Getsie meiden! Wat schrikken!! Duim heel hard voor jullie dat jullie zwangerschappen goed blijven gaan en dat het niets te betekenen heeft!! Heel veel sterkte met afwachten! 😙
Ik kan er niet van slapen en moet morgen middag werken. Net tijdens het plassen gelukkig geen bloed, maar ik ben bij elke beweging bang dat ik weer ga bloeden. Morgen vk bellen, twee weken nog wachten op de echo trek ik nu echt niet meer
Me1989... het hoeft niks te betekenen! Hoop dat jij aan de goede kant van de 50% zit!!! Maar zou voor de zekerheid contact opnemen met verloskundige. En als je t echt niet vertrouwd kun je altijd vragen of je misschien wat eerder de echo mag! Tja hier ook niet veel geslapen. Werd opeens overmand Door emoties!!! Nog steeds vond ik t vaag. Toen ik heeeeel pril iets verloor (dat was de ronde voor ik zwanger werd van mn zoontje) dat was nog voor nod. Toen liep t echt zeg maar. Toen was t mij wel echt duidelijk dat ik iets verloor. Nu alleen maar tijdens afvegen wel met slijm etc. Maar niks in inlegkruisje ofzo.. heb ook niet hevige kramp gehad. Beetje licht ongi krampjes gisteren wat nu wel weg is btw... nja zal nog moeten afwachten. Denk wel dat ik ga vragen of ik alsnog een echo kan krijgen. Om zeker te weten of het weg is of niet... waarschijnlijk zal ik dan toch nog een week moeten wachten, als ze t al willen doen...
Zijn er meer die dit herkennen, ik weet het namelijk niet meer zo goed of ik dit had tijdens m'n eerste zwangerschap Heb constant het gevoel alsof ik ongesteld ga worden en dan voornamelijk zeurende pijn in m'n onderrug en buik Ik verlies ook een beetje gelige afscheiding
Tja me1989, als ik kijk hoe t verloopt denk ik dit kan t toch niet zijn??? Maar feit blijft blijft dat ik gisteren wel iets ben verloren wat denk ik niets anders kan zijn dan leeg vruchtzakje? een perfect rond gevuld met vocht balletje ben verloren. Was kleiner dan mn pinknagel. Maar verder niet echt stolsels ofzo... Blijf t maar vreemd vinden
Jeetje meiden wat naar dat bloedverlies! Maar zoals hier al wordt gezegd, het hoeft niets te betekenen. Swee, heb je een foto gemaakt van wat je bent verloren om aan de verloskundige te laten zien?
Swee heb je idd een foto gemaakt? Een vruchtzakje hoeft niet een bolletje te zijn he. Vaak als je iets verliest en legt het in een glas water komt het tot de oorspronkelijke vorm. Het is niet zo dat het vruchtzakje een rond stevig bolletje is. Hm hoe leg ik dat nou makkelijk uit. Ik zou gewoon bellen naar de vk voor een extra controle voor vandaag. Je kan niet met twijfels rond blijven lopen meid.
Me1989 ow dat is fijn... hopelijk word je lekker gerustgesteld! !! Pfff toch duurt een dag dan lang hé Heb gisteren gebeld. Moest 24 uur afwachten. En dan terug bellen. Verder weet ik eigelijk dan ook niet wat de bedoeling is...
Wauw, zo cool!! Mn schoonzusje verteld net dat ze ook weer in verwachting zijn (de 3e) 8 Jan uitgerekend! Wilde ik even met jullie delen! 🙃
Wat fijn me1989 dat je zo snel terecht kan. Lievekind wat gezellig zeg tegelijk met je schoonzus zwanger zijn! Misschien bevallen jullie wel op dezelfde dag
me1989 wat fijn dat je al zo snel terecht kan hoop op een mooie echo voor jou morgen Lievekind wat leuk samen met je schoonzus zwanger zijn lijkt me erg leuk voor jullie om het samen te beleven allemaal. Ik mag vanavond voor de 2e echo ben best wel zenuwachtig voor wat we gaan zien. Tijdens mijn vorige zwangerschap was met 6+3 was er geen hartactie meer te zien. Volgens mijn periode app ben ik vandaag 6+3 week zwanger (klopt niet helemaal met de banner die ik hier heb) dus ik zie er best wel tegen op, maar heb er ook wel weer heel erg veel zin in. Mijn zwangerschap voelt tot nu toe goed dus ik hoop vanavond een mooi kloppend hartje te zien
Mag ik vragen vanaf welke termijn je een hartactie zag?😳 Ik mag namelijk pas met minimaal 7 weken terugkomen omdat er voor de 7 weken grote kans is dat er nog geen hartactie zichtbaar is. Ik vond dat zelf best laat voor mijn gevoel. Dacht altijd dat met 6 weken als was
Lieve dames, Mag ik ook mijn twijfel neerzetten? Ik heb sinds gisteren bijna geen symptomen meer, daar ben ik erg van geschrokken. tot gisteren had ik verschrikkelijk veel pijn in mijn borsten, echt niet te doen. En de laatste week was ik ook constant misselijk. Nu niks, nada, voel me gewoon niet meer zwanger. Heel naar. Kan dit komen en gaan??? Herkent iemand dit?