Hey lady's! Alles goed met jullie? Heb al even niet meer mee gekletst.. Druk druk.. Ziek geweest, zoontje ziek maar gelukkig zijn we weer fit! Vanavond afspraak met mvm en donderdag de 2e echo! Hoop dat alles goed is, ben nog steeds wat onzeker af en toe.. Gelukkig zijn mijn kwaaltjes zo goed als over!
Gisteravond hebben we de eerste echo gehad. En een heel mooi kloppend hartje gezien De echo was helemaal in orde gelukkig!
Hey meiden, Ik heb gister de intake gehad bij de gyn. Uitwendige echo gehad, alles goed. Door mijn schildklier probleem moest ik onder controle bij de gyn maar mag toch weer terug naar de vk Helemaal blij. Daar heb ik donderdag mijn intake. GailH90 fijn een kloppend hartje Rianne29 fijn dat jullie weer allemaal beter zijn. Joycelyn hopelijk heb je donderdag een goede echo!
♥♥ 1 tm 15 januari 2016 mama's ♥♥[/B] Afspraken: 10 Juni - Mi3k - intake vk 11 Juni - Wondertjeinmaak - intake verloskundige 11 Jun i- Joycelyn - echo 18 Jun i- MamaBS - 2e echo 30 Juni - Wondertjeinmaak - termijnecho 02 Juli - Emib - echo Uitgerekende datum 1 Januari Summer15 - 27 jaar - 1e kindje ♥ Rianne29 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mothertobe1- .. jaar- .e kindje ♥ PH1 - ..jaar - .e kindje 2 Januari Juweel - .. jaar - 1e kindje GailH90 - 24 jaar - .e kindje ♥ 4 Januari Me87 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Sweety30 - .. jaar - .e kindje Mi3k - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 Januari Marisje4 - .. jaar - .e kindje Nijntje - .. jaar - .e kindje 6 Januari Boogy - .. jaar - .e kindje ♥ Regina - ..jaar - 2e kindje 7 Januari Bombina - .. jaar - .e kindje ♥ Manuela1989 - .. jaar - .e kindje ♥ Joycelyn - .. jaar - .e kindje ♥ 8 Januari Ea1993 - .. jaar - .e kindje ♥ 9 Januari JongetjeM - .. jaar - 2e kindje ♥ MamaBS - 36 jaar - 2e kindje ♥ 13 Januari Newbornstar - 25 jaar - 2e kindje Wondertjeinmaak - 26 jaar - 1e kindje ♥ 14 Januari Bamjolan - 32 jaar - 5e kindje ♥ Flowerr - .. jaar - .e kindje Emib - .. jaar - 2e kindje ♥ 15 Januari Pioenroos92 - .. jaar - .e kindje Laura98 - .. jaar - .e kindje Gabriela20 - .. jaar - .e kindje Everafter - .. jaar - .e kindje 16 Januari Ismi2006 - 27 jaar - 3e kindje Silverwings - .. jaar - .e kindje 18 Januari Polkadotje - ..jaar - 2e kindje Als je lijst wil bewerken dan graag het bericht [quoten]. Dit gaat het beste. Dan blijven de kleuren staan.
Blij, blij, blij! Vanochtend een zeer beweeglijk minimensje van 3,25 cm mogen aanschouwen. De echoscopist begon bij de uitwendige echo enthousiast te vertellen welk lichaamsdeel we zagen, maar wij konden er nog niet zo heel veel in zien. Toen we aan het eind van de afspraak de foto kregen, vroegen we of ze nog één keer kon toelichten wat nu wat was. Daarop zei ze zelf, zal ik anders een inwendige echo maken, dan zien we het veel beter! En daar zeiden wij natuurlijk geen nee tegen! Vervolgens inderdaad een heel duidelijk mensje gezien waarop we zelfs het neusbotje en de kaakjes al konden zien. Verder hield het zich geen moment stel en bewogen de armpjes en trappelden de beentjes alle kanten op. Zo bijzonder! Precies volgens schema vandaag 10 weken zwanger. Nu mag de hele wereld het weten!!!! (Beginnend a.s. zondag bij mijn zus die dit absoluut niet meer zal verwachten aangezien ik zelf 39 ben en mijn partner 53!)
Wa fijn Joycelyn!! Vandaag 9 weken! Intake maandag is goed gegaan, ze zag ook nog bloed zitten wat ik nog zou gaan verliezen dus wt me zaterdagavond ovrrkwam...hoef ik me nu geen zorgen om te maken. ook bewoog het kindje al met 8+4, kindje was 1 dag groter nu maar krijg 26 juni een definitieve termijnecho. Ook moet ik 7 juli naar de gyn voor een opmeting van de baarmoederhals.
Joycelyn wat fijn dat jullie echo goed was! Lekker genieten nu. Bamjolan fijn dat bij jou alles ook goed lijkt te gaan. Ik heb 30 juni de termijnecho. Dan ben ik echt bijna 12 weken. vandaag de intake van de verloskundige gehad. Ook weer even mogen spieken. Alles is goed en het kleintje loopt mooi op schema Heerlijk genieten nu. Verloskundige gaf ook aan, nu 5 keer het hartje gezien/gehoord, dat de kans dat het nu mis gaat 0,5% is. Morgen ga ik het mijn vriendin vertellen tijdens het concert van Guus . Heb een tshirt besteld en die ga ik aan doen morgen. Nu wel hopen dat hij vandaag echt binnenkomt!!
Wat fijn dames al het goede nieuws vandaag ook een echo gehad!! Hartje zien kloppen dus het zag er ook goed uit gelukkig! Wat een opluchting was dat..
Na de eerste afspraak bij de verloskundige thuisgekomen met een vracht aan leesvoer en de vraag of we een combinatietest willen laten uitvoeren. Mijn gevoel zegt nee, ik ben pas 27 en daarnaast zou ik de zwangerschap denk ik niet kunnen afbreken.. Maar manlief houd wel van zekerheid en vind dat we het wel moeten doen. Wat doen jullie en waarom??
Wij hebben a.s. maandag een NIPT op eigen kosten, maar wij zijn dan ook beiden al wat ouder. Ik zou het er met elkaar goed over hebben.
Wij laten geen test doen. Ik ben 27 en acht de kans klein. Verder zou ik de zwangerschap niet afbreken en denk dat er nog heel veel aandoeningen bestaan die je niet kan testen.
Ik wou het niet laten doen, maar mijn man wel. Nu hadden we extra bedenktijd gekregen, alleen was ze het tijdens de afspraak vergeten het erover te hebben. Vervolgens word ik dus de volgende ochtend gebeld waarin ik even in 5 sec antwoord moet geven terwijl wij er eigenlijk nog niet uit waren. Gevolg, gaan toch de combinatietest doen. Alleen heb ik nu een lakformulier gekregen en een telefoonnummer wat ik moet bellen, maar geen idee hoe het verder in zijn werk gaat, zo fijn....
♥♥ 1 tm 15 januari 2016 mama's ♥♥[/B] Afspraken: 10 Juni - Mi3k - intake vk 11 Juni - Wondertjeinmaak - intake verloskundige 11 Jun i- Joycelyn - echo 18 Jun i- MamaBS - 2e echo 26 Juni - Bamjolan - Definitieve termijnecho 30 Juni - Wondertjeinmaak - termijnecho 02 Juli - Emib - echo 07 Juli - Bamjolan - opmeting baarmoederhals Uitgerekende datum 1 Januari Summer15 - 27 jaar - 1e kindje ♥ Rianne29 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mothertobe1- .. jaar- .e kindje ♥ PH1 - ..jaar - .e kindje 2 Januari Juweel - .. jaar - 1e kindje GailH90 - 24 jaar - .e kindje ♥ 4 Januari Me87 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Sweety30 - .. jaar - .e kindje Mi3k - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 Januari Marisje4 - .. jaar - .e kindje Nijntje - .. jaar - .e kindje 6 Januari Boogy - .. jaar - .e kindje ♥ Regina - ..jaar - 2e kindje 7 Januari Bombina - .. jaar - .e kindje ♥ Manuela1989 - .. jaar - .e kindje ♥ Joycelyn - .. jaar - .e kindje ♥ 8 Januari Ea1993 - .. jaar - .e kindje ♥ 9 Januari JongetjeM - .. jaar - 2e kindje ♥ MamaBS - 36 jaar - 2e kindje ♥ 13 Januari Newbornstar - 25 jaar - 2e kindje Wondertjeinmaak - 26 jaar - 1e kindje ♥ 14 Januari Bamjolan - 32 jaar - 5e kindje ♥ Flowerr - .. jaar - .e kindje Emib - .. jaar - 2e kindje ♥ 15 Januari Pioenroos92 - .. jaar - .e kindje Laura98 - .. jaar - .e kindje Gabriela20 - .. jaar - .e kindje Everafter - .. jaar - .e kindje 16 Januari Ismi2006 - 27 jaar - 3e kindje Silverwings - .. jaar - .e kindje 18 Januari Polkadotje - ..jaar - 2e kindje Als je lijst wil bewerken dan graag het bericht [quoten]. Dit gaat het beste. Dan blijven de kleuren staan.
Wat fijn al die goede echo's meiden! Ik kan bijna niet wachten op de volgende echo! 18 juni is het eindelijk zover. We zijn dan 10w5d. Het is dan zo'n 4 weken na de 1e echo. Ik vind t maar lang.. Wij doen wel een combinatietest, maar ook meer omdat ik al 36 ben en niet pas bij de 20 weken erachter wil komen als er iets goed mis zou zijn.
Wij gaan de combinatie test niet doen. Ben zelf nog jong en mocht de kans aanwezig zijn willen we de zwangerschap niet afbreken. Gister bij het concert van Guus Meeuwis geweest. Pff wat kan het met dit termijn slopend zijn. Ik was de rest van de week al moe maar vandaag gewoon moe en lui. Pff moet echt even bijkomen.
♥♥ 1 tm 15 januari 2016 mama's ♥♥ Afspraken: 18 Juni - MamaBS - 2e echo 26 Juni - Bamjolan - Definitieve termijnecho 30 Juni - Wondertjeinmaak - termijnecho 02 Juli - Emib - echo 06 Juli - Wondertjeinmaak - afspraak vk 07 Juli - Bamjolan - opmeting baarmoederhals Uitgerekende datum 1 Januari Summer15 - 27 jaar - 1e kindje ♥ Rianne29 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mothertobe1- .. jaar- .e kindje ♥ PH1 - ..jaar - .e kindje 2 Januari Juweel - .. jaar - 1e kindje GailH90 - 24 jaar - .e kindje ♥ 4 Januari Me87 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Sweety30 - .. jaar - .e kindje Mi3k - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 Januari Marisje4 - .. jaar - .e kindje Nijntje - .. jaar - .e kindje 6 Januari Boogy - .. jaar - .e kindje ♥ Regina - ..jaar - 2e kindje 7 Januari Bombina - .. jaar - .e kindje ♥ Manuela1989 - .. jaar - .e kindje ♥ Joycelyn - .. jaar - .e kindje ♥ 8 Januari Ea1993 - .. jaar - .e kindje ♥ 9 Januari JongetjeM - .. jaar - 2e kindje ♥ MamaBS - 36 jaar - 2e kindje ♥ 13 Januari Newbornstar - 25 jaar - 2e kindje Wondertjeinmaak - 26 jaar - 1e kindje ♥ 14 Januari Bamjolan - 32 jaar - 5e kindje ♥ Flowerr - .. jaar - .e kindje Emib - .. jaar - 2e kindje ♥ 15 Januari Pioenroos92 - .. jaar - .e kindje Laura98 - .. jaar - .e kindje Gabriela20 - .. jaar - .e kindje Everafter - .. jaar - .e kindje 16 Januari Ismi2006 - 27 jaar - 3e kindje Silverwings - .. jaar - .e kindje 18 Januari Polkadotje - ..jaar - 2e kindje Als je lijst wil bewerken dan graag het bericht [quoten]. Dit gaat het beste. Dan blijven de kleuren staan.
Gisteren hebben we de knoop doorgehakt, we doen geen combinatietest. Best wel een opluchting, ik zat er wel mee dat we van mening verschilden. Maar de conclusie is: we kunnen dit kindje niet zomaar opgeven, wat de uitslag ook is.