ja alles is goed gegaan. hij is met keizersnede geboren we waren na 2 dagen alweer thuis. ondanks dat hij 4 weken te vroeg is deed hij het meteen super goed ! iedereen ook hele fijne feestdagen!
Fijne feestdagen meiden Xx mamaxx van harte gefeliciteerd 😘 gelukkig gaat alles goed. Curitiba spannend meissss Hier donderdag ook de hele dag krampen gehad maar heel onregelmatig. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
Vanmorgen om 7:30 zijn mijn vliezen gebroken. Verloskundige is een paar keer langs geweest, maar nog in de verste verte geen teken van echte weeen... nog steeds alleen maar krampen
Elphaba wauwwwww gefeliciteerd idd wat een mooie naam😍😍 Is alles goed gegaan? Wil als je er klaar voor bent wel een bevalling verhaal hoor hahaa Curitiba nog geen weeën meid? Hier nog alles rustig af en toe krampjes maar pff wat duurt het wachten nu lang zeg
Hier komt het verhaal Had vrijdag al hele dag beetje weeen. In de avond kwamen ze vaker en rond half 1 zo heftig dat we de vk belde, die zei eerst duurt nog wel even ze moeten nog heftiger worden. En pas vanaf 3 cm kan je pijnstillend krijgen. Maar omdat mijn vriend beetje paniek was toen hij bloed zag kwam ze toch ff kijken. Bleek ik al 8 cm te hebben. Dus snel naar het ziekenhuis. We waren daar om 2 uur en om 02.19 uur is ze geboren na 3 persweeen. We mochten rond half 8 in de ochtend al naar huis
Gefeliciteerd dames die al bevallen zijn! En fijn dat alles goed is gegaan Onze dochter wordt volgende week donderdag gehaald als ze er nog niet is. Maar ik hoop echt zo dat ze zich voor die tijd al aandient. Morgen weer naar naar de gynaecoloog, misschien dat ik vraag of ze wil kijken of ze me kan strippen. Of is dat raar?
Me Nee dat is niet raar hoor. Ik.ben vorige week dinsdag ook.geweest en ze heeft gekeken was wel verweekt en verkort maar nog geen ontsluiting dus ze kon helaas niet strippen. Morgen ook weer ernaartoe en dan.gaat ze weer kijken. Ben benieuwd.
Ik ga woensdag ook vragen of ze me wil strippen.. Ben er zo zat van. Mn lijf is gewoon op. Vorige week wilde ze niet strippen omdat het vaak niets uithaalt en je er alleen maar verder mee van huis bent, veel gerommel en slechter slapen. Maar nu slaap ik toch al zo slecht, kom maar op hoor! Dat risico neem ik wel!!
Tweede kerstdag om 20:10 is onze zoon geboren! Het is allemaal super snel gegaan. Van 3cm naar 8,5 cm ontsluiting in 1,5 uur! We zijn zo gelukkig!
Wauww idd snel gegaan. Van harte gefeliciteerd Curitiba 😘😘 Om 13.05uur naar de vk ben benieuwd haha
Aan de nieuwe mama's proficiat met jullie kindje!! En aan de wachtende, waaronder mezelf, onze tijd is gelukkig ook bijna daar. Zelf heb ik gisteren m'n slijmprop verloren na een hele dag harde buiken en rugpijn. Vorige bevalling had ik ook voornamelijk rugweeen. Ik herinner me het wel niet zo goed meer, dus ik denk dat dit nog geen weeen zijn. Is meer een constante zeurende pijn. Ik hoop stiekem wel dat het vandaag of morgen goed begint maar je leest zo uiteenlopende verhalen ivm de slijmprop. De één bevalt heel snel erna en de ander trekt het nog 2 weken. Hoe zit het bij jullie? En heeft iemand toevallig ervaring met het verliezen van de slijmprop?
Hier bij de vk geweest 1 cm ontsluiting maar kon helaas nog niet strippen. Wel heeft ze de haartjes van babyboy gevoeld haha volle bos zei ze😂😂 Me hoe ging het bij jou? Brie Nee geen ervaring heb ik daarmee. Ben benieuwd hoe het verder verloopt