Oh, en heb nu ook "iets" meer last van mn hormonen!! 🙊 pas mn vent enorm uitgekaffert waar z'n vrienden bij waren en werd zo kwaad dat ik briesend rondging als een gek geworden stier! Echt bizar! Schaam me enorm voor mezelf tegenover die vrienden 🙈 laatste weken weer wat rustiger trouwens haha! (hoewel ik nog steeds vind dat ik gelijk heb haha, was op vakantie en vrienden kwamen t weekend. Ze verveelden zich en gingen dus vanaf 2uur smiddags lekker met elkaar een drankspel spelen, lieten mij en m'n schoonzusje met de kinderen stikken en snachts, notabene om half4 's ochtends werd zoontje ziek, die lag naast me en hield me wakker, dus ik vroeg m te komen. Laat ie me gewoon nóg 3 kwartier wachten terwijl hij had gezegd eraan te komen, dussee... 😂
Die hormonen ken ik. Ik ging laatst juist huilen omdat mijn vriend mijn kam had geleend en niet op dezelfde plek terug had gelegd en kon niet vinden, dag later als nog zelf kwijt geraakt dus maar nieuwe gekocht Hier vind ik dat tijd juist niet snel gaat. Kan niet wachten om der vast te houden
Ik kan ook niet wachten. Het kindje moet nog lang blijven zitten hoor, maar ik maak me steeds drukker om de 20 weken echo. Nog een weekje, dan kijken ze echt even goed... Als het maar gezond is, verder maakt het me niets uit! Vorige week dacht ik ook echt een schopje te voelen, en nu bijna niets. Dat maakt ook wel onzeker. Misschien had ik gewoon gehoopt op duidelijke beweging.
Wat fijn al die goeie 20 weken echo's. Ik moet nog 2 dagen wachten, donderdag aan de beurt Zal ook blij zijn als het achter de rug is. Ben nu stiekem ook wel heel nieuwsgierig naar wat wij zullen krijgen. Onze oudste zegt een zusje en de jongste zegt een broertje dus ben heel benieuwd haha ben bang dat we er toch één moeten teleurstellen
Die hormonen ken ik, laatst ook zitten huilen omdat ik kwijt was, gelukkig begreep mijn man t goed en zei we gaan zo even de deur uit. Wij hebben de 20 week echo vanmiddag, zo benieuwd...
Pfffffffff ja die hormonen... Ik moest laatst ontzettend huilen omdat onze dochter een echt papa's kindje is.... Sloeg eigenlijk niet echt ergens op maar voelde mij alleen op de een of andere manier. Onze dochter kan soms kattig zijn Meisjes van 2,5 jaar hé....whahahaha @Danie1991 wat leuk een meisje!!!!! @Lievekind mannen soms...pfffffffffffffff. wat vervelend dat je last hebt van je bekken. @Elphaba1981 whahaha, wij blijven rare wezens... @Mystiek spannend meid. Snap het hoor. Ik vond de 20 weken echo ook enorm spannend!!!!!! Het is allemaal niet vanzelfsprekend dat alles goed is...Maar ik voel ons beebje ook nog niet echt. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus dat kan nog ff duren tot ik echte schopjes voel... @Miek22 succes donderdag! Ben benieuwd wie teleurgesteld wordt.. @Modellicious veel succes vanmiddag! Of ben je al geweest?
We zijn net terug, met raar nieuws. Alles was perfect. Maar nu komen ze ineens ermee dat t een meisje is!! 😱 Dus daar zit je dan op de bank met een heel raar gevoel...
nou dat hoor je toch niet vaak dat ze het bij een jongen niet goed hebben. erg apart. zou ook echt zitten van; weet je het zeker?
Ja wij zitten nu enorm in twijfel. En ook beetje boos. Al van alles gekocht, blauwe taart gehad, foto's met blauw gemaakt.....
Wat fijn dat alles goed was! Ik snap dat je wat verontwaardigd bent, maar ik moest er wel een beetje om giechelen. Dat is nog eens een verhaal dat je navertelt. Zijn het echt jongensachtige spullen, of is het blauw wat ook wel bij een meisje kan?
Was je eigen gevoel toch goed Modellicious!! Snap wel dat je verbaasd bent. Je hoort weleens dat ze een meisje denken en dat het dan een jongen is maar andersom hoor je weinig. Heb je zelf duidelijk mee kunnen kijken?
Meen je niet modellicious! Ik zou echt janken denk ik. Heb al het blauwe al verkocht en roze gekocht, echt mijn grootste angst haha (oké dat is overdreven, als het maar gezond is natuurlijk ) Heb je foto's?
zou er haast nog een echo om doen.. om 't zeker te weten. ik zou ook wel balen. je stelt je toch ergens op in! ach later lach je dr om. maar snap je gevoel heel goed.
Oh wauw Modellicious! Alsnog gefeliciteerd met jullie meisje! Vaak is bij 20 weken het geslacht het duidelijkst ontwikkeld en zichtbaar. Als je twijfelt kan je altijd nog een pretecho laten maken.. Wij hebben donderdag om 19:00 de 20-wkn echo.. Ik ga alleen, want we hebben geen oppas voor ons dochtertje. Bij een medische echo mogen kids helaas niet mee. Blijft spannend!
Ohhh modellicious dat meen je niet! Dat is dan wel een hele omschakeling! Snap dat je er even van ondersteboven bent!
Zo dan Modellicious!! Dat zal wel even omschakelen zijn, dat geloof ik wel!! Misschien heeft toch de navelstreng tussen de beentjes gelegen dan!? Heb je nog foto van die echo?
Ik vond t zelf niet overduidelijk, beide keren niet. Maar ik weet ook niet wat ik moet zien. We hebben toch aardig wat jongens achtige dingen. Ik zal zo even de foto's uploaden. We hebben onze verloskundige gebeld en zij willen graag nog x kijken, dus vrijdag weer echo.