1 t/m 15 januari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MFI, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben vanmiddag gebeld door MvM.
    Woensdagavond om 20.00 komt ze langs!!

2. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja leuk! Ik had ook al gebeld gister en werd vrijwel meteen terug gebeld. Hier komt ze de 18e..

3. Rianne29

Rianne29 Lid

19 jan 2015
    45
    0
    0
    NULL
    Noord brabant
    Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd!!

Ik wacht nig even met mvm tot na de eerste echo..

Als de echo goed is vertellen we ouders, broers en zussen.. Hoe dat is nog de vraag.. denk dat we het gewoon vertellen.

Verder heb ik heel de dag zin in eten haha, gelukkig weer iets minder last van darmen vandaag!

Heeft er iemand al gegokt op een jongen of meisje? De Chinese kalender zegt dat wij een meissie krijgen.. Vorige keer klopte het maarja haha ik zou het wel heel erg leuk vinden, al is t altijd goed natuurlijk.

4. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    hallo meiden,
    Ik wil graag meekletsen. Ben als het goed is rond 15 januari ergens uitgerekend en dit zou mijn 4e kindje zijn als alles goed gaat. Heb helaas al de nodige ellende meegemaakt. Na 2 miskramen heb ik gelukkig nog een zoontje gekregen. Het kan dus wel gewoon weer goed gaan..Maar mijn laatste zwangerschap is in een bijna dood ervaring geeindigd door heftig bloedverlies omdat ik spontaan een miskraam kreeg en het bloeden te lang duurde. Heel heftig dus.

Nu ben ik dus weer zwanger na 8 mnd proberen. Heb onwijs vroeg al positief getest en ze werden steeds duidelijker tot 2 mooie strepen.:D Ben er super blij mee maar heb ook een grote angst gekregen door de miskramen. We zullen vooral moeten afwachten hoe het zal lopen. Ik heb bij alle miskramen eerst (meerdere) goede echo's gehad.

Verder ben ik nu pas 4 weken maar voel me wel al echt zwanger. Ben super moe , heb veel meer honger en ruik alles 10x zo erg. :p Dus hopelijk is dat een goed teken.

Fijn weekend allemaal xx

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom Laura!
    Gaan we een beetje tegelijk op!
    Na 9 maanden is het hier raak van kindje 5 en 14-1 uitgeteld!

Helaas in t verleden ook meerdere mk gehad, maar wil me nu niet laten leiden door angst.
    Ik ben zeker wel bang, maar probeer het ook los te laten dmv ontspanningsoefeningen.

Honger...ja, ik kan ook flink eten! Haha!
    Na het avondeten werk ik rustig nog 2 boterhammen weg!
    Net nog een eitje op, dochterlief wilde ook nog een gekookt eitje en ach, waarom niet!

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb ook zin in veeeeeel eten steeds haha. Viel me gisteren vooral op. Daarvoor nog niet zo gehad.

Vriend en ik denken vanaf dag dat we positief testen dat t een jongen is. En Chinese kalender zegt dat ook. Ben benieuwd. Bij me eerst was kalender ook goed. En mijn voorgevoel ook. We zullen het pas over 34 weken weten haha.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Chinese kalender en de som van getal 49 geven bij mij een meisje aan.
    Ben benieuwd haha
    Mij maakt het niets uit, van Thyrza heb ik alles nog liggen dus dat zou enorm schelen!
    Maar een jongetje zou ik voor zoonlief wel erg leuk vinden, en als het ene jongetje is, moet ik wel wat dingen vernieuwen.
    Ik heb bijv. een roze thermobad van Bebeyou, hoewel een baby daar nog niet mee bezig is, druist het toch tegen mijn gevoel om dat badje te gebruiken hahaha
    Hoe kijken jullie daar tegen aan?

8. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij geeft de kalender een jongen aan, ben benieuwd! Dochterlief gaat niet blij zijn wanneer de Chinese kalender gelijk heeft. Zij wil zo graag een zusje! Broertje heeft ze immers al hahaha.

@bamjolan: ik weet ook niet of ik dat zou gebruiken. Gaat ook een beetje tegen mijn gevoel in..

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ik heb allemaal neutrale babyspullen. Ik heb juist expres geen jongens of meisjesspul gekocht. Want zou idd ook niet snel roze dingen voor een jongen gebruiken. Daarbij wisten wij het geslacht ook niet hoor. Maar alle spullen van me meisje worden nu gewoon weer opgebouwd voor een volgende. 4 maanden geleden verhuisd dus ze heeft nu wel een roze kamer. Kunnen mooi de spullen van neutrale babykamer door

10. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij geeft de kalender een meisje aan, zelf heb ik nog geen gevoel of ingeving over het geslacht. Ik ben wel heel benieuwd!

Zijn jullie ook aan het aftellen naar de eerste echo? Nog 13 dagen voor ons! Can't wait! :D

11. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Haaai meiden ik kom hier gezellig meekletsen we zijn er gister achter gekomen dat ik zwanger ben van onze 2e wonder 😊 zal waarschijnlijk rond 13 januari uitgerekend zijn.
    heb ook nog een dochter bijna 13 maanden!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom!

13. Gabriela20

8 mei 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Lady's ik sluit mij ook hierbij aan! Uitgerekend op 15 jan. Altijd spanned zo'n zwangerschap, al helemaal na een miskraam! Streven naar een gezonde zwangerschap en uiteindelijk allemaal een gezonde prachtkindje!!! Xxx congratz lady's

14. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Is er ook toevallig een lijst? met bevaldatum afspraken enzo?

15. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ladies! Hoe is het met de symptomen? Ik voel me echt zwanger! Veel plassen, op rare tijden honger, heel goed ruiken en voel echt dat er iets gebeurt daarbinnen! Ook soms duizelig en misselijk..

Ik zit nog in het buitenland dus heb nog niet kunnen bellen voor een afspraak bij de verloskundige. Is dat erg? Ik ben thuis als ik 5 weken ben, dan ga ik bellen. Denken jullie dat mijn eerste afspraak dan ook later wordt gepland?

Liefs

16. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Nee dat is geen probleem hoor! bij de eerste was ik ook in het buitenland ook pas met 5/6 weken gebeld ofzo hier doen ze toch pas de eerste echo met 10 weken!

Ik voel me nog niet zwanger nergens last van! Was bij me meissie ook het geval pas met 8 weken ben ik een week misselijk geweest hopelijk heb ik weer zo heerlijke zwangerschap

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hallo dames!
    Welkom nieuwe meiden en van harte gefeliciteerd!!

Ene moment voel ik me zwanger (hongergevoel, misselijk) ander moment is er niets aan de hand!
    Heb af en toe ook flinke maagkrampen, niet leuk maar heb dat buiten de zwangerschap ook wel eens gehad maar gister had ik er toch meerdere malen op een dag last van.

Wel ben ik flink aan het opruimen, ik heb een klein huis en zal mijn twijfelaar bed weg moeten doen, mijn dochter en zoontje slapen nog bij mij (vind ik niet erg) maar wil dan graag een stapelbed kopen voor de jongste 2 en dan een cosleeper voor de baby.
    Nu nog niet maar eind van het jaar bijv.

Morgenmiddag gyn even terug bellen, kijken wat ze wilt doen.
    Afspraak door laten gaan (hoop ik wel ivm echo!) of niet.

18. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh super Newbornstar!!! Gelukkig:)

Ik dacht, ik doe nog 1 testje...de laatste! Hihihi zooooo blij:):):)

Bijgevoegde bestanden:

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wauw, mooi duidelijk!! :D
    Ik had de 6e de laatste test gedaan hihi ook een knaller! :p

20. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik zou heel graag met jullie mee willen kletsen! Ik ben 28, in februari gestopt met de pil en nu net zwanger van ons eerste kindje. Zoals ik zelf bereken, ben ik 15 januari uitgerekend. Ik vind het geweldig, maar ook héél spannend en onzeker nog. Morgen de verloskundige bellen voor een eerste afspraak. Wij hebben het nog tegen niemand verteld, dus hier meekletsen is denk ik erg fijn.

Deel Deze Pagina