Kan heel goed het groeien van de bm zijn. Zo lang het geen kranpen worden, zou ik me er niet al te druk om maken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan
Mooi! Zei ze bij mij ook, dus na het druppelen kwam al wel licht de tedtstreep op, dus wist ze zelf wel dat het goed zat, maar daarna meteen het doosje dichtgeschoven nig voor de controlestreep om niet de hele tijd naar dat streepje te hoeven kijken. Nadat alles ingevuld was, keek ze nog een keer en toen idd een knaller. Ze gaf wel aan dat dior de nwe testen ze nu vaker 2 miet doen bij dames die onzeker zijn
Wat naar! Bloedverlies hieft niets te zeggen, maar het is wel k*t. Helaas betekende het voor mij toen ik het had niet veel goeds. Maar 50% gaat wel goed, ik duim voor je dat je aan de goede kant zit. Bij deze ook een digi knuffel!
Oh nee Swee dat is wel schrikken. Ik hoop dat niks ergs is. Ik lees hier op het forum wel is dames die gedurende hun hele zwangerschap steeds wat bloed verliezen en dat het dan allemaal gewoon goed gaat. Hoop dat het hier bij blijft voor je en dat alles gewoon goed gaat
Swee Hopelijk ben je te druk geweest, ik zal voor je duimen 🙏🏽 als je het niet vertrouw gewoon de vk bellen. curibita ik heb het ook 😳 Soort van kramp , steek, spierpijn gevoel. Soms heb ik het gevoel dat het elke moment kan knappen. Takkige 83 gefeliciteerd !! Ik heb vandaag stiekem Weer een test gedaan 🙈 K kan het nog steeds niet geloven 🙈
Ik dacht al dat ik de enige was die nog bleef testen haha Ik vind het ook zo bizar! Ben 7 maanden geleden nog bevallen van ons kleine mini mensje en nu zit er alweer een nieuwe in m'n buik..
Gefeliciteerd Bloem en wat snel inderdaad! Leuk toch 2 kleintjes zo vlak na elkaar. uit je verhaaltje maak ik uit dat het niet helemaal gepland was? Maar wel super welkom natuurlijk
Dat is schrikken Swee! Ga je de verloskundige bellen? Ik heb soms ook echt heel laag steekjes, echt achter mijn heup/in mijn lies. Ik ben ergens wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft.. ik ga dan gelijk malen en ben bang dat het niet op de goede plek zit.
Gewoon even nieuwsgierig, maar hoeveelste kindje is dit voor jullie? Wat gaat het leeftijdsverschil zijn en denken jullie ook al na over namen? Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en hij loopt nog steeds niet goed (hij kan het wel, maar vertrouwd nog niet goed op zichzelf en wilt nog altijd een hand). Hopelijk gaat hij binnen nu en 8 maanden wel goed lopen, anders moet ik nog een duo wagen kopen ook.
Heftig hoor! Heb je 25 mei ook pas de eerste echo of wordt je nu extra in de gaten gehouden. Je moet wel engelengeduld hebben.
Dit word mijn 2de kindje. Heb een zoontje van 5 jaar (als beebje geboren word dan bijna 6 jaar). Voor mijn vriend zijn eerste kindje, al ziet hij mijn zoontje gewoon als zijn eigen kind. Maar toch anders, want daar was hij niet vanaf de geboorte bij. En ja namen zijn we het al over eens whahaha. Hadden het daar al eens over gehad voor ik zwanger was.
Ja is de eerste echo. Weet niet of extra in de gaten word gehouden, ga er wel vanuit. Wel mag ik gratis nipt of vlokkentest etc doen
Dit wordt mijn eerste kindje en de derde voor mijn man. Hij heeft er eentje van 7 en eentje van 14. Dus die gaan het zeer bewust meemaken, super leuk
@Swee wat schrikken zeg, ik zal heel hard duimen dat alles goed is. Ik heb ook elke keer wel wat steekjes achter het schaambot en in de lies en natuurlijk zeer gevoelige (.)(.) Ik heb vandaag ook de laatste test gedaan, knalt ie goed genoeg voor 4 weken en 5 dagen? Ben zo onzeker...