Veel afscheiding heb ik ook last van, voelt zo onfris... bleh, ik draag ook inlegkruisjes ookal is dat misschien niet goed maar anders voel ik me echt vies.
Hier vandaag al bijna hele dag lage rugpijn. Meer meiden last van? Als ik lig is het minder. Maak me gelijk weer zorgen
Echt vervelend he!! Nou ja, we moeten t er maar mee doen! 🙂 Hebben jullie ook de raarste dromen? 't is echt van de zotte, zo vreemd droom ik! En dan echt bijna elke nacht ook, elke keer weer iets anders! Ik heb een keer gedroomd dat mn man vreemd ging, en dat hij haar zwanger had gemaakt. Maar omdat ik ook zwanger was gingen we maar met z'n allen in 1 groot huis wonen, en m'n man negeerde mij en was helemaal gek van die blonde griet! (een meid die ik uit een serie had geplukt).. Het klinkt zo wel grappig en moet er ook om lachen maar bij het wakker worden was t niet zo leuk😂
Gefeliciteerd xxsasz, leuk een jongen! Lieve kind ik droom ook hele nachten en vaak ook niet de leukste dromen helaas 😠 Ach ik ben maar blij dat ik kan dromen, straks weer een babyperiode waarin ik waarschijnlijk hoop af en toe eens een paar uurtjes achter elkaar te mogen dromen 😂
Gefeliciteerd xxsasz! Extra afscheiding en vreemde dromen heb ik ook. De leukste was wel dat ik in een motorrace verzeild raakte tussen The Joker en Captain America. Bij een café aangekomen bleken dat twee vrienden te zijn die bij het café kwamen om de koelkast leeg te eten, want de stroom deed het niet meer.
Gefeliciteerd xxsassxx!! Leuk hoor!💙 Ja, die dromen! Haha! Afgelopen nachten is t trouwens wat rustiger, vorige week was t echt elke nacht raak 😂
01 Januari (3) wondertje2015 - 34 jaar 1e kindje NNNmama - 35 jaar 1e kindje Babyhope - 31 jaar - 2e kindje 02 Januari (5) Curitiba - 39 jaar 1e kindje ollie85 - 31 jaar 1e kindje Tearmiss - 28 jaar 1e kindje Dromen77 - 39 jaar 2e kindje Lievekind - 24 jaar 2e kindje 03 Januari (4) me1989 - 26 jaar 2e kindje Melindy - 30 jaar 3e kindje Lotje82 - 34 jaar 1e kindje Honeybeeb - 32 jaar 1e kindje 04 Januari (4) Debbi - 28 jaar 2e kindje Elphaba-34 jaar-2e kindje Takkie83 - ?? jaar 1e kindje Ivypark - 28 jaar 1e kindje simoontje1985 - 31 haar 2e kindje 05 Januari (4) Mommy88 - 27 jaar - 2e kindje Noukie1981 - 34 jaar - 2e kindje Modellicious - 29 jaar 1e kindje Danie1991 - 25 jaar - 2e kindje 06 Januari (2) sjudith - 36 jaar 4e kindje Raiisa - 26 jaar - 1e kindje 07 Januari (1) Maud82 - 33 jaar 3e kindje 08 Januari (1) SmMy - 28 jaar - 2e kindje 09 Januari (1) Nicky007 - ?? jaar 2e kindje 10 Januari (1) Love2Live - 33 jaar 2e kindje 11 Januari (3) Justanona - 32 jaar 2e kindje Mystiek - 31 jaar - 1e kindje Citroen - 25 jaar - 2e kindje 12 Januari (2) Miek22 - 28 jaar 3e kindje Sunny 2012 - 31 jaar 2e kindje Smurfin90 - 25 jaar - 1e kindje 13 Januari (1) Nicky86 - ?? jaar 2e kindje 14 Januari (2) aniek5 - 31 jaar - 2e kindje 15 Januari (3) hopefull89 - ? jaar - 3e kindje Marlo - 30 jaar - 3 kindje 28Sab28 - 27 jaar - 1e kindje 16 Januari (1) Jager779 - ? jaar - 2e kindje 17 januari (1) xxsasz 26jaar 1e kindje Totaal: 40 dames Afspraken: 8-8 Modellicious afspraak vk 9-8 babyhope guo 20 weken echo 10-08 xxsasz geslachtsbepaling 16-8 Modellicious 20 weken echo 17-8 citroen verloskundige 18-8 Love2Live - 20-weken echo 23-8 Mystiek 20 weken echo 24-8 citroen 20 weken echo 25-8 simoontje1985 controle gyn 30-8 Smurfin90 20 weken echo
Hallo dames, mag ik mij ook aansluiten bij jullie groepje? Ik ben Simone 31 jaar uit het oosten van NL! Wij hebben een dochtertje Lauren van 24-11-2013 en verwachten ons tweede dochtertje. Allemaal erg spannend. Vooral spannend omdat mijn eerste bevalling helemaal mis ging. Ik heb na de bevalling (werd 's nachts ontslagen uit het zkh) ruim 3 liter bloed thuis verloren...Ik had een scheur in de vaginawand die niet goed of onjuist gehecht was. Ik was ontslagen zonder te plassen en zonder dat mijn baarmoeder gekrompen was...Heel erg allemaal. 's nachts met een ambulance met spoed terug gegaan naar het ziekenhuis. Het was kantje boord, maar ik heb het gelukkig overleefd. Héél lang erover na gedacht of ik wel of niet een tweede wil, maar toch besloten ervoor te gaan. Na de eerste iui uiteindelijk zwanger geraakt en wij zijn erg blij. Ik sta onder controle bij een gynaecoloog. Ik zit wel in een ander ziekenhuis dan waar ik van Lauren bevallen ben. Ik ben onwijs bang voor dit ziekenhuis daarom een keuze gemaakt ergens anders te willen bevallen. Afgelopen vrijdag 20 weken echo gehad en gelukkig is alles goed!!!
Hi Simoontje, welkom! Wat een nare ervaring met je eerste bevalling. Maar dat gebeurt je echt niet nog eens! Leuk om weer een dochter te krijgen. (En leuke naam, Lauren.)
Hey meiden wij.zijn even een weekje naar drouwenerzand camping.. Geniet van het weer en zorg goed.voor.jullie en jullie beebjes😘😘😘
Welkom Simoontje! Jeetje wat een verhaal zeg maar dat gebeurd vast geen tweede keer. Ik snap wel dat je nu voor een ander ziekenhuis kiest, echt belachelijk zeg!!! Babyhope veel plezier, geniet ervan!
Sjonge, dat is heftig Simoontje! Jammer dat het zo moest gaan, wel erg logisch dat je nu in een ander zh wil bevallen! Je gaat er vanuit dat je, als je in het zh bevalt, veilig bent.. Maargoed, daar werken ook maar mensen natuurlijk! Het gebeurt vast niet nog eens! 😄 Welkom in ons groepje!
Bedankt allemaal. Inderdaad, zoiets verwacht je niet als je bevalt in een zkh..Maar helaas toch mee moeten maken. Maar ik houd het vertrouwen dat het nu wél goed mag gaan!!!!!!!!
Babyhope fijne vakantie!! Simoontje. Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een nare ervaring zeg!! Logisch dat jr nu in een ander ziekenhuis wilt bevallen.
heee, zo wat een heftig verhaal. logisch dat je nu in een ander zh wil bevallen! wij hebben ook de 20 weken echo gehad en alles is goed we verwachten een meisje <3 vind het zoooo spannend!!
Wat leuk een meisje Danie!! 💕 Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is! Dat zal best een opluchting zijn! Wij hebben em woensdag, zal blij zijn als t geweest is want ik ben er een beetje bezorgd over.. Echt raar, ik ben meestal zo nuchter in zulke dingen! Oh en HOERA! Ik ben op de helft!! 20weken gehaald! Wat is het snel gegaan! Zo langzaam als het bij mn eerste ging, zo snel gaat het nu!! Deze zwangerschap is echt anders, gewoon echt t tegenovergestelde! bij mn zoontje zga niet misselijk, bij dit meisje erg geweest, (nog steeds) minder eetlust, bij mn zoontje veeeeel trek in chips/gebak(ging dan gerust voor alleen chips naar de winkel).. bij mn zoontje had ik rond deze periode al een flink buikje, nu nog erg weinig te zien.. En deze zwangerschap ook last van mn bekken.. Maar 't is echt genieten, en vind het wel fijn dat het een beetje snel gaat!