haha geen probleem. Ik had net jou bericht geqoute maar dan is de lijst verdwenen vandaar Zal de 9 even toevoegen.
Gyn gebeld...uitstrijkje uitgesteld tot 6 weken na bevalling. Heb gevraagd voor een vroege echo en dat mag!! 28 mei 13.45 echo!! Whieeee En 8 juni om 19.00 intake en echo bij de verloskundige!
Nou ik durf er eindelijk een beetje in te geloven dus vandaag het ziekenhuis gebeld.. Ivm een eerder BBZ mag ik ook om een vroegere echo en die is op 2 Juni, ik ben dan ongeveer 7 weken en 3 dagen.. Nog maar 3 weken en 1 dag (whaaaaaaaa!).. Me meteen aangemeld bij de verloskundige en wanneer de echo goed is heb ik daar 10 Juni de intake, aangezien ik 11 Juni op vakantie ga, dus komt allemaal precies uit.. Tsjonge wat vind ik dit allemaal rete spannend zeg!
Hoe zitten jullie kleren op het moment? Ik kan mijn spijkerbroeken niet echt meer verdragen. Vandaag een rok aan met brede band, zit ook niet echt lekker meer...
Kan alles nog aan en zit nog goed. Bij mijn dochter had ik hele opgezette darmen en nu niet. Hoop morgen op een goede echo!
♥♥ 1 tm 31 januari 2016 mama's ♥♥ Afspraken: 11 mei - manuela1989 - eerste echo ♥ 13 mei - KimmyCalypso - eerste echo 19 mei - Me87 - eerste echo 19 mei - Rianne29- eerste echo 21 mei - wondertjeinmaak - eerste echo 22 mei - Boogy - eerste echo gyn 28 mei - Bamjolan - Vroege echo gyn 29 mei - Rianne29 - eerste echo 29 mei - Summer15 intake en echo. 01 juni - Me87 - intake vk 03 juni - Boogy - intake vk 08 juni - GailH90 - eerste echo 08 juni - Bamjolan - vk intake en echo Uitgerekende datum 1 januari Summer15 - 27 jaar - 1e kindje Rianne29 Mothertobe1 2 januari KimmyCalypso - 31 jaar Juweel GailH90 - 24 jaar 4 januari Me87 - 27 jaar - 2e kindje Sweety30 Mi3k 5 januari Marisje4 6 januari Boogy 7 januari Emib Bombina Manuela1989 ♥ Joycelyn 8 januari Ea1993 9 januari JongetjeM 12 januari Wondertjeinmaak - 26 jaar - 1e kindje 13 januari Newbornstar 14 januari Bamjolan - 32 jaar Flowerr 15 januari Pioenroos92 Laura98 Gabriela20 Everafter 16 januari Ismi2006 - 27 jaar - 3e kindje Silverwings Jo1: 1-1-2016? leuk: 4 wkn? Jasmijn87: 6w2d?, 27 jaar Als je lijst wil bewerken dan gaan het bericht [quoten]. Dit gaat het beste. Dan blijven de kleuren staan.
Hoi dames, Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden. Waarom mijn test vorige week 'zwanger' aangaf is me een raadsel. Jammer, volgende keer beter. Succes allemaal met de zwangerschappen dames!
Ik zou ook graag op de lijst willen, leuk om dit met jullie te kunnen delen! Zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekende datum vermoedelijk 6 januari 2015. Op 28 mei heb ik eerste echo. Klachten zijn hele dag licht misselijk en moe. De hele dag iets eten helpt wel wat gelukkig. We zijn echt heel erg blij om zwanger te zijn!!! Tegelijk vind ik het ook erg spannend en kan niet wachten tot de eerste echo, hoop zo dat alles goed is. Hierna gaan we het ook pas anderen vertellen.
Welkom! Hier 18 juni pas naar de vk hier is het nooit voor de 10 weken helaas dus moet nog even geduld hebben!