na de positieve test al aan mijn ouders, schoonmoeder, -broer en -zus verteld :). Dat is erg snel, maar ik kan dat toch niet voor me houden en mijn vriend ook niet.

@Dees, bedoel je die positieve ovulatietesten of heb je meerdere zwangerschapstesten gedaan? Het is ook moeilijk om niets te vertellen :).

9. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    @mamabs
    Mijn ouders en zijn ouders weten het al wel. Ik wil sowieso eerst afwachten hoe ver ik woensdag ben, daarna heb ik 4 juni intake vk en hopelijk kan ze dan hartje horen... Misschien daarna vertellen, maar het liefst wacht ik op de 12 weken echo.

Denk wel dat ik het tussen door aan mijn beste vriendinnen vertel..

Maar heb 6/7 en 12/13/14/15 juni weekendje weg, ben bang dat ze er daar achter komen, ivm met niet drinken en zo nu en dan rookte ik ook graag een sigaretje bij een wijntje dat is dus allemaal verdacht
    Ben benieuwd...

Het liefste wil ik het ook vertellen maakt het allemaal wat makkelijker maar vind het zo ook nog wel leuk... En na 12 weken heb ik meer vertrouwen...

10. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Hier vertellen we het pas na de eerste echo! en dan alleen aan familie en wat vrienden de rest na 12 weken Maar wat is het moeilijk om je mond te houden hahha

wat kijk ik uit naar de eerste echo alles is nu zo onzeker zit alles wel goed daar binnen??

11. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Is hier nog iemand met lage buikpijn? Ik heb echt lage buikpijn en ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap

Ik kan echt niet wachten tot woensdag, mijn eerste afspraak.

12. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Ik heb in me hele buik veel pijn ook met vlagen onderin. Ik herken dit ook niet van de vorige keer. Daarom mag ik ook vervroegde echo, ben benieuwd woensdag!

13. Bombina

Bombina Lid

6 mei 2015
    12
    0
    0
    In onze omgeving weet bijna iedereen het al. Ben op dit moment 7 weken en 3 dagen. Ik heb het alleen nog niet op facebook gepubliceerd maar mijn moeder bracht daar gisteren verandering in door een filmpje te uploaden met een hond achter een kinderwagen en mijn naam te taggen. Ze heeft het nadien wel verwijderd maar het is dan al geschied denk ik. Ik zie er eigenlijk niet zo bezwaar in dat iedereen het weet, ze waren al op de hoogte van ons medische traject en wil het heel graag delen. Mocht het mis gaan heb ik ook weer vewl steun aan de mensen om me heen.

14. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook bijna continu buik'pijn'. Komt van darmen en vergrote eierstok (aldus gyneacoloog). 4 juni intake VK en 11 juni termijnecho (dan ben ik precies 10 weken). Tot op heden weten alleen onze ouders het. Na de termijnecho informeren we ook onze broers/zussen en eind juni geven we een tuinfeest (ter gelegenheid van iets anders) waarop we het de rest van familie/vrienden willen laten weten. Nog even een leuke manier bedenken; suggesties zijn welkom!

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook last van buik en darmen.
    sinds een paar dagen ook hele dag misselijk, vol gevoel.
    ook buikpijn bij ht wakker worden door en volle blaas.
    eens kijken of ik wat kan eten met de misselijkheid.

16. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ha meiden, ik heb wel alles gelezen maar niet opgeslagen :(
    Hier sinds het weekend eigenlijk de hele dag misselijk. Ook weer snel honger, na een warme maaltijd binnen 2 uur! Als ik heb gegeten valt het even mee met de misselijkheid maar daar komt het weer snel terug.
    Van mijn darmen ook af en toe flink last!

17. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    hoe gaat het bij jullie? Ik heb al twee weken niet meer kunnen werken aangezien ik de gehele dag ondanks medicatie aan het spugen ben. Gelukkig houd ik wel genoeg binnen om niet te worden opgenomen, maar het lijkt met de dag wel erger te worden.

Bij ons weten goede vrienden en onze ouders en mans opa en oma het al. Konden het bij hun niet voor ons houden. De kwaaltjes kon ik helaas op een weekend weg niet verbergen.

Mijn man vermoedt trouwens dat het een tweeling wordt en is zelfs bereid om hier een weddenschap op te leggen dat hij 2 maanden moet koken en boodschappen moet doen. En als het wel zo is moet ik 2 maanden afwassen. Dus ik hoop toch echt dat het er bij één blijft...

18. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Hey dames,

Sorry soms ben ik gewoon te moe om te reageren terwijl ik wel elke dag mee lees.
    Het feestje ging goed,ik ben tot 9 uur het 's avonds niet lekker geweest,maar daarna viel dat van me af. Alcoholvrije wijn is trouwens prima te drinken 😉.

Donderdag hebben we de eerste echo, zo spannend vooral omdat het de vorige keer toen mis was.

Vandaag ben ik de hele dag echt misselijk, en bij het opstaan heb ik eerst een half uur boven de wc gehangen.

Bij mij weten 3 vriendinnen het, dat zijn allemaal vriendinnen die ook een kinderwens hebben.

Mijn ouders weten het nog niet, omdat ze de vorige keer ook hun mond niet echt konden houden. Als donderdag de echo goed is, wil ik het wel gaan vertellen aan ouders en broers, vooral omdat ik nu ook wel echt enorm misselijk ben, en me niet kan voorstellen dat dat volgende week veel minder is.

19. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Jammer dat ik helemaal ben bij gelezen, zit namelijk in de nachtdienst... Dan maar andere berichten lezen :)!

Morgen echo!!!!

20. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Succes!!!!

Deel Deze Pagina