Welkom nieuwe meiden! Pff lig ik op bed voor mijn middagdutje loopt de overbuurman ineens zijn tegels aan te trillen, gaat je door merg en been.
Ooohh niet fijn smurfin90 dan kun je ze op dat moment wel wat aan doen he! Bloem en toto heel veel sterkte en hopen dat het toch allemaal goed komt! Nieuwe dames welkom allemaal heb weer mooie echos voorbij zien komen wat een heerlijk gevoel he! ik ook alweer een echo gehad dinsdag en weer een mooi kloppend hartje en 2 dagen verder gezet altijd fijn! maar 9 juni weer echo en dan gaan ze echt een datum vast zetten omdat het nu nog iets kan veranderen! Ga het morgen ook al vertellen op me werk zodat ze er rekening mee kunnen houden, ik ben bedrijfsleider en soms allemaal best pittig nu dus dan kunnen ze hier al een beetje rekening mee houden!
Vandaag weer een goede echo gehad Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Super blij!
ik wil het over 2 weken ook graag vertellen op mn werk. we werken met targets en ik ben zoooo verschrikkelijk misselijk dat 't me echt in de weg staat. werk als uitzendkracht dus kan het eigenlijk niet hebben dat ik onder de norm zit.. hopelijk is de misselijkheid snel weer over of iig wat minder. zie de wc op moment iets te vaak van dichtbij en ohja hormonen; zat!
Oeh vervelend dat het je zo beperkt dat je het merkt in je werk, Hoop dat je werkgever er wat begrip kan opbrengen. Weer wat goede echo's Fijn Hier vandaag een lekker dagje gehad, voelde me eindelijk weer eens wat fitter. Ik werk in de kinderopvang, en vandaag kwam er een meisje van de BSO naar me toe, zegt ze, ik zie het aan je, je bent zwanger, je straalt en je buik begint al mooi te groeien, en ik zit er zelden naast. Vond het wel apart dat ze het al zo snel doorhad, en ik werd zo rood dat haar vermoeden wel bevestigd is denk ik.
Ik ben zelfstandig, dat is super lastig. Kan mijn eigen uren indelen, maar lig nu vooral op de bank. Vanmiddag even keihard zitten janken, was het misselijk zijn zo zat. Ik kan me niet meer concentreren ergens op, meer die daar last van hebben? Vandaag zetpillen er tegen gekregen, emesafene
oh wat naar dat je zoveel last ervan hebt. ik hoop dat de pillen gaan aanslaan. Ik ben ook ontzettend misselijk, maar doordat ik mn hele leven al zeer regelmatig misselijk ben kan ik me er aardig overheen zetten.
Hier nog eentje 24/7 misselijk! En heb nog niet hoeven over te geven.... Ik denk erover om m'n vinger in m'n keel te doen dan is dat gevoel misschien weg. Maar denk dat het net zo snel weer terug komt pffff
Super allemaal die goede echos ik mag 13 juni voor het eerst ik ben dan 7 weken en 4 dagen, ik kan niet wachten vind het allemaal wel spannend ivm de vorige miskraam maar ik probeer te genieten van iedere dag en het maar een beetje los te laten voor zover het gaat.. Kwaaltjes zijn goed aanwezig dat stemt me wel positief 😊
Snap je goed. Vond ook spannend door eerdere miskramen. Begin nu na de goede echo steeds meer hoop te krijgen al blijft voor mij tot 12 wk zoiezo spannend
jullie krijgen allemaal vroeg een echo. Waarschijnlijk zeker vanwege omstandigheden? Ik moet tot 14 juni wachten en dan ben ik waarschijnlijk al 10 weken zwanger. Bij mij zijn de symptomen ook volop aanwezig. Vooral s ochtends erg misselijk en erg last van mijn darmen. Weten jullie hier iets op? Ik ben al volop bezig met vezels eten en ik drink genoeg kom gemakkelijk aan de 2 liter.
Normaal vliegt de tijd voorbij en nu kruipen de weken echt haha. Kan me niet snel genoeg gaan tot die eerste echo!
Afgelopen dagen was ik aardig misselijk, woensdag avond toen mijn man uit het werk een bord pasta klaar stond te maken moest ik zelfs overgeven. Gister avond en vannacht nergens last van, wel even lekker maar maak me dan ook gigantisch druk of het nog wel goed zit. Gelukkig sinds een uurtje weer lekker weeïg. Nog 3 nachtjes slapen tot mijn eerste echo!
Ik had een vroege echo vanwege bloedverlies, het nadeel is dat ik daardoor wel erg lang moet wachten tot de tweede echo. Nu zelf maar voor 25 euro een echo geboekt op 4 juni. Een paar dagen later willen we het bekend gaan maken. Dan ben ik ruim 10 weken. We gaan op vakantie als ik 11 tm 13 weken ben en wil het eigenlijk voor die tijd ook op mijn werk vertellen. Ik heb ook een 'ik wordt grote broer' romper besteld, maar die is niet aangekomen en PostNL zegt dat hij wel bezorgd is, erg vervelend..
Fijn al die goede echo's Ik mag maandag voor de eerste echo, kan niet wachten haha. Ik krijg een vroege echo omdat ik zwanger ben geworden met hulp van het ziekenhuis. Ik ben ook heel erg misselijk, bleh. Toen ik in het begin niet misselijk was heb ik geroepen dat ik dat wel wilde... denk dat ik dat maar terug neem haha.