Lijkt een beetje op de mijne, alleen bij jou zit er wel (al) iets in! Fijn zeg, is toch een geruststelling, ondanks dat je het hartje nog niet gezien hebt, op naar volgende week!
Iets rustiger ja, maar ik blijf er op de een of andere manier geen goed gevoel bij houden... Had gister weer wat roze en bruin. Maar zou dat ook kunnen komen vd echo? Ze wroette met dat ding ivm de eierstok en tis gevoelig. Vond het iig wel toevallig... En heel stom, ze zeiden van te voren al dat het hartje misschien niet zichtbaar is, en toch maakt het je enorm onzeker. Het wordt een lange week... In de vierde week had ik ontplofte en pijnlijke (.)(.), maar die zijn weer helemaal back to normaal. Ook weer iets waardoor ik me zorgen ga maken. Tjonge, had nooit verwacht dat ik zo onzeker en met een slecht gevoel zwanger zou kunnen zijn. Heel anders dan bij mijn zoon!
Ik had gister ook weer beetje roze/bruin maar door de gynaecoloog gerust gesteld eergisteren. Is blijkbaar normaal en hebben heel veel vrouwen. Mijn borsten zijn ook niet gevoelig. Alleen m'n tepels maar dan moet ik er echt aan zitten om te voelen zeg maar. Dat ze van te voren zeiden dat hartje mis niet te zien is is normaal. Juist om al je geruster te maken als ze niet zagen. Bij met werd dat donderdag ook gezegd. En toen was ik 7 weken. Ze zeiden meteen en als we niet zien kloppen is het niet meteen erg en kom je week later terug. Probeer toch beetje voorzichtig te genieten. Dan gaan de dagen ook wat sneller.
Stilletjes hier meiden Pff ik heb vandaag gewerkt en ben echt kapot. Zó moe... niet normaal. Ik hoop dat de energie wel weer een beetje terug komt over een paar weekjes
Hoi dames! Ik wil hier gezellig meebabbelen! Ik ben 31 jaar en ongepland (maar heel welkom) zwanger van ons tweede kindje. Ivm een eerder miskraam vorige week een vroege echo gehad. We hebben een kloppend hartje gezien bij ongeveer 6,5 week! Super blij! Uitgerekend nu op 14 januari. Zo spannend om alles weer opnieuw te beleven!
Gefeliciteerd Aniek! Wat leuk Fijn ook een vroege echo. Dat ligt er ook maar net aan waar je woont en welke verloskundige je hebt. Ik mag geen vroege echo na mijn miskraam (missed abortion) jammer! Maar het voelt heel anders, eigenlijk heb ik er alle vertrouwen in dit keer. Fijne zwangerschap gewenst!!
Welkom aniek, fijn dat je een hartje heb gezien dat geeft dan toch wat meer rust he! ik ken het de vermoeidheid naar een dagje werken, savonds gewoon steeds inslaap vallen op de bank heel gezellog voor me man haha. Vanochtend ook voor het eerst echt boven de wc gehangen, hoop dat het eenmalig was pfff ben wel soms misselikk maar had nog niet overgegeven tot nu toe dan 😅 en met me zoontje iok niet gehad, hoe voelen jullie je verder?
Hallo. Mag ik hier ook gezellig meekletsen? ik ben 6,2 week zwanger en rond 13januari uitgerekend van ons eerste kindje, allemaal heel spannend.
Dankjullie wel. ik vind het fijn om er al over te kunnen kletsen, omdat alleen onZe ouders het weten kan je er nog niet veel over praten en hier ben je redelijk anoniem
Welkom meiden. Klopt het dat de kans op een miskraam na 8 weken al behoorlijk is afgenomen? Ik dacht dat ooit ergens gelezen te hebben.. en aangezien ik morgen 8 weken ben..
Dat vraag ik mij zelf ook dus af haha! Want veel zeggen van wel maar ik las dan weer wat anders op internet. (Ik bespaar het maar voor hier want wordt je niet echt vrolijk van)
me1989 en sumer , volgens mij klopt dat niet. Voor zover ik altijd heb begrepen is dat echt rondom die 12 wekengrens. kan zijn natuurlijk dat ik er naast zit hihi