Bedankt allemaal en Hope ik hoop dat jij niet hoeft te wachten tot dinsdag. Het zou mooi zijn als het gewoon even doorzet.
Succes blinnie!! Vandaag je kindje in je armen! Hier al de hele ochtend een combi van voorweeen, harde buiken en serieuze weeen. Zet alleen nog niet echt door😏
Succes blinnie! En spannend meiden waar het rommelt.. Hier komt de geplande keizersnede ook erg dichtbij nu. Ik duim echt dat het voor donderdag zelf nog op gang komt
Ik heb vanochtend een balonnetje in mijn baarmoeder gekregen. Sindsdien heb ik onwijze pijn in mijn rug en buik. Deze moet tot een uur of 9 vanavond blijven zitten. Tenzij mijn vliezen vandaag nog vanzelf breken. Anders gaan ze pas morgen ochtend weer verder.
Hallo meiden Ik hoor niet in jullie clubje maar in die van 16 t/m 31 jan. Vindt het alleen reuze spannend om te kijken of er bij jullie al iets gebeurd is, vandaar dat ik even inbreek in jullie groep . Heel veel succes allemaal en hopelijk snel jullie wondertje in jullie armen
Al dat gerommel Succes iedereen. En jij zeker Blinnie!! Hier is er geen gerommel meer. Het is plots allemaal stilgevallen. Na weeeeeeeeeken menstruatiepijnen en harde buiken, heb ik nu al 3,5dagen geen krampje of harde buik gehad. Zo bizar. En zo frustrerend. Ik ben het nogtans meer dan beu. Het mag beginnen nu.
In nachtelijke afwachting in dit topic terecht gekomen. Ben volgende week uitgerekend, was het zwanger zijn helemaal zat, maar had gisteren opeens een hele goede dag zonder kwaaltjes. Wel met harde buiken en voorweeën, maar zonder andere ellende. Oudejaarsavond slijmprop verloren, en vannacht zijn mijn vliezen gebroken en zojuist ook echte weeen (denk ik ) gekregen. Fijn dat het nu eindelijk echt gaat beginnen, maar ook spannend!
Succes! Ik heb geregeld dat ze me morgen ochtend eerst nog proberen te strippen voordat ik donderdag die keizersnede krijg. Wie heeft er ervaring met strippen en is een dag van te voren voldoende om iets in gang te zetten?
Geen ervaring mee me maar ik hoop echt dat het iets doet voor je!!! Ik ben blij dat onze baby nog even op haar laat wachten. Sinds oudjaarsdag ben ik heel erg verkouden en keelpijn en wat koortsig. Dit leek net wat beter te gaan en nou ben ik sinds gisteravond non stop aan het overgeven. Gelukkig zijn de jongens vandaag en morgen naar kdv want kan nauwelijks op mn benen staan... eerst maar even iets aansterken hopelijk...
Succes Avdy @me ik hoop dat het lang genoeg is. Ik ga vanmiddag vragen wat ze kunnen doen om het op te wekken
Hoi dames, Hier nu 4 dagen over tijd.. Donderdag afspraak bij de vk om te kijken of ze kunnen strippen. Sinds eergisteren wel erg veel last van slijmerig/waterige afscheiding.. Paar keer steken gehad van menstruatiepijn maar verder niks.. Hoop wel dat dit het begin gaat zijn van de bevalling.. Eventueel gaat ze volgende week maandag nog een x strippen als er niks gebeurt en anders word ik ook ingeleid.
Vera ik heb denk ik een aantal dagen geleden mijn slijmprop verloren en sindsdien ook erg veel slijm. Het zegt dus helaas niks..
Hier geen slijmprop verloren voor zo ver ik weet... Jammer dat het niks zegt he.. Moeten we toch nog maar weer geduld hebben
Jeetje wat een spanning! Wat zitten de baby's allemaal comfortabel bij hun mama's! Volgens mij nog maar 3 bevallen hier he?