Weet wat je afroept wonderjeinmaak hahaha Ik begon bij de jongste op 7 weken met echte kwalen...ben benieuwd dit keer..als alles maar goed gaat dan neem ik alle kwalen ook zeker voor lief haha De gyn moet ik maandag even terug bellen, ze was vandaag niet aanwezig en ze willen overleggen wat te doen, toch uitstrijkje of even langskomen, of toch niets doen. Spannend even!
nou ik wou dat ik weinig voelde op het moment. De gehele dag door ben ik kotsmisselijk. Net huisarts ervoor gebeld maar de assistente vond dat het allemaal maar beetje belachelijk was.. Nu maar wachten tot de arts zelf terug belt, als hij überhaupt belt.
Hallo dames, mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben na na 4 rondes clomid nu zwanger van ons eerste kindje. Zo onwerkelijk nog, ben heel onzeker en bang dat het niet goed zit/gaat. Voor mijn werk ben ik veel in het buitenland en daarom mag ik maandag (11 mei) al komen om in ieder geval te kijken of het in mijn baarmoeder zit. Hoop dat dat me wat meer rust geeft. Ik denk zelf dat ik rond 8 januari ben uitgerekend, ik denk dat mn ei pas op dag 21 of later is gesprongen. Maandag kunnen ze hopelijk al klein beetje inschatten hoever ik ben. Dames allemaal gefeliciteerd en hopelijk hebben we allemaal een goede en gezonde zwangerschap!
Welkom ea1993! Pin je er niet teveel op vast dat er veel te zien is. Ik heb bij mn dochtertje met 5+1 een "spoedecho" gehad ivm buikpijn en daar was alleen de zwangerschapsring op te zien zonder inhoud. Je weet dan wel of het op de juiste plek zit maar qua ontwikkeling van het kindje is het onzeker. Weet niet hoever je dan bent, maar probeer je niet te druk te maken.
Welkom Ea. Het stelt me gerust dat de meesten ook zo weinig voelen. Ik zei het namelijk vanmorgen tegen mijn moeder, en die reageerde met: hmm, nou, we zien het wel he? Dat was niet echt geruststellend.. Vandaar dat ik benieuwd was naar jullie!
♥♥ 1 tm 31 januari 2016 mama's ♥♥ Afspraken: 11 mei - manuela1989 - eerste echo 13 mei - KimmyCalypso - eerste echo 19 mei - Me87 - eerste echo 19 mei - Rianne29- eerste echo 21 mei - wondertjeinmaak - eerste echo 22 mei - Boogy - eerste echo gyn 29 mei - Rianne29 - eerste echo 01 juni - Me87 - intake vk 03 juni - Boogy - intake vk 08 juni - GailH90 - eerste echo Uitgerekende datum 1 januari Summer15 Rianne29 2 januari KimmyCalypso - 31 jaar Juweel GailH90 - 24 jaar 4 januari me87 - 27 jaar - 2e kindje Sweety30 mi3k 5 januari Marisje4 6 januari Boogy 7 januari Emib Bombina Manuela1989 Joycelyn 8 januari ea1993 12 januari wontertjeinmaak - 26 jaar - 1e kindje 14 januari bamjolan - 32 jaar Flowerr 15 januari Pioenroos92 Jo1: 1-1-2016? leuk: 4 wkn? Jasmijn87: 6w2d?, 27 jaar Als je lijst wil bewerken dan gaan het bericht [quoten]. Dit gaat het beste. Dan blijven de kleuren staan.
Dankje voor de info. Had inderdaad al gelezen dat er met 5-6 weken (wat ik dan ben) meestal niet veel op te zien is. Hopelijk zit het in de baarmoeder en dan is het verder afwachten tot de termijnecho op 5 juni bij de vk. Ik heb af en toe raar gevoel in mn buik. Beetje wat ik ook voelde voor mn ei sprong.. soms wat moe en soms geen honger, terwijl de andere keer juist wel heel veel honger. Ik heb het mijn ouders en broer en zus al wel verteld, die weten ook dat we in de MMM zitten voor onze kinderwens.
Dag meiden, Kom mezelf ook aanmelden als dit mag? Afgelopen woensdag voor het eerst positief getest, zwanger van ons derde kindje! Zo spannend weer! Als het goed is ben ik 16 januari uitgerekend, maar gezien mijn verleden denk ik dat het eind december word. Al zou ik graag de zwangerschap willen voldragen.. Ff over mijzelf: (bijna) 28 jaar, 2 kids: meisje van 6 en jongen van 5. Beide met een keizersnede gekomen omdat ze de weeën niet aankonden.. Meisje woog 1880 gram bij 38.6 en jongen woog 2165 gram bij 36.5. Helaas nooit een oorzaak gevonden. Ik was zelf ook maar 2200 gram dus wie weet is het erfelijk. Dit keer gaan we voor een groter kindje!
♥♥ 1 tm 31 januari 2016 mama's ♥♥ Afspraken: 11 mei - manuela1989 - eerste echo 13 mei - KimmyCalypso - eerste echo 19 mei - Me87 - eerste echo 19 mei - Rianne29- eerste echo 21 mei - wondertjeinmaak - eerste echo 22 mei - Boogy - eerste echo gyn 29 mei - Rianne29 - eerste echo 01 juni - Me87 - intake vk 03 juni - Boogy - intake vk 08 juni - GailH90 - eerste echo Uitgerekende datum 1 januari Summer15 Rianne29 2 januari KimmyCalypso - 31 jaar Juweel GailH90 - 24 jaar 4 januari me87 - 27 jaar - 2e kindje Sweety30 mi3k 5 januari Marisje4 6 januari Boogy 7 januari Emib Bombina Manuela1989 Joycelyn 8 januari ea1993 12 januari wontertjeinmaak - 26 jaar - 1e kindje 14 januari bamjolan - 32 jaar Flowerr 15 januari Pioenroos92 16 januari Ismi2006 - 27 jaar - 3e kindje Jo1: 1-1-2016? leuk: 4 wkn? Jasmijn87: 6w2d?, 27 jaar Als je lijst wil bewerken dan gaan het bericht [quoten]. Dit gaat het beste. Dan blijven de kleuren staan.
Wie hebben jullie allemaal al vertelt dat jullie zwanger zijn? Ik heb echt de grootste moeite om het voor me te houden.. Hier weten het 3 Goede vriendinnen van mij en m'n zusje. Verder niemand. Heb echt de behoefte om het mijn moeder te vertellen en ik weet niet of ik kan wachten tot de eerste echo. Zal maandag ook ff het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken.
Wauw wat is het al druk geworden de afgelopen week, wat een goed teken! Alle nieuwe dames: gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb geprobeerd mijn gegevens toe te voegen aan de lijst, helaas krijg ik een foutmelding bij het posten. Zou iemand het volgende voor mij toe willen voegen? 29 mei intake en eerste echo. 27 jaar en 1e kindje. Ook hier naast de vermoeidheid nog weinig kwaaltjes! Wel al de hele week wisselend last van bruine afscheiding, hoefde me volgens de verloskundige geen zorgen te maken en mag altijd bellen als het erger wordt. Hopelijk blijft alles goed gaan en is het inderdaad oud bloed dat nog uit mijn lichaam moet..
Ik ga me hier ook melden, wat kan mij het schelen ik ga ervan uit dat het dit keer wel goed gaat.. Klein voorstelrondje; ik ben Silverwings en samen met mijn man al bijna 5 jaar bezig voor ons eerste kindje, 2 miskramen gehad en 1 BBZ en nu stond alles al een jaar stil..Ik werd gewoon niet meer zwanger! Afgelopen woensdag de eerste voorzichtige positieve test en gisteren de clear blue gedaan en die gaf netjes 1-2 weken aan! Ik ben zo'n beetje 16 Januari uitgerekend! Ik moet zeggen dat ik me anders voel, voel me veel meer zwanger dan de vorige keren dus ik hoop dat dat een goed teken is.. Ik bel maandag de gyn. voor een afspraak voor een vroege echo, dit weekend is het nog even lekker ons ding!
Heftig Silverwings. Gefeliciteerd! Hier weten alleen ouders en schoonouders ervan. Die wisten ook als enige van het traject (behalve mijn baas).
Zow! Ik was een paar daagjes op vakantie en we zijn al bij pagina 11!! Gezellig hoor.. Ik heb me zojuist bij de verloskundige praktijk aangemeld en wordt zsm terug gebeld voor een afspraak, spannend.. Ik heb nog steeds best last van mijn darmen, nou hielp het niet al te gezonde eten op vakantie ook niet mee dus hoop ik dat het nu thuis weer beter gaat. Leuke ontdekking was dat ik mijn bikinitopje al bijna niet meer pas, ik kom van cup A dus ik ben happy!! Haha
Hier weten 4 collega's het. Verder goed me mond kunnen houden tot nu haha. Familie vind ik niet moeilijk maar collega's en vriendinnen wel. Gelukkig nu 1,5 week vakantie en snel daarna echo haha Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! T wordt grote groep kan t moeilijk nog bijhouden haha.
Welkom nieuwe zwangeren. Hier de hele dag al wat moe. Pff wat kan je energie dan weinig zijn. Vanmorgen cadeau gehaald voor de opa's en oma's. Nu nog bedenken wanneer we het gaan geven/vertellen. Zo eerst een weekendje weg.
Ik was bij de eerste op zooooo moe. Nu helemaal niet haha. Maar is erg rot ja. Na eerste trimester wordt dat minder die moeheid!! Wat heb je gekocht als cadeau? Wij willen onder ouders chocoladebollen geven met roze en blauwe vulling. En voor Facebook heb ik een foto gemaakt waar me meisje een knuffel geeft aan mijn buik zeg maar. Toen ik zwanger was van haar hadden we op m'n vriend z'n verjaardag versierd met geboorteslingers haha maar die hint begreep niemand.
Wij doen denk ik niets bijzonders. Weet ook niet wanneer we het vertellen. Ik wil nuuuuuuuu!! 😂