1 t/m 15 januari 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lievekind, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ohhh nee swee wat verdrietig :(
    Veel sterkte meid!

2. NNNmama

NNNmama Lid

3 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Och nee Swee. Wat naar en verdrietig. Heel veel sterkte er mee....

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Nee Swee:( Wat ontzettend erg voor je! Heel veel sterkte..

4. NNNmama

NNNmama Lid

3 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    En gelukkig toch ook hele mooie echo's!! Fijn😃
    Hier wachten we nog even 'geduldig' 2 weken af....
    Mijn buik ziet er ook uit als een 4 maand zwangere, ik hoop dat ik hem nog even kan verbergen en ons geheimpje geheim kan houden;))

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh nee swee😥

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Wat verdrietig swee! Maar ik kan je gevoel wel begrijpen en het is helemaal niet vreemd. Ik hoop voor je dat het 2e vruchtzakje ook snel uit zichzelf afkomt en je verder kunt. Dikke knuffel!

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Bah Swee wat heftig zeg, ik kan mij heel goed voorstellen dat je het beter al zo vroeg kan hebben 'gehad' dan als je al een stuk verder bent.
    Ik hoop dat jullie toch snel weer een gezonde zwangerschap mogen krijgen!

8. takkie83

takkie83 Actief lid

20 jan 2016
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach Swee, wat een enorme domper... heel veel sterkte.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ach Swee sterkte

10. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Zo nu is t verdrietige geweest!

Nu hop weer lekker genieten dames!
    Bedankt dat ik ff met jullie mocht babbelen.
    Hier komt alles wel weer goed!

Dikke knuf

11. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Jakkes Swee, wat rot. Ik snap je gevoel helemaal, ik had dan wel iets de vorige keer in een vruchtzakje, maar wat t was weten we nog steeds niet, geen vrucht iig. Dat stelde mij toen ook wel gerust, je bent geen kindje verloren. T was nooit iets geworden.

Komt vast snel goed, je bent nu wel extra vruchtbaar

12. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Je bent een kanjer swee!! Sterkte de komende tijd, en hopelijk heel snel opnieuw zwanger van een blijvertje! Knuff! 😙

Fijn Me, wondertje en modellicious!! Dat zal een enorme opluchting zijn denk ik!!

wij hebben ook al over een weekje de eerste echo! Ben erg benieuwd, maar totaal niet ongerust! Kan bijna niet anders dan goed gaan, zo beroerd voel ik me heel de tijd!! Gelukkig niet overgeven, maar zo misselijk steeds! 🙁 maar mag niet klagen, het kan vele malen erger! 😅

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heel veel sterkte swee.

14. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    ohnee Swee:( heel veel sterkte!

15. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Swee heel veel sterkte meis!

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Sinds de namiddag heb ik last van lage rugpijn en ik mijn onderbuik héél licht menstruatie gevoel.

Ik ben gelijk onzeker...

Heb wel een stukje gewandeld met dochter, hele huis gestofzogen en 2 wassen gedraaid en opgehangen. Dus ik hoop dat het komt door de inspanning.

Iemand van jullie ervaringen?

17. Mommy88

Mommy88 Lid

1 mei 2016
    13
    0
    0
    Delft
    Wat een naar nieuws Swee. Heel veel sterkte!

En voor de andere meiden, fijn dat de echos zo goed waren! Ik moet nog 2 weken wachten, pffff.

Ook bedankt voor het antwoord op mijn vraag over mvm. Als me eerste echo goed is ga ik me ook opgeven!

18. NNNmama

NNNmama Lid

3 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik heb ook nog veel last van krampjes. Ik weet niet meer hoe lang ik daar met mijn vorige zwangerschappen last van had. Ik ga er maar van uit dat het er bij hoort. Maar het maakt inderdaad wel flink onzeker.

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb ook last van ongi krampen in buik en rug, en nu net een van die zeurende stekende pijn rechts en links onder in m'n buik, ter hoogte van m'n heupen

Ik kan mezelf ook niet meer herinneren hoelang en of ik daar last van had met m'n vorige zwangerschap.
    Merk wel dat ik er heel onzeker van wordt, vooral omdat ik op de een of andere manier al vanaf de test zo'n onheilspellend gevoel heb dat het niet goed zit

20. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    ik moet even van mij afschrijven, en aangezien ik er in mijn omgeving nog niet over kan praten aangezien niemand het weet doe ik het maar even hier! sorry alvast!

Zojuist had ik even een emotionele inkakker, hing na mijn avond eten weer boven de wc.. weeer alles kwam er uit... weeer die pijn in mn buik van het samentrekken van mn maag. Ik raakte gewoon soort van in paniek.. wat gebeurd er in godsnaam allemaal met mijn lichaam, en het idee dat ik er geen controle over kan hebben maakte me net heel angstig. Ik ben zo bang dat het fout gaat, of dat ik iets niet goed doe, dat ik andere mensen een last ben.

elke keer als ik nu mijn ouders of schoon ouders zie vragen ze hoe het gaat, telkens maar liegen dat alles gewoon goed gaat en ik nergens last van heb, wil niet als een zeur over komen. Maar het liegen valt mij nu al zwaar.. Leugens tegen mijn team en trainers omdat ik nu niet meer voetbal.. zo genaamd een blessure.. het moeten liegen tegen vrienden, terwijl ze vaak vragen of ik ze iets moet vertellen.. ze zien iets aan mij.. zo graag wil ik vol mondig en trots kunnen zeggen ja IK BEN ZWANGER, maar helaas nog te vroeg voor:(

ik weet niet of dit komt door mijn leeftijd, omdat ik nog erg jong ben, of dat het de hormonen zijn, maar moet het gewoon even kwijt!

Sorry voor dit geklaag en gezeur, maar moest gewoon echt even van me afschrijven en aangezien jullie als een van de weinige weten dat ik zwanger ben..

Deel Deze Pagina