1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Mystiek ik heb gebeld. Moet het even aankijken omdat het nu heel onregelmatig komt. Maar dat er iets gebeurt is zeker in ieder geval.
    Moest straks nog.even bellen en als het goed is kwam ze voor de nacht nog even checken.

2. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat spannend de verloren slijmproppen en weeen!
    Er zullen heel wat dames van dit groepje bevallen vandaag of morgen 😊

3. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Hoe is het babyhope?

4. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    En hoe gaat het met jullie??

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

Vriend was om 10 uur thuis gekomen van zijn werk. En zijn een rondje gaan wandelen. Het is nog steeds hetzelfde.
    Vk is net geweest en heb 1 cm maar had dat dinsdag ook al. Ze zegt dat dit echt voorweeën zijn.
    En dat het misschien nog wel twee dagen kan duren en zelfs nog wel langer.
    Oh wat een tegenvaller is dat zo zeg haha
    Ze zag dat ik vocht verlies had en ging meteen kijken of het vruchtwater was maar dat was het niet.
    De weeën blijven gewoon komen ook na het douchen. Dus dat het dan stopt als het niet ectlht is gaat hier niet op.

6. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    Spannend allemaal hier zo te lezen!
    Bij mij verder nog niks.. vandaag wel wat steken aan de zijkanten.. maar verder niks.
    Voel d'r wel minder bewegen, weet dat het normaal is maar als het zo blijft dan toch maar de vk bellen?
    Hoe is dat bij jullie met bewegingen?

7. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Jammer babyhope. ik had na het verliezen van mijn slijmprop een beetje menstruatie achtig krampjes, maar helaas ook niks doorgezet.

8. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    @babyhope ja ik snap dat die 1cm dan teleurstellend is ja hihihi. En het wandelen had dus ook niks uitgehaald.

@vera bij twijfel altijd bellen. Ik voel de baby nog gewoon behoorlijk veel.

@hier ook aardig menstruatie krampen vannacht kon er gewoon amper door slapen. Maar het ebte steeds wat weg. Om na een uur terug te komen. Dus nog niks bijzonders denk ik.

9. NNNmama

NNNmama Lid

3 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    @babyhope balen dat het niet doorzet. Hoop dat het snel echte weeën gaan worden.

@vera. Bij twijfel indd altijd bellen. Zei mijn vk ook tegen mij. Zeker in geval van minder bewegingen. Had ik nl ook laatst een dag. Nu beweegt hij gelukkig wel weer volop.

Hier nog veel harde buiken en voorweeen. Vooral s avonds. Hoop dan zo dat het doorzet, maar vooralsnog helaas niet. En die verloren slijmprop doet ook al niks😫

Ik vraag me ook echt af wat ik ga doen, of zo veel mogelijk gaan bewegen in de hoop dat dat wat in gang zet of gaan uitrusten en bijslapen. Die ellendige nachten maken het er ook niet makkelijker op. Wat doen jullie?

10. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Aiii. Ja, als het er alles op lijkt maar het zet niet door, kan ik me voorstellen dat het frustrerend wordt. Succes!

11. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Oh wat een gerommel zeg bij iedereen. Babyhope wat onwijs vermoeiend zeg. Hier met vlagen last van wat voorweeen maar verder heel rustig.

Ik voel de baby nu ook echt minder bewegen maar dat was bij de jongens ook zo dus maak me geen zorgen, voel dr nog wel genoeg.

Als je iets niet vertrouwt altijd gewoon bellen hoor!!

12. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    Gelukkig nieuw jaar iedereen! :D
    Heeft iedereen oud&nieuw overleefd?
    Verder nog niemand bevallen??
    Hier is alles nog rustig..
    En als ik dan denk ik voel d'r niet dan even daarna voel ik d'r weer en dan denk ik, zal dan toch maar niet bellen..
    Kijk even hoe vaak ik d'r morgen voel en anders toch maar bellen denk ik..
    Nu lekker naar bed en wat uitrusten :)

13. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!
    Hier alles gelukkig binnen weten te houden 😂
    Ik duim voor jullie dat de kleintjes snel komen, gezond en wel!

14. NNNmama

NNNmama Lid

3 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
    Hier ook nog alles binnen weten te houden, wel te lang gestaan dus het voelt alsof babyboy uit m'n buik wil knallen. Buik harder dan hard en banden waar geen rek meer in zit. Pffff
    Toch mag hij vandaag ook nog wel even blijven zitten graag☺️

15. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Goedemorgen & een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst allemaal!! ☆

Hier is ook alles nog stil, blijf toch steeds nog slijm verliezen en merk dat m'n buik een beetje geïrriteerd raakt door het gewicht.van mij mag ze gerust komen vandaag, maar ik heb zo 't idee dat dit meisje lekker eigenwijs blijft zitten. Dinsdag word ik sowieso gestript, dat is een "fijn" vooruitzicht. Pijnlijk, maar fijn haha..

16. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    De beste wensen allemaal!
    Hier ook alles rustig, en net als NNNmama te lang gestaan en daardoor wel wat last van de buik.

Maar geen krampen dus hoop vandaag ook nog over te slaan

17. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Gelukkig nieuwjaar!

Ik heb een gekke vraag.. Ik kon mijn baarmoedermond al die tijd niet voelen en vanmorgen onder de douche kwam ik er opeens wel weer bij. (Ik had wat last, dus vandaar dat ik ging voelen..) Betekend dit dat alles aan het zakken is?

18. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van mij ook gelukkig nieuw jaar! Morgen gaat het hier beginnen. Om 08:00 word ik opgenomen in het ziekenhuis en dan gaan ze proberen om de bevalling op te wekken. Ik ben in ieder geval bloednerveus.

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Succes blinnie:D

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Gelukkig nieuwjaar allemaal. Hopelijk worden onze baby'tjes snel gezond en wel geboren.

Me Nee ik weet niet of het iets betekent. Heb het zelf nog nooit gevoeld vanwege infectie gevaar.

Blinnie ohh spannend. Ik kan ook echt niet wachten
    Hier nog steeds weeën echt zo vermoeiend.
    Dinsdag om 12.15 uur naar de vk en ga het ze is even vertellen hoor. Is goed ik ga niet nog een weekje wachten tot ze me m et 41.3 doorsturen naar de gyn

Deel Deze Pagina