1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Oehoe! Hier ook rustig wachtend!
    Gefeliciteerd avdy en vera !

2. NNNmama

NNNmama Lid

3 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Gefeliciteerd aan alle mama's die bevallen zijn. Het gaat ineens zeker hard. Leuk!!! Geniet er van.
    En succes aan iedereen op het wachtbankje👍🏻

3. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

gefeliciteerd allemaal!!!

4. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier ook nog steeds aan het wachten. Had vanavond ineens weeen maar die verdwenen ook weer dus nu lichtelijk teleurgesteld maar naar bed.

5. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Goedemorgen mama's en wachtende mama's.
    Gisteravond is onze dochter Shelby geboren om 21.45. Ze weegt 4305 gram en is 54cm. Dus flinke dame.

Ik ben in bad bevallen en dat was echt heel erg fijn. Heel ontspannend om daarin me weeën op te vangen.

Het verhaal gisteren ging zo:
    Om half 10 kwam de vk bij ons thuis om mijn vliezen te breken. Ze twijfelde over de kleur van het vruchtwater dus stuurde ze me naar het ziekenhuis ter controle. Die twijfelde eerst ook, maar oordeelde toch dat het goed was. Ik kon weer naar huis. Om 3 uur had ik 1x in de 20 minuten een beetje kramp. Om 6uur verloor ik opeens heel veel vruchtwater tijdens het eten, dus ik even naar de badkamer voor nieuwe verbanden.
    Ik kreeg een heftige wee en binnen minuut nog een, en dat ging opeens zo in rap tempo door. Dus vriendlief de vk laten bellen. Ze was er snel en moesten na controle meten vertrekken naar het ziekenhuis. Daar stond het bad al klaar. Van kwart voor 8 tot ongeveer 10 voor half 10 weeën opgevangen. En toen mee persen. Om 21.45 was ze er.

6. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Noukie dat is snel gegaan en wat fijn dat je zoon goede bevalling hebt gehad!!

7. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Gefeliciteerd noukie! Wat een flinke meid! Die hoeft weinig maatje 50 meer aan denk ik 😉 geniet ervan!

8. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Nee het pakje maat 50 dat we mee hadden past ze echt niet hihi. Gelukkig ook nog maat groter mee :D

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal..
    Donderdag avond 5 januari om 23:57u is onze dochter Nova geboren, 3845gram en 52 cm..

Sochtends moest ik naar de vk om opnieuw te strippen maar uurtje ervoor braken mn vliezen. Het rommelde die dag wel wat maar er gebeurde erg weinig. Rond 5 uur kreeg ik iets regelmaat in de weeën en begon het wat meer pijn te doen, maar helaas wilde het niet echt doorzetten. Verloskundige heeft ons toen ingestuurd, daar was ik om half 8, vanaf 8 uur aan de opwekkers en vanaf toen ging het allemaal heel snel! Mocht om kwart voor 12 gaan persen. Dat overviel me enorm, binnen anderhalf uur zo'n beetje van 4 naar 10 cm en raakte ik van in paniek, gelukkig waren mijn lief en zus er om me erdoorheen te praten. Nu herstellen en enorm genieten! 💕

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meiden die net: zijn bevallen:D

11. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Gefeliciteerd lievekind !

12. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Gefeliciteerd Lievekind.
    Lekker genieten

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Van harte gefeliciteerd lieve mama's wat is het toch leuk om dan aan het einde zo de babyboom te zien in dit topic.

Even een klein update hoe het hier nu gaat.
    Ik.was begonnen met bv te geven. Maar levino raakte een beetje onderkoeld temp was nog maar 35.6 graden en de vk en kraamhulp vonden dat we moesten kijken hoe het ging na een flesje. Dat ging super temp is daarna snel stabiel geworden. Dat mijn partner zei het is goed meid geef maar gewoon een flesje.
    Doordat ik dus de maagverkleining nog maar een jaartje heb heb ik dus wel genoeg vitamines voor mezelf maar waarschijnlijk niet voor ons samen. Nu loop ik hier dus met zo'n erge stuwing want ik heb dus zoveel melk echt pijnlijk.

Verder dronk levino op dag 2 al 40 cc en bleef hij maar honger hebben dat we vandaag op dag 4 al over zijn gestapt op nutrilon forte (hongerige baby) net als zijn grote zus nodig had op dag 4. En nu drinkt.hij vandaag in plaats van 12 flesjes netjes 7 flesjes. Echt goed dus
    Wel al 60cc.
    Hij was.trouwens maar 47 cm dus echt een kleintje. Maatje 44 past hem haha.
    Slapen pff wat is dat? Zo gauw als we hem in zijn bedje leggen bij ons op de kamer. Blijft hij huilen. Ik zei al volgens mij is hij bang in het donker hahahha. Vriend lachte me gewoon uit.
    Daar moeten we dus nog wat op gaan verzinnen.
    Hoe gaat het slapen bij.jullie?

Echt wat een rijkdom
    En grote zus is zo trots ze.blijft maar vragen om haar babybroertje. Wel verveeld ze zich een beetje maar gelukkig begint morgen de school weer.

14. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Gisternacht is onze lieve prinses in bad geboren. De bevalling begon met gebroken vliezen en eindigde uiteindelijk na ruim 3 uur met 4 minuten persen. Heb suuuper veel last van de naweeën! Kleine en mama doen het goed!

15. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    En weer een baby erbij!!! Van harte gefeliciteerd!! Ik heb nu al paar dagen non stop voorweeen maar het zet niet door!!! Wil zooo graag geduld is op haha

Babyhope onze jongste wilde ook niet slapen in het donker dus lieten we lamp aan tot hij sliep en dan deden we m uit. Zo werd hij wel wakker in het donker en sliep ook steeds langer zonder lamp.

16. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Gefeliciteerd love2live

En wat fijn dat je kleine het nu goed doet babyhope. Hoop dat je stuwing gauw afneemt

17. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hi allemaal,

Hoe is het met iedereen? Volgens mij is iedereen lekker aan het knuffelen zo rustig hier.

Ik wacht nog steeds af helaas. Vandaag bij verloskundige geweest en die zegt dat het nog wel een week kan duren.... zeer bemoedigend :(

18. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Ik knuffel ook nog altijd met dikke buik hoor Miek 😉

Vandaag op bij vk geweest en ik mocht kiezen of ik maandag gestript wil worden en evt volgende week ingeleid word .

Heb gekozen het alletwee niet te doen en uiterlijk bij 42 weken verplicht ingeleid te worden. Het komt zoals het komt denk ik altijd maar.

Succes jij met wachten!!

19. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Haha yes ben ik niet de enige. Ik voel me goed hoor maar ben zo ongeduldig maar sluit me bij je aan dat baby er zelf klaar voor moet zijn. Ik heb volgende week woensdag afspraak dan ben ik 41 weken en indien mogelijk gaan ze dan wel strippen dit omdat ik heel graag thuis wil bevallen. Anders inderdaad met 42 weken inleiden maar ga er wel vanuit dat het niet zover komt.... spannend we wachten "rustig" af ;)

20. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik kijk regelmatig of er weer babys zijn geboren :) gefeliciteerd voor degene die bevallen zijn .. voor de rest zal het niet lang meer duren !

Mijn zoontje is inmiddels alweer bijna 5 weken.. wat vliegt de tijd.

Deel Deze Pagina