Welkom KB89! Me87, wat een vreselijk nieuws... Veel sterkte! JongetjeM, fijn dat de echo goed was! Ik heb vanmorgen mijn 2e echo gehad. Goede echo gehad en de baby was al heel beweeglijk . Zoooo fijn! Maandag heb ik de combinatietest. Mijn buikje zit me bij sommige broeken al in de weg, andere kan ik nog aan.
Word wel heel nieuwschierig naar jullie buikjes! Haha! Hier nog steeds bruinverlies, ene dag meer als de andere. Gelukkig 26 juni weer een echo!
Mooi buikje helaas kan ik de termijnen niet lezen. Dus weet niet hoeveel er tussen zit. Maar leuk om te zien en al best een flink zwangerschaps buikje!
Vanmiddag een goede echo gehad! De kleine heeft in elk geval 5 vingertjes aan 1 hand De uitgerekende datum wordt 3 januari!
Mooie collage bamjolan. Zal morgen weer 1 maken. Mamabs fijn dat alles goed was. Ph1 fijn dat alles goed was!
Bedankt allemaal Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd! JongetjeM, MammaBS en PH1: wat fijn dat jullie echo's goed waren! Leuk he, PH1, die vingertjes! Wij hadden dinsdag de 2e echo en ook 5 vingertjes kunnen tellen. MammaBS, spannend, maandag de combinatietest! Misschien kan je er nog niks over zeggen, maar hebben jij en je partner al een idee wat jullie zullen doen als uit de test blijkt dat er een mogelijke kans is? Bamjolan wat een mooi buikje al! inderdaad jammer dat de tekst onleesbaar is, maar ondanks dat erg mooi! Ik heb eigenlijk nog helemaal geen foto's gemaakt van mijn buikje, terwijl het nu wel een beetje begint te groeien allemaal. Maar ik twijfel of het echt de baby is of, zoals je zoveel leest, darmen..
Hier net gebeld om een afspraak te maken met het echo bureau. Als het goed is weten we 1 augustus was het gaat worden. Zo leuk. Kan ik mijn man dit zondag gaan geven als "vaderdagscadeau". Heb ik er zelf ook nog wat aan Heb een combinatiepakket genomen zodat we tegen 30 weken nog een keer kunnen kijken. Is dan ook in 3/4d met dvd. Vandaag weer een goede dag. Dus straks weer lekker in huis omrommelen. Wil veel dingen opgeruimd/geverfd hebben in de zwangerschap. Gister een keer overgegeven en last van hoofdpijn.
Leuk bamjolan de foto's van je buikje! Het wordt echt tijd dat wij ook eens een foto maken nu ik dat bij jou zo zie. Heb je intussen al lang bruinverlies? PH1, leuk dat je de vingertjes hebt kunnen zien . KB89, het ligt eraan welke kans verhoogd is. Ze kijken op 3 afwijkingen. Mocht de kans verhoogd zijn, krijgen we sowieso nog een NIPT test. Leuk vaderdagcadeau wondertjeindemaak Ik ben ook zo benieuwd wat t geslacht is, maar daar moeten we nog even op wachten.
Hihi de buikfoto's zijn gemaakt met 4 weken en 2 dagen, 5 weken en1 dag, 6 weken en 2 dagen, 7 weken en 2 dagen en 9 weken en 4 dagen. Ik verlies nurecies 2 weken rotzooi, ook bruine slijmerige stolsels. Gister contact gwhad met vk, maar t kon niet echt kwaad...heb vrijdg de 26e weer een echo.
@Bamjolan: Leuk die foto's zo! Gisteren op verzoek van huisarts mijn urine laten onderzoeken aangezien ik amper iets binnen houd, en me zo verschrikkelijk ziek voel. Kwam eruit dat ik ook nog een blaasontsteking heb, waar ik niets van gemerkt heb. Is mijn huisarts zo aardig om antibiotica voor te schrijven die je 4 x per dag na de maaltijd en een glas water in moet nemen... Fijn aangezien dat er zo goed als allemaal uit komt. We wachten het weekend maar af hoe het gaat en anders ga ik maandag maar weer bellen. Donderdag hebben we trouwens ook de echo voor de combinatietest, aangezien mijn man dit toch erg graag wou doen. Hopelijk gaat het bij jullie een stuk beter dan hoe ik me voel!
Hallo, ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Hier een weekend vol emoties. Vrijdagochtend wakker gebeld met het bericht dat mijn schoonvader een tia heeft gehad. Halfzijdig verlamd en niet aanspreekbaar. Het ging al niet goed met hem, dus we bereiden ons nu voor op het afscheid. We zijn zo blij dat we hem al vrij vroeg hebben verteld dat we zwanger zijn... Dit nieuws bracht met zich mee dat mijn schoonzussen met spoed naar Nederland zijn gekomen (wonen in het buitenland) en we hen ook hebben kunnen vertellen dat er een nieuw neefje/nichtje op komst is. Na het weekend aan het ziekbed te hebben gezeten troffen we gisteravond in de mail bericht van Gendia mbt NIPT. Getwijfeld of we het bericht open zouden maken, want meer slecht nieuws zouden we op dat moment echt niet kunnen verdragen. Tóch maar gedaan en met een nonchalant mailtje ontdekt dat 'de resultaten helemaal goed zijn'! In de bijlage een korte toelichting en nu weten we ook wat het wordt! De ingehouden emoties van het weekend kwamen er op dat moment allemaal uit en we hebben even flink met z'n tweeën een portie zitten janken...
Wat een heftig weekend Joycelyn, heel veel sterkte! Ook ik heb er een verdrietige week op zitten. Mijn oma was al een tijdje ziek (uitzaaiingen in haar longen) en was er vorige week helemaal klaar mee, ze kon niet meer. Aangezien euthanasie 5 werkdagen zou duren heeft ze gekozen voor palliatieve sedatie waarbij ze continue een slaapmiddel zou krijgen om haar laatste dagen slapend door te kunnen brengen. Donderdag overleed ze en maandag was de begrafenis. Het was fijn om zo bewust en intens afscheid van haar te kunnen nemen. Het waren emotionele maar mooie dagen. We hebben gelijk ook maar het hoge woord er uit gegooid zodat we als familie kunnen uitkijken naar een nieuwe generatie nu we de oudste zijn verloren. Grappig detail: we zouden als vrouwen allemaal een witte broek met een fleurig shirt/bloesje aantrekken maar ik had geen witte broek meer. Dus was het dilemma eentje kopen die hopelijk na de zwangerschap weer past of maar gelijk voor een positiebroek gaan. Na een lange dag zoeken had ik uiteindelijk een witte positiebroek gevonden, en hij zìt lekker!! En dan nu weer terug maar de orde van alledag. Hoe gaat het met jullie??
Lieve dames, Ik merk dat ik hier niet vaak genoeg schrijf, dus ik wil jullie vragen mij van de lijst af willen halen. Ik wens iedereen een voorspoedige zwangerschap!
Hoi Meiden ik wil graag met jullie mee kletsen. Ik ben 29 ben zwanger van mijn eerste kindje ben uitgerekend om 6 januari. Heb de termijn echo en eergisteren de combinatie test gehad en alles zag er top uit via de laatste meting zou ik op 5 januari moeten bevallen, maar de verloskoundige heeft het op 6 januari gehouden met de mededeling dat hij hard groeit. Van een buikje is nog echt helemaal niets zichtbaar ik pas al me kleren nog alleen bh's moesten een maatje groter. Als ik heel goed kijk en zijwaarts voor de spiegel ga staan dan zie ik wel iets veranderen maar is nog zo minimaal dat niemand behalve ik en mijn vriend het nog kunnen zien.
Wat een emoties en heftige situaties meiden! Sterkte! Joycelyn, wel heeel fijn dat de NIPT test goed was!! Wat een opluchting! Wij krijgen pas over 1,5 week de uitslag van de combinatietest. Wat vervelend dat je zo rot voelt GailH90! Hoe was de echo gisteren? Ik moet vandaag nog werken en dan vakantie . Is ook maar goed. Ik kan mijn buikje bijna niet meer verbergen . Liefs
Joycelyn wat een heftig weekend hebben jullie gehad. Hoe is het nu met je schoonvader? Wil je hier ook delen wat je krijgt? Mi3k Gecondoleerd met je oma. Ondanks dat ze al een tijdje ziek was blijft het een moeilijke periode. Boogy jammer dat je hier niet meer mee wilt schrijven. Maar wel begrijpelijk. Jij ook een goede zwangerschap! Ddara welkom hier. Fijn dat alles er goed uit zag op de echo's. MammsBS Lekker dat je na vandaag vakantie hebt. Jou buikje groeit ook goed dus! Hoe is het met de andere meiden? Hier wat wisselende dagen. De ene dag voel ik me heel goed en kan ik veel dingen doen en de andere dag ben ik heel erg moe en misselijk. Mijn buikje begint ook goed te groeien Zijn jullie ook al bezig om een kamertje etc uit te zoeken??
Hoe gaat het nu met je? Slaat de antibiotica al wat aan? Hou je al wat meer binnen. Hoe was de echo gister?
♥♥ 1 tm 15 januari 2016 mama's ♥♥ Afspraken: 30 Juni - Wondertjeinmaak - termijnecho 02 Juli - Emib - echo 06 Juli - Wondertjeinmaak - afspraak vk 07 Juli - Bamjolan - opmeting baarmoederhals 01 Aug - Wondertjeinmaak - geslachtsbepalingsecho Uitgerekende datum 1 Januari Summer15 - 27 jaar - 1e kindje ♥ Rianne29 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mothertobe1- .. jaar- .e kindje ♥ PH1 - ..jaar - .e kindje 2 Januari Juweel - .. jaar - 1e kindje GailH90 - 24 jaar - .e kindje ♥ 4 Januari Sweety30 - .. jaar - .e kindje Mi3k - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 Januari Marisje4 - .. jaar - .e kindje Nijntje - .. jaar - .e kindje 6 Januari Regina - ..jaar - 2e kindje DDara - 29 jaar - 1e kindje 7 Januari Bombina - .. jaar - .e kindje ♥ Manuela1989 - .. jaar - .e kindje ♥ Joycelyn - .. jaar - .e kindje ♥ 8 Januari Ea1993 - .. jaar - .e kindje ♥ 9 Januari JongetjeM - .. jaar - 2e kindje ♥ MamaBS - 36 jaar - 2e kindje ♥ 13 Januari Newbornstar - 25 jaar - 2e kindje Wondertjeinmaak - 26 jaar - 1e kindje ♥ 14 Januari Bamjolan - 32 jaar - 5e kindje ♥ Flowerr - .. jaar - .e kindje Emib - .. jaar - 2e kindje ♥ 15 Januari Pioenroos92 - .. jaar - .e kindje Laura98 - .. jaar - .e kindje Gabriela20 - .. jaar - .e kindje Everafter - .. jaar - .e kindje 16 Januari Ismi2006 - 27 jaar - 3e kindje Silverwings - .. jaar - .e kindje 18 Januari Polkadotje - ..jaar - 2e kindje Als je lijst wil bewerken dan graag het bericht [quoten]. Dit gaat het beste. Dan blijven de kleuren staan.
@joycelyn: Wat vervelend van je schoonvader zeg! hopelijk krijgt hij goede begeleiding waardoor het herstel voorspoedig zal verlopen. Mijn schoonvader heeft het 2 jaar geleden gehad, en is al met al toch erg goed hersteld. @Ddara: Welkom @mamaBS en Wondertjeinmaak: De antibiotica kuur heb ik moeten stoppen het bleef allemaal niet binnen en schoot niet op. Nieuwe medicijnen gekregen voor erbij tegen de misselijkheid die ik tot vandaag mag gebruiken, maar deze werken op het moment gelukkig wel goed. Moet nu alleen soms nu 's ochtends spugen. Straks de huisarts maar weer bellen over die blaasontsteking aangezien ik hem nu toch wel begin te voelen. Ik ben al met al toch wel echt klaar met al dat verschrikkelijk misselijke gedoe. Heb al sinds begin mei niet kunnen werken, ben daardoor uit dienst gezet. Heb wel op papier belofte dat ik terug mag komen mja of ik daar iets aan heb weet ik niet. UWV laat ook al 7 weken op zich wachten met uitbetalen, het kan er allemaal op het moment wel even bij zeg... (Sorry voor mijn geklaag (A)) De nekplooimeting was gisteren gelukkig heel goed. Het kleintje ging er netjes voor liggen gelijk en toen ze klaar was begon het pas beweeglijk te worden, goed timing
Dikke knufvoor de meiden die dat kunnen gebruiken! Maandag nog een echo in t zh gehad ivm aanhoudend boedverlies maar komt door de placenta, ligt een stuk over de uitgang. Sinds woe is het gestopt! Van de week nog wat gekocht, een speentje, een negen maanden boek en een schilderij voor boven e commode. vandaag termijn echo gehad, 1 dag vooruit gezet, dus 13 januari. Kindje lag lekker rustig, maar alles zat er op en er aan. Doe gee testen maar ze keek wel hoe het in grote lijnen er ut zag en zag er goed uit. Kleine meid was mee, die begon ineens te huilen haha kreeg ze rozijntjes en ze was stil hihi