1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat ontzettend k*ut swee en curitiba :(

2. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Heh bah Curitiba, das ook ongelooflijk die reactie!!!
    Hopelijk draait ie bij als ie er even over na heeft gedacht...

Maar idd de feestvreugde krijgt daar wel een mistige vloed van zeg.

Nou ze is zojuist langs gekomen met een baby pakje. Ja leuk hoor. Maar ik zei dus dat ze me wel echt gekwetst heeft en of ze dat begrijpt??? Maar dat begreep ze dus niet. Wel kon ze vertellen dat ze t met mn vader erover gehad heeft dat ze misschien wat heftig of raar gereageerd hadden. Maar dat ze t niet zo snel verwacht hadden....

Ja sorry maar neem ik dus geen genoegen mee hé.

Maar goed ik heb gezegd wat t met me deed. Ik laat t maar ff zo. En ga proberen er niet meer aan te denken...

3. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Ongelooflijk hoe sommigen kunnen reageren... Hier gelukkig alleen maar blijdschap, maar das njet zo gek na ons traject.

Ik voel me helemaaaaal niet zwanger. Was bij mijn zoontje ook niet trouwens, maar toch. Als ik misselijk zou zijn, zou ik het bijv eerder geloven :D Blijf die irritante menstruatiebuikpijn aan een kant houden. En m'n boobies zijn weer enigszins geslonken. Zit te dubben of ik nog een testje zal doen, in de hoop te zien dat hcg gestegen is. Eind vd week misschien of zo.

4. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hè wat een rot reacties zeg!!
    Mijn sm is ook zo'n tuttebel! Toen we het bij onze 1e vertelden aan haar, zei ze eigenlijk niks.. Ze vond het veel te vroeg om te weten.. We waren toen ook nog maar ongeveer 5 weken in verwachting.. Dat heeft me toen zo onzeker gemaakt, daarom wilde ik het deze x geheim houden tot 10/12 weken. Maar mn man vind dat onzin, ik stop ineens met roken en wijn drinken, dat valt wel op en dan trekken ze zelf de conclusie, dat leek hem helemaal niet leuk! Deze keer was t weer zo'n matige reactie..

5. takkie83

takkie83 Actief lid

20 jan 2016
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

echt niet leuk de matige reacties...
    Hebben het gisteren tegen mijn ouders vertelt en ze waren erg blij gelukkig, ook al is het nog maar pril, wil ook eventueel verdriet met hen kunnen delen.
    Gisteren bleek ook totaal onverwacht de zus van mijn man zwanger te zijn! Hartstikke leuk natuurlijk, zij is nu 10 weken... Als alles goed gaat beval ik een maand later, wel bijzonder lijkt me!
    Omdat mijn schoonfamilie al bestaat uit diverse kleine nichtjes wachten we nog even met vertellen omdat we niet van hen kunnen verwachten dat ze hun mond kunnen houden. Mijn broer en zijn vrouw vertel ik het denk ik wel snel, verwacht van hen ook positieve reactie!

Verder gaat t goed hier, weinig klachten, beetje zeurderig gevoel bij mn baarmoeder, en wat druk.
    En ik heb vandaag pindakaas gekocht terwijl ik dat echt nooit, maar dan ook nooit eet. Had ik opeens heel veel zin in haha! Jullie al van die gekke dingen?

6. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Net met mijn zoontje naar de dokter geweest en twee dokters hebben gekeken en weten niet wat hij heeft. Waarschijnlijk een virusziekte, maar ik hoef me geen zorgen te maken over mijn zwangerschap. Ik moet zeggen dat het me niet erg gerust stelt.

7. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Me1989 ik kan me voorstellen dat je daar niet mee gerust bent gesteld.

8. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Nee ik vind dat best slecht hoor, ze zei ook dat de 5e ziekte niet gevaarlijk is, want dat heeft bijna iedereen al gehad. Nou ik toevallig niet, dat kan je toch niet zeggen als dokter?

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    me1989 ach, denk dat je wel op de artsen mag vertrouwen, zeker als ze beiden gekeken hebben. Vind het wel vreemd dat ze geen idee hebben wat je zoontje mankeert! Wat voor klachten heeft hij? Is ie erg ziek?

10. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Hij heeft allemaal kleine (en soms iets grotere) vlekjes op en onder zijn voeten, op zijn benen, armen, gezicht en een paar op zijn tong. Onder zijn romper en op zijn handjes is de uitslag minder erg.

11. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Wat gek!! Hopelijk knapt je zoontje snel op! Kon t ook geen zonallergie/uitslag zijn? Beterschap!

12. ivypark

ivypark Actief lid

4 mei 2016
    301
    221
    43
    NULL
    NULL
    Takkie83, ik stond laatst broodjes voor mijn man te smeren met chocopasta, wat ik dus nooit eet. Hou sowieso niet zo van chocola, alleen af en toe een klein stukje. Maar ik dacht ineens, hmm, misschien neem ik zo ook wel eens een broodje chocopasta. Heb het uiteindelijk niet gedaan, maar vond het wel apart dat ik er ineens zin in had.

13. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Hij werd er 3 dagen geleden al mee wakker, dus ik denk het niet

14. Mommy88

Mommy88 Lid

1 mei 2016
    13
    0
    0
    Delft
    Wat vervelend als je (schoon)ouders zo reageren zeg. Ik heb het gisteren verteld. Mijn ouders waren blij verrast. En mijn schoonmoeder die moest ff bijkomen van het nieuws. Het word haar eerste 'echte' kleinkind. Al ziet ze mijn zoontje ook als hij kleinzoon, maar die kent ze niet vanaf de geboorte.
    Ik had zo rond de innesteling iedere keer heel erg trek in bosche bollen. Vorige week in van die cervelaatworst waar mosterdzaadjes inzitten en dan eten met 'broodje unox saus'. En veel trek in broodjes kroket. Niet echt gezond dus...

15. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Wat naar die negatieve reacties:( hopelijk trekken ze snel bij! Mijn ouders en schoonouders begonnen te huilen van geluk. Wat ik dan weer niet verwacht had. Vooral niet van mijn vader en schoonvader!

Toen ik vanmorgen op weeg schaal ging staan schrok ik..-2 kilo in nog geen week tijd. Wss van het vele moeten overgeven. En gister en vandaag gaat nog slechter. Kan niks van vast voedsel binnen houden dus heb maar wat yoghurt gegeten net met hoop dat binnen blijft.

Moet ik dit morgen aan geven bij de gynaecoloog? Hoop dat snel over is. Of dat er mis iets tegen helpt:(

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou het wel aangeven aan de gyn

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Swee wat lullig zeg! Knuffel!

Curitiba bleh enge dromen he zoiets!

Sorry verder alles weer kwijt

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Super wat naar dat overgeven en ik zou wel even de vk inlichten

19. takkie83

takkie83 Actief lid

20 jan 2016
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net gebeld door moeder voor moeders, woensdag de intake. Vind ik dan ook wel weer spannend, zometeen is de test niet goed genoeg...

Ik merk trouwens sinds een paar dagen dat ik tegen de avond me minder lekker voel, beetje misselijk, snel vol van t eten, broek zit in de avond strakker en moest net rennen naar de toilet ivm diarree. Was me nog niet zo opgevallen maar nu ik er over nadenk heb ik dat al paar dagen. Herkent iemand dat ipv in de ochtend?

20. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Takkie, dat niet, maar lig regelmatig te stuiteren in m'n bed. Ik kom gewoon niet in slaap, terwijl ik best moe ben! Heel onrustig, constant woelen en gevoel hebben dat ik mijn bed uit moet om te gaan rennen of zo hahaha...!! Ik hoop dat ik zi in slaap val... Morgen weer vroeg op..

Deel Deze Pagina