Het is hier weer zo stil. Heeft niemand nieuwe echos gehad? Woensdag ga ik voor mijn 30weken echo. Hopelijk is alles weer inorde. Nu ik over de 30weken zit, begin ik al wat zenuwachtig, ongeduldig te worden. Herkennen jullie dit ook? Ik ben vooral nieuwsgierig of ik nog in 2015 ga kunnen bevallen. Ik hoop dit heel hard, maar we zullen wel zien. Oo jaah.. Ik heb ook nog altijd heel veel last van menstruatiekrampen en harde buiken. Nog iemand met dezelfde klachten.
Ja hier ook echt een drukkend gevoel in mijn vagina.. Heb begrepen dat dit indalen kan zijn! Ik moet morgen weer naar de verloskundige en geen idee of ik nog een echo ga krijgen..
Zouden het bij mij dan ook mss indalingsweeen kunnen zijn. Ik vind het gek dat ik dit bij de eerste dan nooit heb gehad. Ik vraag me trouwens ook af of mijn zoontje al gedraaid is, laatst lag hij nog in stuit. Zijn die van jullie al gedraaid? Of zijn er nog die in stuitliggdn??
3 weken terug lag ze met haar hoofdje omlaag, maar de afgelopen week is ze zo aan het draaien geweest dat ik er niks meer van snap
Volgens mij ligt ze hier nu ingedaald, zeker weten doe ik het niet. Drie weken terug lag ze nog gewoon in stuit, zoals elke echo daarvoor. Mijn bekkenpijn is nog erger geworden en voelt ook alsof er iets klem zit ofzo, vandaar het vermoeden van iedereen. Maar morgen zullen we het weten aangezien ik dan weer naar de gyn moet en elke keer echo krijg ivm medicatie. Wat ook zo sinds een paar dagen is, is dat ik haar niet zozeer meer voel schoppen maar voel draaien, voelt zo naar. Ze heeft denk ik gewoon weg niet zoveel ruimte in mn buik. Je zou ook niet zeggen dat ik 31 weken zwanger ben, want een echte buik heb ik nog steeds niet.
Geen flauw idee hoe onze dame ligt! Laatste echo was met 20 weken en toen lag ze in stuit. Nu kan ik er echt geen wijs uit worden, misschien dat de VK morgen iets meer kan voelen. In principe krijg ik geen echo's meer. Ik voel de uk ook meer draaien dan schoppen. Af-en-toe voelt het echt alsof m'n buik uit elkaar gaat barsten. Dan zie je links een grote bobbel... Ik vind het ook wel spannend worden hoor!
Ik heb mijn echo over twee dagen. Ik ben dus echt benieuwd. Ik kan al niet wachten. Een buik heb ik deze keer ook niet echt en ik ben veel minder bijgekomen dan bij de eerste. Af en toe maak me ook zorgen o er de groei. Ik heb het gevoel dat het maar een kleintje gaat zijt, maar dat zullen we woensdag dan ook wel te horen krijgen.
Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en alles zag er weer goed uit Hoofdje loopt wel wat achter en het buikje weer wat voor, al met al wordt ze op 1600 gram geschat nu. Geen idee trouwens of dit licht of zwaar is. Morgen wordt ik door de arts gebeld na overleg met de dermatoloog, ben namelijk allergisch voor de verdovingen die de tandarts gebruikt (niet een klein beetje, maar een ik ga dood gevoel krijg ik daarvan). Nu gaan ze morgen overleggen of dit gerelateerd is aan de verdovingen in het ziekenhuis, en/of er een allergietest gedaan moet worden om zeker te weten wat wel en niet gebruikt kan worden.
Hier ligt onze kleine ook nog steeds in stuit.. Athans 2 weken geleden wel en voel nog steeds schopjes (denk ik) helemaal onderin. Vrijdag heb ik met 31 weken een groeiecho in het zhuis omdat ik overgewicht heb. Ben benieuwd of ze dan misschien al gedraaid is. Verder ben ik nog niks aangekomen en voel me goed! Ben zovaak teleurgesteld in mn lichaam geweest, overgewicht, spierreuma, PCOS.. Ben nu super trots dat mn lichaam dit tot nu toe zo goed doet!
Vandaag bij de verloskundige geweest. Bloeddruk was goed, ijzer was goed en heb een rhesus d spuit gehad.. Moet donderdag weer heen voor een groeiecho! Ze licht al met het hoofdje omlaag en is al aan het indalen!
Heyy. Ook ik ben ondertussen terug van de 30weken echo. Ook hier is mijn ventje gedraaid en ligt hij nu goed. En hij woog 1400 gram. Iets minder dan gemiddeld zei de gynaecoloog. Ik had niet veel anders verwacht. Voor de rest zag alles er goed uit. Na twee weken heb ik een volgende raadpleging.. Nu kijk ik daar weer naar uit.
Onze dame doet het prima, maar ligt wel in stuit. De VK kon het goed voelen. Over 2 weken terug, dan doen ze toch een echo om te kijken hoe ze dan ligt. Is ze nog niet gedraaid dan raadt ze Moxa-therapie aan, waarvan ondertussen al regelmatig is bewezen dat het kindje daardoor alsnog tussen week 33 en week 37 draait. Ben benieuwd!
Wij zijn 5 januari uitgerekend, gaat nu hard alweer week 32 nog twee maandjes Maar toch kan ik niet wachten. Hij loopt 2-3 weekjes voor op groei en ligt al ingedaald. Gaat allemaal de goeie kant op
Oo hoe leuk.. Hopelijk komt hij wat eerder dan en ga je niet overtijd. Ik wil ook weten of mijn kleintje is ingedaald. Ik zal nog moeten volhouden tot volgende vrijdag want dan heb ik weer een afspraak..
Spannend! Ja ik hoop ook echt dat ik niet over tijd zal lopen! Wij hebben de 25ste weer een nieuwe groeiecho mogen we ook weer even spieken.
Ja dat gevoel heb ik ook regelmatig.. Ook krijg ik af en toe een prikkeling gevoel in mijn vagina.. Vaak heb ik op die momenten ook harde buiken!
Same here, en af en toe van die steken daar. Maar gaat meestal idd gepaard met harde buiken. Die toch best wel vaak aanwezig zijn eigenlijk....
Ik ben vanochtend bij de verloskundige geweest en de prikkeling in de vagina heeft waarschijnlijk met het indalen te maken! Ze heeft voor de zekerheid ook een inwendig onderzoek gedaan en heb geen ontsluiting. Wel wil ze voor de zekerheid dat ik morgen naar de dokter ga voor een urine onderzoek!