Ahhh echt super leuk ja dat nu langzaam aan alle geslachtjes bekend worden. Ik voel me sinds het weekend eigenlijk ook wel beter ja. Minder moe. Maar wel nog veel maagzuur. Me1989 probeer gewoon op die rand van je schaamstreek naar buikje te luisteren ik vind hem daar altijd. Gisteravond na de s.x lag hij bij mijn navel hahahha. Ik zei al die wil geen gat in zijn kop😂😂😂
Me. Fijn dat je je beter voelt! Ik ben ook minder moe gelukkig. In de ochtebr nog wel kokhalzen maar niet overgeven. Het enige wat ik nu echt vervelend vind is mijn bekken. Ik kan het kleintje soms ook moeilijk vinden met de angelsound. Hij is heel bewegelijk want als ik hem dan heb gevonden is ie ook snel weer foetsie haha.
Ik heb zondag een angelsound gekocht, de eerste keer kon ik het hartje ook niet vinden zat uiteindelijk ook te hoog met dat ding. Heb toen youtube filmpjes bekeken van rond het zelfde termijn en vind het hartje nu erg vlot, maar net zoals bij Citroen is ons meisje erg bewegelijk dit hoor ik overigens ook via de angelsound. Ik heb hem tweedehands gekocht en we hebben er een nieuwe batterij in gedaan, dat was een wereld van verschil met wat je allemaal hoort.
Zijn er nog meer dames die het geslacht niet aan de buitenwereld bekend willen maken? Wij zijn van plan het voor ons te houden, al weet ik niet of we daar veel succes mee gaan hebben.
Mystiek. Wij hebben het alleen aan mijn ouders vertelt en aan 1 stel dat zijn onze beste vrienden. Verder vertellen we het aan niemand. Bij ons dochtertje ook zo gedaan en dat is toen ook gelukt
Wij vertellen zowel de naam als het geslacht aan iedereen. Al onze vrienden en familie spreken de buik dus al aan bij zijn naam, dat vind ik super leuk. Zo is ie er echt al een beetje bij
Wij vertellen het geslacht ook. Veel te moeilijk om voor me te houden en ik vind het dan ook makkelijker om te praten over je kindje in je buik. Dan word het "hij/zij beweegt veel" ipv de baby. Word weer iets persoonlijker. De naam daar en tegen vind ik te bijzonder om al te delen.
Wij gaan het geslacht ook vertellen, aan de ouders en broers via een gendercake, en de rest via een whatsapp en facebook.
Aiiii, net cake gebakken en zonder erbij na te denken van het deeg gesnoept... zaten 2 rauwe eieren in! Stom stom...
Wij hebben wel al een naam, maar toch nog bang dat iemand die nog eerder bevalt ook die naam geeft in onze kennissen kring. Het is ons al bijna gebeurd. Ons zoontje heeft bijna dezelfde naam als een ander jongetje in de straat en nu hebben hun een paar weken geleden een dochter gekregen en dat scheelt qua uitspraak ook maar 1 letter met de naam die wij nu onze dochter willen geven.
Hey allemaal! Mag ik me hier aansluiten? Ik ben 6 januari uitgerekend van ons 2e kindje. Dit kindje word rond 37 weken gehaald
Wat voelen jullie precies als je de kleine voelt? Ik heb vandaag en gister ineens een soort belletjes af en toe in mijn buik, soort van scheetjes idee. Het zijn mijn darmen niet, voelt nu toch anders...
Als ik andere topics lees, is dat t wel, maar mijn placenta ligt voor, dus t zou wel erg vroeg al zijn