1 t/m 15 januari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MFI, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne29

Rianne29 Lid

19 jan 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord brabant
    Ik zal me nog even voorstellen.. Kwam zo lekker binnenvallen zonder dat te doen!

Ik ben Rianne , 29 en mama van Dex. In februari helaas een ma gehad, dat was heftig en maakt het nu extra spannend! 19 mei staat de eerste echo gepland! Pfffff nog 2 weken....
    Verder voel ik me goed, vermoeid maar mag verder niet klagen.

@me87 mijn moeder weet t... Moeders weten altijd alles haha.. En ik heb 1 goede vriendin verteld die ook als een van de weinige wist van mijn vorige zwangerschap. We willen eerst wat meer zekerheid voor we iedereen vertellen.. Ik kan het ook moeilijk voor me houden en verpraat me vaak net niet haha

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Me87: Ik heb idd een bekende donor, alle 5 kindjes zijn van hem :D
    Vond ik zelf een fijn idee!

De vrienden die dichtbij staan weten het al wel, de rest nog niet zoals familie.
    Wel mijn moeder.
    Ik zal vast ook negatieve reacties krijgen, in je eentje 5 kinderen is ook niet zo standaard natuurlijk, maar mogen ze doen.
    Ik sta achter mijn keuze! :D

Ik heb wel last van misselijkheid en krampjes in mijn buik.
    Word ik soms wel onzeker van, al hoort het erbij.

3. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb ook wel krampjes gehad ruim 2 weken maar moet zeggen vandaag voor t eerst niet. Ik werd er ook wel onzeker van. En ook dat ik me eigenlijk goed voel haha. Kan het ook nog steeds niet geloven.

@ bamjolan. Je idd is jou keuze. Als jij t toch allemaal red prima. Gezellig wel haha. En fijn dat je bekende donor hebt en allemaal dezelfde!
    Heb je jongens of meiden of mooi gemixt?

@ rianne. Leuk op dezelfde dag echo haha kunnen we aftellen. Ben blij dat ik zo vroeg mag haha. Daarna wordt t meteen bekend voor iedereen als er hartactie is gezien.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb 3 meiden en 1 jongen (oudste 2 zijn meisjes, dan zoontje en dan weer een meid).
    Hij vroeg regelmatig of er ooit nog een broertje bij kwam hahaha
    Snap ik ook wel, al die meiden in een huis!!!!! :p hihi

Nou ik duik gauw mn bed in!
    Slaap lekker!

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik mag me hier ook melden. Na 2.5 jaar zijn we zwanger na de 5e iui.

Zoals het nu lijkt uitgerekend op 12 januari.

Ik ben 26 en mijn man 31. Dit is ons eerste kindje.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wauw wondertjeinmaak wat een super nieuws!!
    Gefeliciteerd!!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn temp is vandaag flink gestegen en ik heb net mijn laatste Clear Blue gedaan die ik nog had liggen!
    Hij was heel erg duidelijk! Gelukkig!:D

6meiavatar.jpg

Ik heb alleen last van een moeilijke stoelgang, dit heb ik altijd al gehad maar in mijn zwangerschappen is het altijd erger geweest, ben bij zoonlief zelfs er voor opgenomen geweest omdat ik weeën kreeg door volle darmen.
    Hebben jullie hier ook last van en wat doen jullie er aan?
    Ik drink nu sowieso wel veel water, maar ben echt bang om te gaan;):(

8. Rianne29

Rianne29 Lid

19 jan 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord brabant
    @bamjolan, wauw wat gezellig dalijk 5 kids! Respect hoor! Stoelgang... Pff ik ken t,.. Nu ook al last! 2 kiwi's en een glas lauwwarm water op nuchtere maag en veel drinken idd.

@wondertjeinmaak, super gefeliciteerd!!! Heel bijzonder! Hopelijk heb je een geweldige zwangerschap!

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Mooi bamjolan, ik heb vandaag mijn laatste test gebruikt haha. Vorige week dinsdag met avondurine zwanger 1-2 en nu 8 dagen later met ochtendurine 3+. Nu aftellen naar een mooie echo. vind t wel spannend, dalijk klopt t hartje niet ofzo. Bij de eerste was ik helemaal niet bang maar nu in de omgeving toch meer gehoord. Nog 13 dagen.
    Haha 1 jongen, hoop voor hem dat dit ook jongetje is. Wij zijn thuis met 6 kinderen waarvan 5 meiden. Germ haha. (2 meiden zijn wel an 2e huwelijk van vader maar toch)
    Ik had bij 1e ook last bij ontlasting. Toen dronk ik roosvicee laxo elke dag een glas. Na bevalling ging het eigenlijk beter dan ooit. Maar nu merk ik idd sinds ik zwanger ben weer moeite. Eet nu zelfgemaakte creusli, heb ik nu ook maar havermout door gedaan haha omdat ik van collega's hoor dat er werkt. Maar heb nog een eigen ervaring beven afwachten.

Gefeliciteerd wondertjeindemaak, wt fijn dat het nu eindelijk gelukt is!!

Vried en ik zijn sinds zondag bezig de tuin beetje op te leuken. Zijn 4 maanden geleden verhuist. Heel benden verdieping zo'n beetje verbouwd. Is nu zo goed als klaar. Deze week hebben we vakantie dus dacht laten we die betegelde tuin eens iets meer leven in blazen en kindvriendelijker maken. Dus loungeset gekocht, trampoline, bbq, tuinset. En nu dus stuk tegels eruit gehaald, zand waterpas aanstampen!! En gras erin. Zijn nu bijna klaar. Maar wat een werk zeg. En dan zo met z'n tweetjes zonder tuinervaring hahaha. Ben toch bet trots op hoe t ons gelukt is. Morgen ff dagje niks met de kleine meid. Die is nu op Kdv zodat wij vooruit kunnen. En vrijdag hebben we bruiloft. Nou week vakantie is dan zo voorbij. Gelukkig is vriend maandag ook nog vrij en ik Dinsdag en woensdag nog.

10. KimmyCalypso

KimmyCalypso Actief lid

13 mrt 2015
    124
    3
    18
    NULL
    3e boompje na Arnhem
    #30 KimmyCalypso, 6 mei 2015
    Laatst bewerkt: 6 mei 2015
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Kim en ook ik heb een positieve test zojuist gehad.
    Helaas een miskraam gehad eind maart - waar ik eind oktober was uitgerekend-, niet ongesteld geweest sindsdien...

Ik deed voor de zekerheid een test omdat ik een antibiotica kuur moet voor blaasontsteking.

Dus ik ben voorzichtig positief. Kan mss ook nog hormonen zijn van mijn vorige zwangerschap (al lees ik dit nergens echt specifiek hoe lang dit nog kan aanhouden). Ga mijn bloed mss maar eens laten testen nu ik toch zo een afspraak heb bij de huisarts.

Dus.. als mijn telling klopt, en het klopt ook dat ik écht zwanger ben: 2 januari uitgerekend. tjonge jonge, we kunnen het lekker mikken ook.. ik heb diabetes dus ga er maar vanuit dat het 1/2 weken eerder is: Kerst! :cool:

Ik wens iedereen een hele leuke zwangerschap toe, en hoop dat ik hier lang mag blijven plakken!

20150506_142546.jpg

@Me87: we zien graag foto's van die mooie tuin!
    @wondertjeinmaak: super gefeliciteerd! Ik hoop met jullie mee

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Gefeliciteerd kimmie, hopen op een goede zwangerschap!!

Tuin is klaar!! Hier foto hoe t nu is

12. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    En een voor en na foto. We hebben nog trampoline staan maar ff geen zin om in elkaar te zetten haha. Komt wel.

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ziet er mooi uit!!

Ik heb weer roze verlies rondom de baarmoedermond en na stoelgang was t meer en lichtrood...ben zo bang gewoon..

14. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Bamjolan Dankje wel.
    Wat fijn dat jou temp flink omhoog is gegaan. 5 kindjes lijkt mij heel gezellig! Knap dat je dat alleen doet.
    Mooie test!!
    Ik heb niet last van een moeilijke stoelgang. Bij mij gaat het op het moment vrij makkelijk en voorheen niet.

@me87 wauw dat lijkt mij geweldig om die tekst te zien staan! Ik heb ook nog een digitale liggen. Weet nog niet wanneer ik die wil gaan doen. Leuk dat jullie met de tuin bezig zijn. Ziet er mooi uit op de foto's.

@KimmyCalypso Mooie test! Hopelijk mag jij hier ook lang blijven plakken!!

Bedankt, voel me gelijk welkom hier. Nu duimen dat het goed mag blijven gaan :D Erg spannend dit.

15. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen met meiden die ook pril zwanger zijn. Ik ben vandaag 6w2d en er super blij mee! Maar genieten en vertrouwen lukt nog niet omdat ik in februari een vroege mk gehad heb. Nog weinig kwaaltjes, dat maakt ook wel onzeker.
    Ik ben trouwens 27, drie jaar samen met mijn vriend en binnenkort gaan we verhuizen naar ons eerste koophuis :)

Hebben jullie het al gehad over een besloten groepje? Vorige keer dat ik zwanger was zat ik bij zo'n groepje. Fijn om vanalles te kunnen delen en omdat nog weinig mensen in mijn/onze omgeving het weten ook wel handig ;)

16. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    En natuurlijk gefeliciteerd allemaal!

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom Jasmijn!

Het wordt gelukkig niet erger maar ik ga morgen toch even bellen wat ik kan doen verder. Heb pds.
    Ben blij als we allemaal de eerste weken goed door zijn hihi!!

18. Rianne29

Rianne29 Lid

19 jan 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord brabant
    Gefeliciteerd Kimmie en jasmijn!

@jasmijn, hier ook ma in februari.. Herken je gevoel van terughoudende blijdschap.. Maar laten we positief blijven en hopen op een blijvend wondertje!
    In mijn vorige clubje hadden we va 12wkn op fb een groep aangemaakt erg gezellig en fijn idd om over zwangerevrouwendingen te kunnen praten!

19. Rianne29

Rianne29 Lid

19 jan 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord brabant
    Bamjolan.. Hopenlijk is er niets aan de hand! Ik duim voor je! En idd deze weken zijn killing!

20. Jasmijn87

Jasmijn87 Actief lid

30 dec 2014
    280
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Bamjolan, ik duim mee!

Facebook is ook een leuk idee Rianne. Eerst maar eens die spannende eerste weken door. Kan iemand de klok iets sneller zetten ;)

Deel Deze Pagina