hooiii dames al ff geleden dat ik hier ben geweest maar zie dat meerdere het geslacht al weten, wij hebben ook 2 dagen geleden geslachtsecho gehad en wij krijgen een meid! een koninggezin! prachtig wij zijn zo blij! verder ook iedereen gefeliciteerd
Babyhope gefeliciteerd wat leuk een jongetje na jullie meisje! En smmy voor jullie hetzelfde maar dan andersom! Leuk dames! Met al die berichtjes kan ik bijna niet meer wachten! Wij weten het aankomende woensdag
Leuk meiden! Veel koningsgezinnen, super leuk! Ik heb vandaag erg veel geshopt, dus zeg alsjeblieft dat drie streepjes niet meer in een piemeltje kan veranderen..
Wij hebben vannorgen voor het eerst het hartje mogen horen, wat bijzonder Alles klonk goed gelukkig. 10 augustus hebben we een pretecho, 23 augustus controle bij verloskundige 25 augustus 20 weken echo. Lekker volle maand dus
vandaag 't hartje gehoord <3 super blij. nu aftellen naar de 20 weken echo. maar zal wel zoooo zijn. want 't is direct naar onze vakantie.. en vakanties gaan altijd snel
Ik weet het geslacht ook nog niet. Erg nieuwsgierig!! Maar moet wachten tot 12 aug. Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik tot nu toe + 2 kg.
Zo ik zie dat het voor mij best lang is geleden dat ik hier geweest ben ik weet niet of er nog veel nieuwe dames bij gekomen zijn maar voor iedereen nogmaals gefeliciteerd ik ben hier nu 5 kilo aangekomen 3 augustus weer controle bij de vk dus hoop op gelijk gebleven of maar heel iets aangekomen 17 augustus de 20 weken echo wat ik best wel spannend vind al hoewel ik bij de pretecho heel veel heb gezien en uitgelegd heb gekregen alles zat dicht en zag er goed uit
Weet niet pcies hoeveel ik ben aangekomen. Mijn weegschaal thuis doet raar. Ene keer lijk ik aangekomen en andere keer afgevallen. Volgende Week 3 aug bij de vk denk ik wel op de weegschaal. Hier vandaag pretecho laten maken en wij krijgen een meisje 💗💗
Hier tot nu toe 2 kilo aangekomen. Vandaag bij de verloskundige geweest, alles was goed en hartje gehoord Woensdag de pretecho!
Voelen jullie de kleine eigenlijk al? Ik twijfel soms of ik de baby voel of dat het toch mn darmen zijn.
Ik heb vandaag voor het eerst de baby echt gevoeld ik voelde hem al wel een paar dagen maar dat waren meer plopjes
Ik heb een keer getwijfeld. Maar ik moet er echt voor gaan zitten. Het schijnt ook normaal te zijn het bij een eerste zwangerschap niet direct te herkennen. Gisteren leek ik pas een kilo meer te wegen dan voor de zwangerschap, maar ik ben wel de hele week in beweging geweest. Mijn buik groeit wel. Maandag weer naar de verloskundige, ik vind het moeilijk om te wachten.
Ik ben juist wat afgevallen en dat komt er nu weer bij. Me buik is inmiddels al groter dan die van me schoonzus, en die is 23 sept uitgerekend, hihi Ik wil ook zo graag iets voelen, maar merk nog niks, zal nog wel lang duren. Ben nog steeds wat onzeker of alles goed gaat.... (Best irritant van mijzelf)
Hoi dames! Wat leuk dat sommige het geslacht al weten! Ik kwam hier weer even om het hoekje kijken, heb een tijdje mee gekletst onder een andere naam tot ik een miskraam kreeg. Geniet van jullie zwangerschap!