Na weken misselijk te zijn geweest met vlagen en veel kotsneigingen gehad te hebben is het gister zover dat ik nu echt aan het kotsen ben. Voel me net een vaatdoek zo slap..
Wat vervelend dat iedereen ineens zo misselijk is, ook ik heb er sinds afgelopen weekend erg last van. Op m'n vrije dagen lukt het wel om regelmatig te eten, maar voor mijn gevoel moet ik dat zo'n beetje onafgebroken doen anders komt de misselijkheid weer terug. Maar op werkdagen is het een crime, ik ben dan gebonden aan 3 pauzes en daarbuiten kan ik niet eten of drinken. Ik denk dat ik maar stiekem een rol menthos ga meenemen ofzo. Gelukkig komt de 1e echo zachtjes aan in zicht, daar zie ik zo naar uit!! In de tussentijd doe ik het met jullie mooie verhalen en goede echo's :-D!! Good luck!
Die misselijkheid heb ik ook helaas 😔. Vandaag mijn eerste echo gehad. Alles was ok. Het hartje kon ik nog niet horen maar wel zien, want blijkbaar ben ik minder ver dan ik dacht. Mijn bevallingsdatum is verplaatst naar 14 januari.. 2 juli krijg ik mijn eerste grotee echo.
Hier de laatste week ook meer misselijk. Met vlagen rond de eetmomenten.. En ik ruik alles zoveel sterker!! Eerste echo komt hier ook dichterbij, spannend!!
Helaas geen echo voor mij, huisarts vind het niet nodig, want alle vrouwen moeten wachten dus ik ook, afspraak stond al maar krijg geen verwijzing. Mijn geschiedenis doet er niet toe, hlaas vind ik 150 euro voor een echo bij de gyn te duur. ga straks Babyvision bellen, hopelijk kan ik vandaag of morgen terecht, wil gewoon weten hoe of wat.
Fijn JongetjeM en Emib dat de echo goed was! Dat meen Bamjolan, hoe lang moet je dan wachten? Ik heb ook voor t eerst moeten overgeven. Dinsdag moest ik vliegen en ja hoor tijdens de daling gebeurde het en toen nog 2 keer. Wat voelde ik me beroerd. En nu moet ik zaterdag nog terugvliegen..
Jeejj!! Wii hebben vanochtend ook een goede echo gehad! Voor nu paar daagjes terug gezet ivm late innesteling. Over 3 weekjes weer terug voor de 12 weken echo Bamjolan; weet jij al meer over wanneer je de echo krijgt?
Mijn knappe 5e garnaaltje!! Gelukkig alles goed! Het vocht dat ze in ht zh zagen, was vermoedelijk een 2e vruchtzakje, het was nog te zien, was geen cyste iig. Echo gaf 2 dagen korter aan maar die 2 dagen maken ook niets uit!!
Thanks dames! 8 juni intake bij de verloskundige! Ben zoo misselijk, ik spuug niet maar dat gevoel de hele dag, bah!
net nieuw hier.. maar dit topic wil ik wel volgen.. nu tussen 7-8 weken zwanger en vooral niet te harden zo misselijk. maar wel kloppend hartje gezien op de echo!
Bamjolan wat fijn een kloppend hartje. Mathilda welkom hier. Hier overdag ook erg misselijk. Ben van alles aan het proberen. Tot nu toe nog niets geholpen. Wel het liefst nog niet aan de medicijnen. Het weekend wel even lekker gesnuffeld in de babywinkel.