Pff toto en bloem wat een heftig nieuws! Bloem. Hoe hoog is een normale hcg? Toto Vanwaar de bloedverdunners? Hopelijk gaat t nog sneller kloppen en heeft t alleen een trage start gehad?
Bloedverdunners krijg ik vanwege heftige pre eclampsie en vroeggeboorte bij mijn oudste. Bloedverdunners zorgen voor een goede aanleg van de placenta. Vaak is een slecht aangelegde placenta de reden van PE. Heeft bij de 2e echt geholpen.
De vk twijfelde of ze op de echo een bloedvat zag van het begin van een embryo en ik moet 27 mei om 12.20 terug komen voor een nieuwe echo. Het HCG zag er netjes uit voor bij een termijn van 4-5 weken zwangerschap. Het is dus afwachten, maar voor alsnog was ze er positief over.
Wat een spanning!! Je had er zelf geen goed gevoel over toch, dat je vandaag voor een echo ging? Helaas dus alleen maar meer onzekerheid!
Ik duim voor je bloem! Mogen we de 27e weer allebei @curitiba: het kan zeker nog, maar de kans is wel heel klein helaas.
Pfff bloem wat een spanning zeg!!! Je had al zo'n voorgevoel hè? Ik hoop dat het toch allemaal goed zit en dat je volgende week duidelijkheid hebt! En toto ook als zo onzeker wat ontzettend rot!! Ik hoop dat het frommeltje bij de volgende echo een groei spurt heeft gemaakt en een snel kloppend hartje heeft!
Ah jeetje wat een nieuws meiden. Hopelijk loopt het bij beide goed af. Sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb dus morgen de echo en ben zo bang voor slecht nieiws. Dat ik het eigenlijk een beetje het forum probeer te vermijden. Het is net alsof het slechte nieuws als eerste in mijn oogveld staat vandaar. Ik ga duimen meiden dat alles goed mag komen met jullie💋
Ik ben toch wel redelijk gerustgesteld, het is fijn om te weten dat de hcg waarde goed is voor het termijn, en voor nu ga ik er gewoon vanuit dat het nog te vroeg was om iets te zien, en hopelijk zien we 27 mei wel iets!
Gever meiden...ik had zo gehoopt op gerustelling voor jullie met de echo's. Dat wordt een vreselijk lange week...
Oh Toto en Bloem93, wat een naar nieuws!! Ik hoop zo dat jullie nog positief nieuws mogen krijgen! Wat een spannende week... Ik logde in om jullie goed nieuws te brengen, ik had vanmiddag een goede echo. Maar dit vertellen voelt een beetje dubbel, al ben ik er natuurlijk heel erg blij mee!
Ja, was al een kloppend hartje te zien. Ik dacht 6 weken en 4 dagen te zijn, maar volgens de meting was ik 6 weken en 1 dag.
Dames mijn echo was goed. Een goed snel kloppend hartje. En het is ongeveer 7 weken oud. Dus het is tot nog toe helemaal goed
Wat fijn dat er ook 2 goede echo's waren! Ik kan ook niet meer wachten. Die misselijkheid maakt mij zo gek, had er paar dagen wat minder last van. Gister ochtend en middag was het wel weer aanwezig maar nu sinds gister avond weer niet. Hopelijk komt het straks weer opzetten en blijft het een keer aanhouden. Tepels doen sinds enkele dagen wel veel pijn, en plassen blijf ik ook de hele dag door doen.
Ik ben ook sinds een paar dagen misselijk. Zo vervelend. . Gelukkig nog niet hoeven overgeven, maar ik moet dan wel gelijk wat gaan eten.
En wat fijn dat er ook twee meiden weer een goede echo hadden ik heb 4 juni zelf nog een echo geboekt, nog even voor we op vakantie gaan.