Mooie foto's babyhope, fijn dat alles goed is. Wij nog 3 weken wachten op de 20 weken echo. Blijft spannend. Succes iedereen en we hopen op gezonde kindjes en mooie echo's!
Oh wat erg he als.je dan te horen krijgt dat het kindje ernstig gehandicapt of niet levensvatbaar is. Is het ergste wat je als aanstaande ouders mee kunt maken. Lijkt me Hier genoeg beweging de hele dag. En vooral als ik dan op mijn rug ga liggen schoppert. Vriend en dochter hebben hem ook al gevoeld.
Ik voel ook nog niks, voelde de jongens allebei wel al met deze termijn dus dat maakt mij ook wel onzeker. Placenta ligt dit keer wel voor dus misschien dat dat er mee te maken heeft. Zal blij zijn als ik het gewoon dagelijks voel!
Ja ik vind het dan weer apart dat ik deze wel al voel. Bij.dochter voelde ik haar pas bij 26 weken echt goed. Daar had ik de placenta voor liggen. Hier voel ik vanaf 12.3 kleine tikjes en nu de laatste anderhalve week duidelijk de baby. Die ook draait en zo. Echt gek hoor
Ik voel nu wel iets soms.. maar nog bijna niet. Alleen als ik plat lig voel ik soms van die doffe schopjes dan focus ik me helemaal maar dan voel ik het niet meer hihi.
Raar dat er gewoon iets in je buik zit dat leeft en beweegt he! Haha! Voel haar nu wel dagelijks, vooral relax op de bank en in bed.. ('s avonds) Beginnen nu ook echt meer dan plopjes te worden! Echt genieten!
Ik voel haar heel erg goed, elke dag beter en krachtiger.😍 Ik lees hier veel dat er word gezegd dat de placenta nu voor ligt. Mijn verloskundige zegt dat je dat nog helemaal niet kan zeggen omdat je baarmoeder nog groeit. Zo zie je maar..... zo veel zielen, zo veel gedachten.
Heb je gespuugd in het begin of minder gegeten? Hier ook nog maar 2 kilo aangekomen. In begin minder gegeten Rn wat afgevallen.
Nee nooit gespuugd, iets minder gegeten, maar laatste 4 week juist meer, en ook best ongezond stiekum
Hier ook praktisch niet gespuugd. Alleen als ik gegeten heb en dan tanden ga poetsen. Ja weet vreemd verschijnsel. Maar in begin dus wel afgevallen omdat ik minder at. Eet nu ook iets meer.
Gefeliciteerd Maud! Wat heerlijk voor je! @modelicious: wees blij joh!! Hoe minder eraan hoe minder eraf toch
Modellicious, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor zolang de kleine het goed doet Maud, super Fijn!
Meiden.. Beetje rare (vieze?) vraag.. Benieuwd of jullie dit herkennen. Kheb sinds ik zwanger ben echt véél afscheiding.. Witte afscheiding in mn broekje, maar ook vaak bij het afvegen na urineren een klodder slijmerige afscheiding. Nu had ik vanavond allemaal van die witte slijmdraden in mn urine.. Heel vreemd en herken het niet van mn vorige zwangerschap.. Toen had ik juist vaak een droge vagina, wat ook niet fijn was.. Is dit normaal denken jullie of moet ik ff mn urine laten checken voor uwi?
Lievekind ik heb hier ook heel veel last van. Voel het echt eruit lopen (sorry ) en moet zelfs maandverband indoen! Echt heel vervelend ik zie het ook in mn urine zitten maar als je er onzeker over bent moet je het gewoon na laten kijken hoor
Gefeliciteerd maud wat fijn! Lievekind het hoort er volgens mij wel bij hoor, maar als je je er gewoon onzeker bij voelt , zou ik ook even een telefoontje naar de huisarts doen.
pffff maandag ochtend 20 weken echo. ben zoooo zenuwachtig!! hoop dat alles gewoon goed is. en en en dat ze ook 't geslacht kunnen zien. mn schoonouders blijven verkondigen dat mn kerel geen meisjes kan maken. puur hierom zou ik 't super leuk vinden als het wel een meisje is. maar goed. een jongen zou ik ook leuk vinden hoor maar ach weet niet. beetje opstandig. hihi. als 't maar gezond is. heb super leuk behang gezien, dat voor beide gewoon kan. maar ergens wil ik toch wachten tot na de echo. we hebben toch geen tijd meer om 't dr in te plakken. dus who cares. maar hier nog een (vies) probleempje. ik kan niet poepen. al dagen niet. word er gek van.. en en en.. volgens de fysio ben ik aardig dik voor 19 weken. had idd de vorige zwangerschap op dit termijn bijna geen buik. sorry (A) het zijn de zenuwen. aaaah!!