Ik zou het niet weten hoelang ze me zo willen door laten lopen. Ga in ieder geval dadelijk bellen als vriend wakker is die heeft deze week nachtdienst. En dochter is hier ook nog eens en ik kan zo mezelf niet zijn. Ik hou het allemaal tegen omdat ik niet wil dat ze ziet dat ik pijn heb. En blablabla vind mezelf even heel erg zielig
Vk is geweest nog steeds maar 1 cm ze heeft weer gestript. Nu zat ik wel tegen het plafond in tegenstelling tot gisteren. Om 20.00uur komt ze weer als er niks veranderd is naar het zkh vandaag nog.
Hier gisteren na een weeënstorm van een uur heerlijk thuis bevallen van een flinke zoon Finn. Het was ff zwaar, maar nu O zo blij en verliefd. @blinnie - gefeliciteerd met je zoon! Klinkt heftig, hoop dat je snel opknapt. @babyhope - klinkt ook al zo heftig. Kan je geen slaapmedicatie krijgen? Heb ik wel gehad (hoewel al wel eerder in zwangerschap voorgeschreven gekregen) en heb deze de nacht voor de bevalling nog genomen. Dat heeft mij er gelukkig wel doorheen geholpen. Dag er voor had ik ook al veel regelmatige voorweeën die toen niet doorzetten. Maak je in ieder geval geen zorgen om je dochter. Die kan het wel aan hoor dat haar moeder pijn heeft. Voor de rest ook nog heel veel sterkte en succes. Die laatste loodjes zijn echt zwaar.....
Gefeliciteerd NNNmama!! Babyhope, wat heftig zeg! Zo wordt je toch doodmoe. :s Hopelijk doet het strippen nu iets en mag je vanavond gaan bevallen!!
Sinds wanneer heb jij nu al weeën? Ook al een tijdje toch of niet? Je weet nu iig dat je vanavond of morgen een baby in je handen hebt Het einde is in zicht
Gefeliciteerd nnnmama! Wel komen op gang merk ik 😂 Sterkte babyhope. Hier snachts onrustige buiken. Mag nog op zich laten wachten. Weet zullen zien!!
Sinds vorige week donderdag. Maar.dat noemden ze voorweeën. En nu vanaf eergisternacht echt pijnlijke Sinds strippen vandaag om de 5 min
Hopelijk heb je je baby inmiddels in je armen babyhope! Wij rijden nu naar het ziekenhuis, nog ruim twee uur dan is onze dochter er. Zo onwerkelijk.. Hopelijk gaat alles goed, is ze gezond en er klaar voor.
Heel veel succes me1989. Nog even dan kun je genieten van je kindje Hoe gaat het babyhope? Ik mag zo weer naar de vk. Ben benieuwd of er al iets gebeurd is.
Hier vannacht en vanochtend weer wat weeen af en toe.. Vanmiddag ook afspraak bij de vk weer, hoop dat ik al wat ontsluiting heb en dat ze kan gaan strippen en dat het vannacht misschien wel door zet.. Morgen 41 weken dus de kleine meid mag van mij wel gaan komen nu!
Jaaa babynieuws... Om 9 uur gisteravond ging de vk weg na weer gestript te hebben ik had toen een ruime 2 cm. Om kwart over 11 kon ik haar weer bellen want ze kwamen een uur lang om de 2 min. Toen had ik 4 cm. Dus naar zkh vliezen laten breken. Om kwart over 12 in het zkh. 01.00uur 8cm 01.04uur is levino elisio geboren weegt 3460 gram en alles gaat super