1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Hier net routine ctg en echo's gehad. 3 cm ontsluiting zomaar voor niks gekregen (zo voelt het een beetje omdat ik weinig klachten heb haha)

Baby is nog superchill in de buik met voldoende vruchtwater en mooie hartslag.
    Deze mama is tevreden. Vrijdag weer voor routinecheck en ik krijg tot woensdag uiterlijk om zelf te bevallen. Daarna helaas inleiden, vrees er een beetje voor als je ziet hoe fit ik nog ben...

Maar wie weet, fingeren crossed. Coxy hopelijk vast al volop aan het genieten?

2. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Oh Aniek die heb je alvast binnen!! Hopelijk komt jullie baby nog lekker vanzelf, maar dat moet vast lukken!

Ben heel erg benieuwd hoe het met Coxy is.

3. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoe is t hier??

4. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Ik ben nog wachtende 😀

5. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Spannend Aniek! Hoop dat het niet lang meer duurt nu voor je!

6. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Mijn geduld wordt ook op de proef gesteld.

7. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Engelen geduld wordt nu al op de proef gesteld voor jullie....

8. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Het scheelt dat ik weet dat hij er binnen 4 dagen is, en dat ik nog steeds heerlijk slaap snachts.

Maandag strippen en anders woensdag inleiden. Spannend

9. NNNmama

NNNmama Lid

3 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Sterkte aan iedereen op het wachtbankje. Ook jullie geduld zal snel beloond worden. Hier genieten we volop van ons mannetje😍

10. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Ik ben vandaag bevallen! Van onze Julian, 4075 schoon aan de haak.
    Weeën om 9 uur begonnen, om 15.00 was hij er. Ik vond het heel pittig en niet voor herhaling vatbaar 😄
    Alle gekheid op een stokje, dolgelukkig natuurlijk 😊

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hallo meiden.

Allemaal gefeliciteerd met alle wondertjes die er geboren zijn!

Ik ben op 28 december ingeleid ivm de zwangerschapsdiabetes die ik had.
    4 uurtjes nadat de weeën begonnen ben ik bevallen van onze prachtige zoon 💙
    Alles gaat super hier, hij is heel tevreden en rustig.
    Aankomende woensdag al weer 4 weken oud, het gaat echt snel.

Alle wachtenden, nog heel eventjes en dan kunnen jullie ook lekker knuffelen! Succes meiden

12. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Gefeliciteerd Aniek... je geduld is beloond.
    En niet voor herhaling vatbaar hahaha en toch trappen de meeste vrouwen er na een tijd toch weer in en gaan we voor een broertje of zusje

13. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Nog gefeliciteerd citroen

Wat gaat de tijd snel hé als ze er eenmaal zijn

14. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Dankjewel noukie!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Gefeliciteerd Aniek😍
    Ja het gaat echt super hard de dagen vliegen
    En je ziet ze gewoon groeien.
    We zijn vanmorgen naar het weeguurtje geweest meneer weegt nu 3970 gram dus 630 gram aangekomen in 3 weken. Haha bollie.

Zo leuk om de ontwikkeling te zien. Hij begint ons nu te herkennen en krijgen dus elke keer een super mooie glimlach van hem.😍 en af en toe begint er al een geluidje uit te komen echt zo schattig

16. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Gefeliciteerd alle nieuwe mama's! Hier woog onze dame dat ze 2 weekjes was al 4500 gram! Fijn dat het zo goed gaat, maar shirtjes maat 56 zijn soms al te klein, gisteren dus heerlijk wezen shoppen haha.

17. aniek5

aniek5 Lid

17 jul 2014
    95
    0
    0
    Dankjewel babyhope! Wachten wel nu nog op iemand? After zwangerschapsdementie 😉

18. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wij zijn ook eindelijk trotse ouders van een prachtige zoon! We liggen nu nog in het ziekenhuis, want hij is toch noodgedwongen met een keizersnede gekomen en hij is daarna ziek geworden en op neonatologie terechtgekomen. Met een beetje mazzel gaat het met ons beiden snel beter. Zijn papa is onze grote held, die doet nu alles.

19. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Aniek en Mystiek! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis Mystiek!!

Volgens mij is iedereen bevallen nu, hebben alleen niks meer van Coxy gehoord volgens mij.

20. Coxy

Coxy Lid

28 dec 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa ook ik ben bevallen!
    Sorry sorry sorry... babys en tijd voor internet is nog iets wat ik lastig vind :-D
    Wij zijn 17 januari om 09.30 trotse ouders geworden van Vive. Ze woog slechts 3154gram. Ik had echt een hele grote baby verwacht haha. Geen idee waarom.

Ik ben volledig met ruggenprik bevallen. Dus ook het persen heb ik op gevoel/zonder gevoel moeten doen. Dat ging allemaal prima. Alleen de placenta wilde vervolgens niet eruit, dus na een uur ging ik naar de OK. Toen heeft mijn man lekker kunnen knuffelen met Vive.
    Zelf ben ik wat veel bloed verloren maar de dag erna mocht ik wel alweer naar huis gelukkig.

Ik ben echt super blij met ons meisje. Het is wel onze eerste dus ik merk wel dat ik niet overal zo zelfverzekerd over ben. Borstvoeding gaat gelukkig prima, maar tijdens de kraamweek kwam ze netjes iedere 3 uur en sinds de kraamverzorgster weg is komt ze soms wel elk uur. Achja.. als ze groter wordt, wordt het vanzelf een keer minder ;)

Wat fijn dat we nu allemaal "klaar" zijn. De laatste dagen duurde echt ongelofelijk lang terwijl de tijd nu voorbij vliegt. :)

Deel Deze Pagina