1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coxy

Coxy Lid

28 dec 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt ongelofelijk hoe langzaam de tijd gaat.
    Ik heb er stiekem spijt van dat ik het voorstel om te strippen heb afgeslagen. Maar goed.. daar is nu niets aan te veranderen.

Nu gewoon heeeeeeel hard duimen dat het vanzelf eerder begint. :)

Aniek, heb jij al besloten of je maandag wil strippen?

Liefs Coxy

2. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Jaa tijd kruipt nu en straks als de baby er is gaat het supersnel haha. Hoop nu op een zondagskindje!!

3. Coxy

Coxy Lid

28 dec 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! Heb net ananashart gegeten hahaha.
    Zondagskindje klinkt heeeeeel goed in m'n oren :D

4. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hahaha ja ben ik ook toe in staat! Vrees dat zondagskindje m hier niet gaat worden, nog steeds alles rustig :(

5. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Goedemorgen 😅

Ik denkt niet dat ik gestript wil worden morgen. Kans dat je niet bevalt is flink aanwezig en vind de bevalling an sich al pijnlijk genoeg 😉

Voel me nog goed en zolang die kleine het prima heeft mag hij blijven zitten. Maar God wie weet hoe staat mijn pet morgen.

6. Coxy

Coxy Lid

28 dec 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog alles rustig haha.
    Gelukkig was de ananas wel lekker!
    Afscheiding heeft wel ineens een beetje kleur. Geen idee wat dat betekent, maar iedere verandering is welkom omdat ik dan denk dat er wel iets gebeurt :D

Maar zondagskind gaat het ook hier niet worden, helaas..

7. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Jullie houden het wel spannend meiden.

Hier een week na de bevalling en heb ontzettend pijn met zitten en lopen in mijn bekken. En dat had in voor de bevalling niet :$

Met de kleine meid gaat het goed.
    Hoe is hey met de andere babietjes??

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Idd ladies jullie houden het heel erg spannend.

Noukkie heb je niet spierpijn van de bevalling? Ik heb 3 dagen zo'n spierpijn in benen en rug gehad. Maar nu ben ik weer helemaal de oude. Het vloeien is ook weer minimaal gelukkig.

Het gaat op zicht wel goed hier alleen de slapeloze nachten beginnen nu op te breken.
    Hij wil absoluut niet in zijn eigen bedje liggen zo gauw als we op de kamer komen gaan die ogen open.
    Hij heeft ook heel veel last van krampjes en zijn kontje is gewoon rood zo zielig. Hij had elke luier een poepluiers en er zaten ook echt korrels in zijn ontlasting. Onverteerde melk.
    Dus sinds gisteren geven we 100ml plus 3 schepjes en vandaag gelukkig maar 2 poepluiers gehad. En hij komt nu om de 3 uur. Dus er begint een ritme in te komen.
    Hopelijk gaan de nachten snel beter. En hoeven we niet meer af te wisselen.

9. Coxy

Coxy Lid

28 dec 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej, ik heb voor het eerst iets wat lijkt op (voor)weeen!
    Nu ga ik er vanuit dat dit niet het echte werk is, maar ben toch wel een beetje aan het timen.
    De duur komt wel overeen (ongeveer 1 a 1.5 minuten) maar de regelmaat varieert tussen de 3 en 8 minuten.
    Verder vind ik wel dat er een opbouw is (een riem die langzaam aan wordt getrokken rond mn onderbuik, en daarna weer langzaam losgelaten wordt), maar ik hoef echt niet te puffen of iets dergelijks.

Dus.... te veel twijfels en ga er daardoor vanuit dat het nog niet the real deal is. Want overal staat dat er dan geen twijfel mogelijk is.

Ik heb de weeen overigens (denk ik) zelf opgewekt; Ik werd vanochtend wakker en was weer teleurgesteld. Ik ben toen gaan googlen wat ik nog meer zelf zou kunnen doen om het proces te versnellen. Heel veeI kon ik natuurlijk niet doen in bed dus heb ik ervoor gekozen om mijn tepels te stimuleren met mn vingers. Ik denk dat ik dit een kwartier heb gedaan en toen kramp begon te voelen in mn onderbuik. En die kramp ging over in een soort weeen/voorweeen.

Haha misschien wil ik gewoon te graag en zit het tussen mijn oren, maar dat ga ik vandaag gedurende de dag vanzelf merken. Hopelijk had iemand anders meer geluk vannacht.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Coxy Nee hoor zit niet tussen je oren meid.
    Bij one born every minute vertelde de vk tegels stimuleren en 50 squats. Ik stimuleerde 5 minuten en vanaf toen kwamen en gingen de weeën niet meer weg😀
    Met oud op.nieuw niet gedaan en nergens last van. Op 2 jan weer gedaan en toen kwamen ze weer. En op woensdag nacht bevallen na strippen en stimuleren hahahha

11. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Ooohhh coxy spannend!!

Ik denk, als ik het zo hoor, dat het gaat gebeuren voor je vandaag! Veel succes.
    Hier alles heeeeel rustig.

12. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Dat klinkt goed copy.. hopen dat het doorzet spannend spannend :)

Die spierpijn heb ik ook gehad babyhope, deze pijn is er als ik s ochtends wakker wordt niet. Maar nadat ik vanalles heb gedaan wel weer. Is nog beetje week allemaal denk ik.
    Wel zielig voor je zoontje dat hij zoveel krampjes heeft en rode billetjes.
    Sterkte met het slaap gebrek. Mijn zoontje was een huil baby en hield het hele dagen vol, Ook s nachts ... dus begrijp hoe je je kunt voelen:(

13. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ha allemaal,

Vanmiddag om 12.37 uur is onze dochter Eline geboren. Afgelopen nacht al begonnen met weeen maar heeft allemaal erg lang geduurd omdat ze een sterrenkijker was. De bevalling was dan ook zeer pittig en ik ben blij dat het erop zit!

Coxy klinkt spannend, benieuwd of het doorzet!! Veel succes in ieder geval!!!

14. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Gefeliciteerd miek! hopelijk gaat alles goed met jullie.

Hier vandaag besloten niet te strippen. Woensdag naar ziekenhuis voor ctg en gynaecoloog. Ben benieuwd !

15. Coxy

Coxy Lid

28 dec 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Miek!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal..

Ik ben aan het einde van de ochtend naar het ziekenhuis gegaan. Ik sta onder controle van de gynaecoloog, dus heb geen verloskundige die eerst even komt kijken. Ik belde niet omdat ik dacht dat ik al halverwege de bevalling was, maar meer om te checken bij welke klachten ik langs zou moeten komen. Zij gaven toen aan dat ze me sowieso even wilde zien.

Ik had hele regelmatige voorweeen. Baarmoedermond was nog niet verstreken, maar ik had wel 1 cm ontsluiting. De voorweeen deden ook niet echt pijn.
    Dus.... ik mocht weer naar huis.

De voorweeen blijven aanhouden. Dus vanaf 6 uur vanochtend voel ik ze iedere 3 minuten. Rond 12uur zijn ze ook echt ontzettend pijnlijk geworden. Mijn buik en mijn rug knallen bijna uit elkaar. Niets helpt. 3x in bad gezeten, tegendruk geven, liggen, staan, zitten... het doet echt heel erg veel pijn. Het grootste probleem is dat het slechts 45 seconde duurt en dus nog geen echte weeen zijn. Echt... als dit voorweeen zijn dan ga ik echt weeen niet trekken. Ik vraag me ook af hoe ik vannacht moet gaan slapen, want dat is echt niet te doen.

Heb toch spijt van mn tepelstimulatie haha.
    Moet echt bijna huilen/vloeken elke 3 minuten. Wat een ontzettend mietje voel ik me nu...

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ohh miek van harte gefeliciteerd 😘

Coxy mijn vk vertelde bij mijn bevalling dat weeën ongeveer 1 minuut moeten duren.
    46 sec bij mij was voldoende hoor. Ven dezelfde dag nog bevallen.

17. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Gefeliciteerd Miek!!!

Coxy, dit klinkt niet als normale voorweeën. Hopelijk zet het nu snel door, ook al gaat het om golven van minder dan een minuut.

18. Coxy

Coxy Lid

28 dec 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb naar het ziekenhuis gebeld en we konden meteen terecht. 21.30uur waren we daar. Ik had op dat moment 3 cm ontsluiting. :D
    Aangezien ik de rugweeen niet goed kreeg opgevangen en voortdurend aan het puffen was met huilbuien van de pijn hebben we besloten een ruggenprik te zetten. Van te voren was dat iets wat ik alleen in geval van nood wilde doen. Nouja... dit voelde echt als nood. Ik moest uiteindelijk nog wachten tot 23.45 voordat ik m kreeg en dat was echt afzien. Het zetten van de ruggenprik was gelukkig helemaal niet erg. (Terwijl ik daar wel tegenop zag). Vanaf de ruggenprik ben ik weer helemaal mezelf. Ik klets hier iedereen de oren van de kop af. Hihi.

Rond 00.30 had ik 4 cm ontsluiting en hebben ze mn vliezen gebroken.

Nu lig ik lekker in bed. Moet eigenlijk even slapen, maar iedere 5 minuten wordt mn bloeddruk gemeten dus echt slapen lukt toch niet. Vandaar dat ik even deze update kan sturen :D
    Mijn man ligt lekker te slapen op de bedbank. Die heeft het ook zwaar gehad haha. Kan absoluut niet tegen spuiten dus die werd even niet helemaal lekker.

De nachtploeg zegt steeds dat de baby in hun shift wel gaat komen... zo bizar om te weten dat ze er morgenochtend is. Ik kijk er echt ongelooflijk naar uit.

Liefs Coxy

19. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Wat een spannend verhaal coxy, leef helemaal met je mee!! Hopelijk ie jullie kindje er snel!

Succes nog heel even, je bent er bijna!!

20. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    En Coxy? Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat :)

Deel Deze Pagina