Gefeliciteerd wondertje en modellicious! Ik ben ook wel benieuwd naar een foto. En Swee hopelijk jij inmiddels ook goed nieuws gekregen?
Ondanks dat ik vorig jaar eerder gestopt ben door de misselijkheid heb ik mezelf nu net toch maar weer aangemeld voor moeders voor moeders, go go go, ik kan het, dit keer hopelijk zonder overgeven
Ohh wat een mooie echo. Van harte gefeliciteerd meiden. Ik kan nu echt niet wachten tot volgende week donderdag hahaha
Heerlijk he, komt vast bij de rest ook goed, dit is gewoon een top maand! Heel raar misschien hoor wat ik nu zeg, maar mijn oma is overleden vorige maand, ik heb t idee dat dit door haar komt. Zij wou het zo graag voor ons. En het was natuurlijk afleiding van alles. Bedankt lieve oma.
Dat is toch een mooie gedachte modellicious?! Ze zag hier nog wel een randje dat ook nog oud bloed kan zijn, dus misschien dat dat er nog uit komt, maar verder was alles prima. Ben zelfs 1 dag verder.
Ow meiden wat fijn om te horen dat de echo's goed waren!!! Geniet er lekker van... De reden waarom ik nu pas reageer. Is idd omdat t niet goed was. En aangezien me1989 nog moest gaan wilde ik haar niet ongerust maken. Dit zal mn laatste bericht hier zijn. En zal af en toe misschien komen spieken Hoe t met jullie gaat! Ik wens jullie allemaal mooie en fijne zwangerschappen toe met heerlijke beebjes ♡♡♡ niet ongerust maken en gewoon lekker gaan genieten dames! Vanmorgen vol zenuwen naar de afspraak. T is al vroeg mis gegaan zo rond de 4e week. Er zit nog een vrachtzakje (leeg) wat nog moet gaan afkomen. En ben woensdag waarschijnlijk al een vruchtzakje verloren. Mn gevoel klopte dat t een 2ling was... Stiekem ben ik wel opgelucht dat de vruchtzakjes leeg waren. En dat t zo vroeg mis is gegaan ( is dat raar?) Nu natuurlijk wel heel verdrietig. Maar ons boefje verzacht de pijn wel heel erg gelukkig. Wij gaan verder. En ik wens jullie t beste... Dikke kus....