Gefeliciteerd me1989 en babyhope!!! Ik ben vanmiddag in zkh geweest. Had vanmorgen vlk gebeld omdat ik nog steeds moest overgeven en nu ook erge buikpijn had hoog in mn buik, dus doorgestuurd en hele check gehad maar met baby alles goed dus uitzieken en afwachten. Heb 1 cm ontsluiting maar verder alles rustig!! Hoop zo dat ik snel opknap en ook snel kan knuffelen, heb het na afgelopen week wel gehad.
Net terug van de vk, had al een goeie 4 cm ontsluiting!! Ze heeft ook goed gestript en nu al veel meer weeen als daarvoor. Ze denkt wel dat ze vanavond zal gaan komen en anders komt ze morgen nog langs om de vliezen te breken.
Wauw wat super leuk, gefeliciteerd met jullie baby s. Hoe is het bij jou gegaan me1989? En hoe gaat het met mama's en babies? Toch al 4cm vera, laat maar doorzetten dan nu Ik had vanochtend 2cm en ze heeft me kunnen strippen. Voel wel af en toe wat kramp, maar zou het niet omschrijven als weeën eigenlijk.
Gefeliciteerd me1989. Wat een leuk nieuws allemaal. Succes vera, hopelijk heb snel je kindje in je armen! Voor jou ook noukie, kan niet lang meer duren!
Gefeliciteerd meiden!!! Woensdag is met inleiden ivm lang gebroken vliezen ook onze dochter geboren na nachtje in ziekenhuis geweest te zijn, vandaag weer lekker thuis
Hoi dames, Hier een bericht uit het ziekenhuis, donderdagavond om 21.38 is onze dochter Noura geboren. Bij de verloskundige rond 16 uur gestript, had toen al 3 a 4 cm. Terwijl ik daar nog zat heb ik al 4 weeen gekregen. Om kwart voor 19 waren de weeen zo erg dat we de vk hebben gebeld die is gekomen om kwart over 19. Iets voor 20 uur in het ziekenhuis en na 8 minuten persen is ze geboren om 21.38 met 4270 gram!!! Wat een flinke meid, en niemand die had gedacht dat ze zo veel zou wegen! Moet helaas wel een nachtje blijven omdat ik meer dan 1 liter bloed ben verloren na de bevalling. Hoop dat we morgen gewoon naar huis mogen. Voor nu ga ik even wat proberen te slapen want daar ben ik nu wel aan toe
Hier weinig geslapen, ze is erg onrustig en haar neusje zit best vol. Ze hadden haar om half 2 even meegenomen, zodat ik wel een klein beetje jan slapen. Maar ben nu allang weer wakker, omdat ik haar mis Verder doet ze het prima, de borst pakte ze ook al binnen 5 minuten na haar geboorte.
Dat gaat snel opeens! Gefeliciteerd allemaal!!! Heeft er iemand motivatie om weer een lijst te maken toevallig?
Dat is veel baby nieuws opeens Super leuk. Gefeliciteerd allemaal En ook allemaal zulke mooie namen. @vera 8 minuten persen en dan zo een flinke meid, wauw
Voor mijn gevoel duurde het langer En ze hadden haar bij de laatste groeiecho geschat op 2600 gram dusja dat scheelt nog ff he Als alles goed is mogen we straks rond 1 uur naar huis. Net gedoucht maar kwamen nog wel 2 dikke stolsels uit
Gefeliciteerd meiden! Wat leuk nieuws dat er zoveel nieuw leven is Wie zit er nu nog op het wachtbankje? Ik heb het gevoel alsof ik de enige nog ben Ik ben ook echt wanhopig nu. Vandaag doe ik alle 'bevallingstrukjes' tegelijkertijd. Haha. Heb deze middag al 30x onze trap op en af gelopen. Erna een uur gaan wandelen met m'n zoontje door de sneeuw, dus wel behoorlijke inspanning. Huisje gepoetst. Heb net een hele ananas opgesmikkeld en doorgespoeld met een liter tonic. En op het menu vanavond staat Chinese groene curry, extra pikant. De frambozenbladthee drink ik al weken en de bevallingsbal die gaat vanavond overuren draaien. Als dat allemaal niks helpt, dan zal het echt wachten zijn tot maandag, dan wordt ik ingeleid maar ik wil dat eigenlijk liever niet. Fingers crossed
Nee Brie je bent niet de enige, ik ben ook nog in afwachting. Ze hebben me vanmiddag weer gestript, eigenlijk wilde Ze mijn vliezen breken maar dat ging echt nog niet.