Gefeliciteerd mystiek en coxy! Ja het vliegt hè. Hoe ervaren jullie de nachten? Ik vind het weer pittig met huilen, voeden en boeren en zie dan maar weer in slaap te vallen.
Alle babies geboren en iedereen hopelijk gauw goed en wel thuis. Het in slaap vallen na de nacht voedingen gaat hier perfect... ben soms binnen 5 minuten echt al diep in slaap. Maar ook hier heeft ze een paar dagen gehad dat ze elk uur wilde drinken, Waarschijnlijk regeldagen .
Ezra is nu bijna 4 weken oud. Ik vond de bevalling echt heel heftig. Ik heb een ruggenprik gehad en die is tot 3 keer toe bijgespoten. In de ochtend om 7 uur infuus gekregen met weeënopwekkers. Ik kan mij niet goed herinneren hoe de dag verder is verlopen. Volgens vriend heb ik een aantal keer goed pijn gehad. Vandaar dat de anesthesist ook 4 keer langs is geweest om mijn ruggenprik bij te vullen. Rond 19:00 had ik 10 cm ontsluiting en kon ik gaan persen. Dit vond ik echt verschrikkelijk. De weeën deden zoveel pijn en ze bleven maar komen. Uiteindelijk is Ezra er om 19:45 uitgefloept. De VK moest hem echt opvangen. Hij was best een kleine man 2795 gram. Mijn placenta wilde niet loskomen en die is na een half uurtje manueel verwijderd. Hierbij heb ik ongeveer een halve liter bloed verloren. Ook heb ik 4 hechtingen aan het hele gebeuren overgehouden. Mijn plasbuis was enorm geïrriteerd omdat er steeds een katheter werd ingebracht om mij te helpen met plassen vanwege die ruggenprik. Toen ik uit de OK kwam hadden ze opnieuw een ingebracht die kon blijven zitten. Ik heb gesmeekt of die er aub uit kon, het was zo naar. Als ik zelf zou gaan plassen mocht dit, maar als ik binnen 6 uur niet had geplast zouden ze hem weer terug plaatsen. Dingen die niemand mij verteld heeft. Plassen na een bevalling is HEEL erg naar. Poepen na een bevalling is ook geen pretje. Ik heb het 4 dagen opgehouden voor het van de kraamverzorgster echt moest
Jeetje Blinnie, kan mij voorstellen dat het een zware bevalling is geweest. Hopelijk heb je het een plekje kunnen geven en geniet je nu heerlijk met de kleine!
Goed! Mijn zoontje is inmiddels alweer 12 weken! De tijd vliegt en hij groeit als kool! hoe gaat het met iedereen?