Wow wat een gewicht al zeg! Die van mij woog 2 weken geleden 2500. En dat was de laatste echo. Dus ik ben heeeeeeel benieuwd wat hij bij zijn geboorte zal wegen!! En ik hoor ook graag over opwekkende dingen!!! Hoorde dat sex al kan helpen??
Hey dames Hier vandaag bij de vk geweest en hij is eindelijk ingedaald en ligt vast. Dat heb ik ook wel gevoeld van het weekend. Afspraak weer voor over een week maar ze zei al denk dat het dan bij jullie thuis is😀 Vandaag volle maan dus volgens de vk worden er dan meerdere baby's geboren. Wist het niet eens dat dat vandaag was. En toevallig heb ik nu wel wat krampen die komen pieken en weer weg trekken. Ga nergens van uit maar zou het zo graag willen. Verder kun je ananas hart eten traplopen sexen frambozen blad thee heb ik ook nog niet van gehoord
Klinkt dicht bij te komen babyhope. Alles rustig gebleven? Bij mij ligt de baby nog redelijk hoog, maar dat schijnt bij een tweede vaak zo te zijn begreep ik. Dat ze pas tijdens de bevalling indalen.
Nee de hele nacht voorweeën gehad maar beeb still on board😂😂 Ja dat zeiden ze vorige week dus ook dat de tweede bij de bevalling pas kan indalen. Maar toch is hij nu gelukkig al ingedaald.
Oh wat spannend babyhope! Ik heb inderdaad ook gelezen over de volle maan-theorie. Veel zeggen dat het een bakerpraatje is maar ik geloof er wel in. Ik heb sowieso last van m'n humeur met volle maan dus ik kan er ook inkomen dat het de bevalling kan beïnvloeden. Haha. Of ik maak het mezelf wijs in de hoop dat het hier iets gaat beïnvloeden 😜 Die frambozenbladthee heeft me de eerste dagen dat ik het dronk, wel wat harde buiken gegeven maar nu is het effect precies weg. Ik blijf het wel drinken. Hier is ze nog niet ingedaald, maar dat moet niet perse bij een tweede zei de vk. Iemand trouwens raad? Ik heb ergens gelezen dat als je water breekt en je kindje nog niet in ingedaald, dat je dan asap moet gaan liggen omdat de navelstreng anders rond het hoofdje kan zakken. Is dit waar?!? Groetjes!
Dat klopt brie. Hier is ze ook nog niet ingedaald en de vk zei dat ik dan idd gelijk moet gaan liggen als de vliezen breken
Wat slecht dat hebben ze mij helemaal niet verteld. Is ook niet haalbaar als ik alleen ben met mijn zoontje.. is dat in de buik al gevaarlijk of pas tijdens het eruit persen van de baby? Want ik wordt sowieso aan een ctg aangesloten.
Geloof dat te maken had dat dan bijv eerst de arm ofzo geboren kan worden en er dan langer duurt. Denk dat qua zuurstof niet goed is
Hahaha nouuuu ik ga er niet vanuit Ons meisje is op 42.2 weken pas geboren Dus dat zou.nu 15 januarie zijn dan. Ik krijg gewoon van die menstruatie krampjes die worden wat pijnlijker en dan zakt het weer af. Samen.met harde buiken Vandaag weer heel veel spierpijn in de liezen. En zoooo gaan we gewoon nog even door he
De laatste loodjes inderdaad, Heb sinds van de week last van mijn bekken. Ik weet ik mag niet klagen, sommige hebben dat al bijna de hele zwangerschap Ik heb wel is gehoord over vrouwenmantelthee of vrouwenmantel capsules. Zelf drink ik het tijdens een menstruatie en heb het gedronken na de geboorte van mijn zoontje. Het zou het samentrekken van de baarmoeder bevorderen. En in sperma zou hetzelfde stofje Zitten als in de gel die ze wel is gebruiken bij inleiden. Dus sexen met"happy end" is mss ook een optie hihi Hier is Zusje ook ingedaald
Sex pfff iets wat ik de hele zwangerschap eigenlijk alleen nog voor mijn vriend doe. Mijn libido is echt 0.. maar wat moet dat moet
Ik ben bijna obsessief bezig met mijn laatste weken zwangerschap. Echt erg. Alles, elk pijntje, krampje, kleinste symptoom moet ik googelen terwijl dit niet mijn eerste kindje is en ik dit ook al allemaal heb opgezocht bij mijn eerste zwangerschap. En dan maak ik mezelf wijs dat ik ontspannen en niet gestresseerd ben. Haha. Bij het minste denk ik: ja, het begint! Wie o wie heeft goeie tips om de gedachten te verzetten? En wie heeft ervaring met de natuur een beetje te helpen en wee-opwekkende-trucjes? Hoe doen jullie het voor de rest dames?
Leuk om te lezen dat het goed gaat en jullie niet kunnen wachten! Hier maandag nog de liggingsecho, hopelijk word er dan ook een schatting gemaakt van het gewicht. Ik heb geen idee. Hoe jullie niet kunnen wachten op de geboorte hoop ik momenteel alleen maar dat hij blijft zitten tot zeker 41 weken. Mijn man heeft met voetbal zijn achillespees afgescheurd en is maandag geopereerd. Met als gevolg 6 weken niet op zijn been mogen staan in het gips. Niet praktisch met een dreumes van 20 maanden en hoogzwangere vrouw 😥 Hier ook nog niet ingedaald en ligt de ene week met het kopje naar beneden, de andere week dwarsliggen. Het blijft spannend hier. Zet m op!
Hahaha me1989 wat moet dat moet... maar het is wel herkenbaar ja Oei Aniek das zeker niet handig. Veel sterkte. Hebben jullie nog gekke eet gewoontes? Ik niet echt, behalve heel veel trek in koud water s nachts... niet echt handig
Ow nee Aniek. U maar hopen dat jij snel mobiel bent na de bevalling, waardeloos zeg. 31 december gaat de vriendengroep van mijn vriend skiën (waarschijnlijk met een slok op, dus lekker gek) en ik heb mijn vriend ook gevraagd om niet mee te gaan. Als ik een keizersnede krijg en hij zich bezeerd zit je.. Gekke eetgewoonten heb ik niet echt, wel erg veel zin in zuivelproducten. Wie zal de 1e zijn die bevalt van ons groepje? Ik meld me graag aan
Ik heb nog wel dat ik elke avond een hele honingsmeloen met parmaham moet hebben. Moeten gewoon. Haha. En de nacht overleef ik niet zonder een litertje water. Ik heb zo een droge mond en lippen constant. Maar inderdaad is dat niet handig. Ik slaap ook nog maar max 1uur. Dan is het of ik die moet plassen of mijn zoontje (22maanden) die een knuffel en kus wilt. Bij deze meld ik me ook aan om als eerste van deze groep te bevallen, of tweede plaats ben ik ook tevreden mee. 😁
@me @noukie dankjewel. Ik ben dan graag hekkensluiter. Fingers crossed. Vannacht geslapen van 22 tot 7 aan een stuk zonder huilende dreumes of moeten plassen. Goddelijk, moest ik even kwijt 😅
Ach wat heerlijk Aniek! En ik duim voor je. Hier is onze zoon juist de laatste tijd echt vroeg wakker. Vanmorgen half 6 en nog tussen ons in gelegd, maar slapen ho maar. Dus ik ga nu even liggen. Ondanks dat ik niet kan wachten tot de baby er is heb ik echt het gevoel dat ze zich niet uit zichzelf gaat melden hoor. Ik denk gewoon dat het 5 januari die keizersnede wordt helaas.
Ohw heerlijk een hele nacht door slapen.. dat zou ik ook wel willen hihihi Wij zijn vandaag wezen zwemmen met onze zoon van 3.5 jaar. Zag toch wel wat mensen kijken naar me buik. Ik had gewoon een bikini aan en vroeg me af of het nou gek is dat ik ging recreatief zwemmen of dat het een andere reden had dat ze keken. Het was wel lekker in het water, alleen dat eruit gaan en dan al dat gewicht weer hihihi.