Ik dacht idd ook dat het met het indalen te maken heeft. Morgen weer even naar de gynaecoloog en die checkt het nu elke keer, gezien alles vroeger op gang gezet kan worden door medicatie. Maar zou het dan nog een blaasontsteking kunnen zijn? Dat kan ik me zelf niet zo goed voorstellen, maar heb er net een ab kuur opzitten.
De verloskundige dacht van niet en ik zelf ook niet, maar ze wou geen risico lopen. Misschien ook omdat ik een nierprobleem heb...
Hmm. Is dit nu normaal? Of moet ik me ook zorgen maken voor een blaasontsteking? Ik vind echt dat de pijn niet minderd. Vrijdag moet ik naar de gynaecoloog. Hopelijk krijg ik deze keer een duidelijke antwoord.
Wellicht een idee om gewoon even te bellen? Zo heb je in ieder geval gelijk iets meer zekerheid. Hier vanochtend bij de gynaecoloog geweest, madam was flink aan het bewegen wat de meting wat moeilijker maakt. Maar ze volgt keurig haar lijntje Weegt nu 2000 gram. Morgen heb ik een allergietest om te bepalen of ze verdovingsmiddelen mogen gebruiken, heb hier namelijk nog weleens behoorlijke allergische reacties op gehad.
Morgen een echo om te kijken hoe de dame ligt, ik begin het nu toch allemaal wel spannend te vinden! Verder is ze al een paar dagen erg rustig, dat is ook wel weer een nieuw gevoel...
Hier vrijdag pas een raadpleging. Het zal wss gwn een gesprek met de gyaecoloog zijn. Ik ben ook benieuwd. Ook hier begint de spanning te stijgen. Ik wou echt dat ik nu 37 weken ver zat 😍😍 dat zou geweldig zijnnn
Hoe gaat het hier dames? Ben niet zi vaak aanwezig helaas. Lig sinds dinsdagavond weer in het ziekenhuis. Had weer een druk gevoel van onder en menstruatie achtige krampjes. Bleek toch weer een funneling te zijn dus meteen medicatie gestart om te remmen. Vanmorgen laatste remmer gehad en afwachten maar weer!
Het zit je niet mee zeg! Hopelijk slaat de medicatie aan en blijft de kleine nog eventjes zitten. Hier gaat het op zich goed, wel last van harde buiken als ik teveel doe. En helaas heel veel last van mijn bekken, maar dat het einde in zicht komt werkt wel heel positief door eigenlijk
Nou wat een verhalen allemaal. We gaan toch echt richting het eindje he? Ik ben maandagnacht opgenomen ovm weeen en 2 cm ontsluiting. 2 dagen weeenremmers en longrijpi g gehad en sinds gisteren weer thuis. Het gaat nu beter heb een stuk met de honden gewandeld maar ben nog wel heel erg voorzichtig. Omdat het onze eerste is vind ik het gewoon moeilijk te bepalen welke klachtjes nu bij zwangerschap horen en welke een aankomende bevalling zou bebetekenen. Hoe staan jullie in de zwangerschap? Nog lekker onbezorgd?
Vrijdag hebben ze bij miu de lengte van mijn baarmoederhals gecontroleerd. 41mm. Ik zou lang nog bevallen. Gelukkig ook maar. Dus ik ben hier terug gerust. Het zou wel kunnen dat mijn klachten kwamen door een blaasontsteking maar daar hoor ik de komende dagen pas iets van.
Dames waarbij eea al aan het rommelen is, sterkte! Hier vh weekend voor het eerst een echt ongemakkelijk gevoel na een stukje rennen. Kramp in de zijkant van m'n buik dat vervolgens doortrok naar onder. Heeft de hele avond aangehouden, naar... Gisteren wat rustiger aan gedaan en nu gaat het wel weer. Wel spannend allemaal - omdat je niet weet wat je kunt verwachten - maar ongerust niet. Zaterdag naar infodag in ziekenhuis geweest en ook weer wat meer over de bevalling te weten gekomen, dat zorgt ook voor een stukje rust. Nog ruim een week werken en dan lekker met verlof! Kijk er naar uit!
Hier gaat het goed. Morgen laatste dagje werken. Daarna verlof. Oh wat rommelt het hier al bij een aantal, hopelijk blijven ze nog lekker even zitten. Verder voel ik me goed !
Hier al twee nachten amper geslapen, de kleine is heel bewegelijk waardoor ze me zeer doet en ook vervelende krampen en pijntjes. Zaterdagnacht dacht ik echt even dat de bevalling begonnen was. Maar ze moet toch echt nog twee weekjes blijven zitten op z'n minst.
Ah jongetjeM ik merk nu pas op dat je hier ook zit 😂 Oo gail spannend. Had je zaterdag voorweeen dan? Of waarom dacht je dat de bevalling begonnen was? Idd best nog enkele weken wachten hopelijk
Emib: Ja al drie nachten lang last van voorweeën. Gelukkig ben ik nu zo op dat ik tussendoor alsnog in slaap val Fijn dat jullie allemaal bijna verlof hebben, zijn jullie vast aan toe!
Hoi meiden wat een klachten hoor ik allemaal al..... Hier nog totaal nergens last van! Ik fitness nog heel fanatiek (krachttraining en cardio) 6x per week buiten maagzuur heb ik geen enkele zwangerschapsklacht! Verder maak ik me totaal nergens druk om ik geloof dat het allemaal wel goed zal komen! Zijn er nog meer meiden die ook nog super fit zijn? en ook zo nuchter tegen over de bevalling staan ?