Klopt helemaal bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen en ei op dag 14. Maar als je daar vanaf wijkt, kan het anders zijn. Zelf weet ik altijd wanneer mijn ei exact is geweest dmv ovu testen en tempen en tel bij die dag 266 dagen op.
hoi meiden mag ik me hier ook aanmelden.. Wij hebben een ivf poging gehad. 9 april de pregnyl 11 april de punctie 16 april de terug plaatsing en 21 april 5 dagen na terugplaatsing had ik de 1ste posi test. Uitgerekend op 2 jan. Ik heb al gebeld en 19 mei de eerste echo.. Ik vind het zo spannend. We hebben al een dochter d.m.v ivf ze wordt bijna 5. En in 2013 heb ik op 5 weken een mk gehad. Ik ben zo zenuwachtig en bang dat het mis gaat. Hoop dat dit nu gewoon een blijvertje is.
Ik kon het toch niet laten. Net getest, dus niet met ochtendurine.. Wie kan uitrekenen hoe ver ik dan ben. Mijn vorige cyclus was 42 dagen, daarna ben ik 23 maart ongesteld geworden en 13 april had ik een knallende ovulatietest en vanaf vrijdag de 1e positieve zwangerschapstest. Gefeliciteerd babyhope!
Welkom babyhope! Spannend is het hè? Ik ben voor de 4e keer zwanger, maar vind het nog steeds even spannend als bij de 1e. Me, ik denk dat je nu 4 wk bent. Ik had de 12e posi ovutest en dag later ei (door temp bevestigd)
Oke thanks, is mijn test donker genoeg voor 4 weken en is het dan niet raar dat ik vrijdag al een positieve test had (zo vroeg)?
Ik denk ook 3 weken 6 dagen ongeveer morgen 4 weekjes. Ja echt het is super spannend. Bij elk krampje denk ik oh nee he
Nee hoor. Gewoon vroege innesteling en je testen zien er prima uit. Uiteindelijk zal de termijnecho uitsluitsel geven over de uitgerekende datum.
dinsdagochtend knalde mijn ovulatietest, die avond al minder en de volgende ochtend veeeel minder. Ik heb ook getemperatuurd en denk dat woensdag mijn ei was. We hebben alleen dinsdag en woensdag gevreeën. Dan zou ik toch wel al 4 weken moeten zijn? Ik snap niet zo veel van die berekeningen
Ik had onregelmatige cyclussen ik heb pcos. Ik gok dat mijn eisprong 17 april was. Babyhope ik denk dat je dan 3 weken en 6 dagen bent
Nee ik ben nu 4.2 weken zwanger. 11 april punctie is de dag van eisprong. 14 dagen daarvoor aanhouden als 1ste dag menstr. Is 28 april. Dus nu 4.2 😉 Ja als jij op die woensdag dan eisprong hebt gehad ben je vandaag precies 4 weekjes.
Sjudith! Mooie test hoor!! Kan niet stoppen met kijken naar die testen haha! Staat er nog steeds echt een streepje op? 😂
Hoi allemaal, mag ik hier ook mee schrijven? Na 20 maanden hebben wij na de 2e iui een positieve test!