Dank je wel ik laat het wel weten hoe die was, voor nu ga ik proberen afleiding te zoeken tis mooi weer dus denk ff lekker met de hond lopen Moet nog wel even wachten want moet er pas om 20:10 zijn dus nog een hele lange dag te gaan Wens jullie allemaal een hele fijne dag toe x
Kwaaltjes kunnen komen en gaan. Snap dat je er onzeker van wordt. Ik heb naast vermoeidheid eigenlijk geen kwaaltjes dus maak me ook wel zorgen af en toe. Helaas kunnen we niets doen dan afwachten.
Wondertje spannend... Lieve kind wat leuk♡ en bijzonder om samen te delen. Verloskundige gebeld. Deze zei iets anders dan die van gisteren. Dat t niet klinkt als een miskraam. Ik mag morgenvroeg voor een echo gelukkig... nu afwachten!!!
Denk dat dat toch wel kan komen en gaan Curitiba! Heb de ene keer meer last van mn borsten en misselijkheid dan de andere keer.. Geniet er gewoon van zou ik zeggen! zolang je geen erge krampen of veel bloed verliest zou ik me maar geen zorgen maken! Makkelijk gezegd hè? Knuffel voor alle onzekere en ik spanning zittende meiden!!
Oh wat fijn dat je morgen een echo krijgt! En toch wel goed om te horen dat ze het niet als een miskraam vindt klinken, dat stelt toch wel gerust
Spannend wondertje en Swee. Ik ga ook stuk van de zenuwen, gelukkig wel druk op mijn werk gehad, dus afleiding. En over die symptomen. ik denk dat het niet zo veel zegt en inderdaad erg wisselend kan zijn
Ik ben ook nieuwsgierig wondertje Hier toch nog wel (licht)bruine afscheiding, maar dat kan ook nog van gisteren zijn natuurlijk. STEL het wordt een miskraam, hoe lang duurt het dan voordat het door moet zetten? Dus ik bedoel wanneer je dan echt 'moet' gaan bloeden? Zei jou vk 24 uur Swee?
Ok bij mij is het eerste bruinverlies (bijna) 24 uur geleden, geen krampen gehad (wel van die steekjes), en heb het alleen bij afvegen en niet in mijn ondergoed. Dus ergens zou ik toch wel heeeeeel verdrietig zijn als het er morgen slecht uit ziet.
WOW wat lang, wist je wel al eerder dat het mis was of moest je daar ook pas na 7 weken achter komen?
Wauw!! Super blij met me test van mvm Maar ook wel beetje dubbel om dat nu zo te plaatsen met de dames die in spanning zitten vanwege bloed.
Rond week 5 rood bloed, daarna elke dag tot t eind bruin verlies en de laatste dagen natuurlijk veel rood bloed