1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Dankje! Mijn placenta ligt ook voor begin het een beetje te voelen :)

2. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Welkom, waarom met 37week? Sorry als ik te brutaal ben

3. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Hier ook al 2 Namen 😆
    Welkom xxmamaxx. Zie in je banner een heftige boodschap. Hopelijk voorloopt je zwangerschap voorspoedig en kun je ervan genieten!

4. xxmamaxx2016

Omdat mijn zoontje een half jaar geleden is overleden aan zuurstofgebrek door de bevalling. Hij is met 41 weken geboren, dit was te laat door een medische misser en hebben we na 2 dagen weer afscheid van hem moeten nemen. Ik krijg nu dus een geplande keizersnede tussen de 37e en 38e week.

X

5. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Hey, welkom!
    Wat een nare ervaring zeg. Ik kan me voorstellen dat je dan liever maatregelen neemt om herhaling te voorkomen.

6. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Welkom xxmamaxx! Wat een heftig verhaal!

Wij hebben al een aantal namen, maken gewoon een lijstje.
    Eerst maar eens horen wat het word 9-8

Fijn weekend allemaal!!

7. xxmamaxx2016

Dankje! Wij hadden al een meisjesnaam haha maar het word een jongen. Nog even verzinnen dus :D

8. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    #2048 Lievekind, 30 jul 2016
    Laatst bewerkt: 30 jul 2016
    Hoi meiden! Ben er weer! Heerlijke vakantie gehad.. Helaas moesten we weer naar huis!

Mn schoonzus en zwager kwamen vanmiddag vertellen dat ze opnieuw in verwachting zijn, hun meisje is nu 9 maandjes dus lekker vlot! Leuk!! Zo mega veel zwangeren om me heen!!

Hier ook wel over de namen aan het verzinnen! Twijfelen erg tussen 2, maar we hebben nog tijd genoeg om te kiezen!

Wat heftig xxmama!! Kan me er niets bij voorstellen hoe dit voor jullie geweest moet zijn, iig nog veel sterkte!!

Begin haar nu steeds beter te voelen, helemaal verliefd!

9. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Pfff, weer bij de verloskundige geweest, en het is toch elke keer weer een opluchting om het hartje te horen. En mijn minieme gewichtstoename is ook niet zorgelijk, dus het is allemaal goed. Zwangerschapsverklaring in the pocket, dus de volgende stappen kunnen ook weer gezet worden. Mooi zo!

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat fijn dat alles goed is met de kleine. Ik mag woensdag weer. Straks ff naar babypark en maxi cosi kopen alvast:D

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hoi dames!

Hier alweer bijna 17 weken maar om eerlijk te zijn voel ik de kleine nog niet echt...
    Soms in de avond denk ik wel eens wat te voelen maar dat is dan nog heel vaag en niet zo vaak.
    Het is mijn tweede en voor zover ik weet zit se placenta niet aan de voorkant.
    Meer meiden die nog niet zover voelen?

Vanmiddag de eerste afspraak bij de bekkenfysio. Is helaas al hard nodig.

12. maud82

maud82 Lid

19 dec 2015
    42
    0
    0
    Ik ben ook ruim 17 weken (banner klopt niet) en voel de baby ook minimaal. De placenta ligt bij mij wel aan de voorkant.
    Net controle bij de gynaecoloog gehad en krijg dat ook altijd een echo. Ze willen eigenlijk niet naar het geslacht kijken, maar hij keek toch eventjes en gokte op een jongen!! Over 2 weken de 20- weken echo en dan weten we het zeker!!

13. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik voel ook nog niks hoor.

14. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    18 weken vandaag! 't gaat mega snel, vinden jullie ook niet? Ik voel het wel dagelijks en soms al erg goed! Blijf me toch een beetje zorgen maken, deze zs is zo anders dan bij mn eerste. Toen maakte ik me nergens zorgen om! Kon alleen maar ongeduldig zijn, haha!
    Mn nu! Nu ben ik echt bezorgd om de 20w echo, hoop zo dat alles goed is! Gek he!? Dat dat zo verschilt..

15. xxsasz

xxsasz Lid

22 mei 2016
    62
    0
    0
    ik ben morgen 16 weken en voel de kleine al wel, heel zachtjes maar weet zeker dat het mini is.

Net een uurtje wezen baantjes zwemmen en was was mini actief, in het water voel ik het nog veel beter

16. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik voel de kleine dame nog niet echt. Zal nog even geduld moeten hebben.

Een update wat betreft mijn man en reactie op geslacht: hij is inmiddels bijgedraaid en accepteert dat hij weer een meisje krijgt. We hebben er veel over gepraat. Neemt niet weg dat ik het niet erg vind, want impact heeft het wel. Gelukkig is de sfeer weer aangenaam.

Nu is het volgende euvel dat mijn moeder het geslacht heeft verklapt aan de familie (niet versproken). Dit is nog een klap in mijn gezicht, want ik heb expliciet gevraagd het stil te houden. Dit respecteert zij niet en ging zelfs met mij in discussie :) Ben zo kwaad op haar.. Daar gaat ook onze gender reveal party, want die gaat dus niet meer door.

Heerlijk ontspannen zwangerschap zo :(

17. xxsasz

xxsasz Lid

22 mei 2016
    62
    0
    0
    Jeetje wat ontzettend naar, wat een rotstreek van je moeder.
    Snap dat je daar kwaad om bent.

Wel heel fijn dat je man in bijgedraaid, ondanks dat zijn eerste reactie niet vergeten zal worden is het wel fijn dat hij het nu gewoon accepteerd.

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Lieve kind. Bij mij is het juist andersom. Bij mn eerste Was ik heel onzeker en maakte ik me veel drukker om alles. Nu ben ik veel relaxter en gaat het ook veel sneller voor mijn gevoel.

Love2Live. Gelukkig Is je man bijgedraaid! En wat stom dat je moeder het verklapt heeft! En dan ook nog in discussie gaan, zij heeft jullie wensen te respecteren!

19. xxmamaxx2016

Hier ook 17 weken en voel de kleine nog bijna niet. Heeel af en toe iets en dan denk ik was het dat? Maar het is zo kort dat ik het niet goed kan voelen. Ook 2e zwangerschap. V. Voelde ik al met 15 weken. Nu heb ik wel de placenta voor dus dat merk ik nu wel :) x

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier voel ik haar ook nog niet, maar ook voor liggende placenta.
    Hier wel soms lage rugpijn en soort buikpijn. Lastig uit te leggen. Meer die dat hebben. Ben gelijk weer onzeker, terwijl ik het al praktisch de hele zws heb

Deel Deze Pagina