Wat voor schilderij heb je gekocht? Wat leuk dat je kleine meid mee was. Gelukkig zag alles er verder goed uit. Kan het kwaad dat de placenta voor de uitgang ligt? Kan dit nog veranderen? Ik ben ook aan het rondkijken voor wat leuke decoratie voor op het kamertje.
Helaas hebben wij vorige week afscheid moeten nemen van mijn schoonvader. Gisteren was de begrafenis... Vandaag controle gehad bij de verloskundige en weer het sterk kloppende hartje gehoord van onze meid (met dank aan de NIPT)! We waren wel even toe aan een positief bericht.... We beseffen ons weer eens goed hoe leven en dood met elkaar verbonden zijn.... Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Succes allemaal de komende week met de hitte (advies van de VK héél veel water drinken en uit de zon blijven!).
Joycelyn heftig meid. Klopt zo idd wel, leven en dood zijn met elkaar verbonden. Wat leuk dat jullie een meid krijgen. Ik had voor de echo constant het idee dat het een jongen zou zijn maar tijdens de echo zo'n sterk gevoel van je bent een meid. Nu nog 4,5 weken afwachten en dan weten wij het. De termijnecho vandaag was helemaal goed. Kleintje was lekker eigenwijs en moeilijk te meten. Uiteindelijk toch nog even gelukt.
Meiden hoe gaat het met jullie? Willen jullie straks/binnenkort ook overstappen op fb? Misschien dat we dan wat actiever zijn
Hoi damess,, Ik heb vandaag mijn 12 weken echo gehad, maar ik bleek 13 weken zwanger te zijn. Mijn bevallingsdatum is dus verplaatst naar 8januari. Alles was voor de rest OK. Ik ben zo gelukkig. Nu wil ik alleen het geslacht nog weten. Zijn er nog die het geslacht al weten? Of zo snel mogelijk te weten willen komen?
Termijn echo gehad met 13 weken en 8 januari 2015 staat nu vast. Over twee weken echo voor geslachtsbepaling met 14w6d, hopen op hele duidelijke beelden !
Oo leuk. Jullie moeten ook niet meer lang wachten voor het geslacht. Ik heb voor dinsdag een afspraak kunnen vastleggen. Nog 3 dagen dus, maar ik kan echt al niet wachten. ☺️ Het begint allemaal weer spannend te worden. Ik heb mijn man niets verteld. Ik wil alleen naar de echo gaan, het geslacht te weten komen en hem dan verassen op 1 of ander creatief manier.. Hopelijk lukt het..
Hoi hoi, Ik heb er voor gekozen geen extra echo's te doen. Dus doe alleen de echo's die de gezondheid van mijn kindje bekijken! Ik moet voor de geslachtsbepaling dus wachten tot de 20 weken echo. Deze week ben ik 15 weken en rond 15 augustus op 19 weken heb ik mijn 20 weken echo..... Ik moet dus nog 4 weken geduld hebben..... en ik ben zoooooooooooooooo nieuwsgierig! Hebben jullie al een vermoeden wat het gaat worden? Ik denk dat ik een jongetje krijg!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw en heb eerst ff meegelezen en vind het leuk om mee te schrijven en te lezen. Ik ben vandaag 13w4d zwanger van mijn tweede kindje. Mijn zoontje is 3,5 jaar en ik ben nu zwanger van een jongetje. Leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Groetjes, Chantal.
Ik heb zojuist de ouders van nu zwanger box opgehaald bij de Etos! Donderdag ga ik die van Baby dump ook ophalen als we de kinderwagen en kamer bestellen!
Ik ben ook erg benieuwd, hoe heb je hem verrast??? Wij weten het geslacht al, maar hebben een echo gepland voor over twee weken want we willen het natuurlijk ook wel even bevestigd zien! (En de laatste echo is dan alweer 5 weken geleden, dus we willen ook wel weer zien dat het goed gaat!)
Emib hoe was het?? Heb vandaag een meting van de baarmoederhals gehad. deze was als t oed is 4,4 en dat was goed, vorige keer 4,5+ dus leek me tocht wat korter maar ze zei dat t goed was, over 2 week weer. Ben ook heel benieuwd naar t geslacht! Ik wacht nogh een week of 2 haha
Vandaag krijgen we het geslacht te weten! Ik denk een meisje en mijn man een jongen Eergisteren alle fabels en feitjes op een rij gezet en daar kwam een meisje uit! Vannacht gedroomd dat het een jongen was! Beide is meer dan welkom..
Haha. Dag dames! Wij krijgen een zoontje! Hoe heb ik het gedaan?! : de dag van mijn pretecho heb k kraslotjes gemaakt (9plaatsen om te krassen, en als je 3 keer hetzelfde geslacht hebt, weet je wat het geslacht is). Aangezien ik het geslacht zelf nog niet kende heb ik 2 lotjes moeten maken, 1 voor een jongen en 1 voor een meisje. De reden waarom ik het op voorhand heb gemaakt was omdat ik dacht dat ik geen minuut langer zou kunnen wachten eens ik het geslacht wist. Ondertss was mijn man op werk. MAAR... Twee uur voor ik moest vertrekken naar de echo begon ik plots heel erg buikpijn te krijgen: ZENUWEN!!! Ik durfde niet meer!? Want wat zou mijn man ervan vinden?! Zou hij mss kwaad zijn dat ik hem niet had meegevraagd?! Ohnee!! Ik moest precies overgeven!! Helpp!!! Mijn man was ondertss onderweg van werk naar huis. Ik heb hem gebeld en gezegd dat k weg moest maar dat k me heel slecht voelde en ik heb gevraagd of hij niet chauffeur kon spelen om me naar de plaats te brengen waar ik naar toe moest. Hij stemde in. Eens hij thuis aankwam vertrokken we meteen, maar.. Hij vroeg natuurlijk naar waar we gingen 😁 maar ik zei telkens: "ik zal het u dadelijk wel zeggen!" Of "een chauffeur moet gwn rijden en niet te veel vragen". Hij heeft een paar keer zitten drijgen met "ik draai terug als je het niet zegt" maar dat heeft niet geholpen 😁😁😁 Jaaaah en toen kwamen we eraan. Hij was heel verrast. Hij begreep niet wrm we hier nu waren?! Het heeft nog even geduurd voor hij het beseftee, En eens hij het piemeltjeee zag was zijn dag niet meer te breken.. En daar gingen mijn kraslotjes dus (ze liggen nog altijd in de kast 😆
Leuk zeg dat jullie al weten wat het wordt, of er heel snel achter komen. Hier is het wachten op de 20 weken echo, manlief wil namelijk niet eerder En ik wil dit moment liever niet alleen doen. Dus het is wachten tot hij zich alsnog bedenkt of al mijn geduld bij elkaar rapen. Ik droom trouwens wel al een paar weken dat het een meisje is, maar zal je zien dat het een jongen wordt