Mooie echoss weer. Bloem vandaag kreeg jij ook weer een echo toch? Ik mag woensdag naar de vk. Ben aan het wachten op de verwijsbrief voor de gyneacoloog. Heb het zkh gebeld waar ik de maagverkleining heb gekregen. Ze zeiden dat als de vk mij niet om de 3 weken een echo wil geven ik naar de gyn moet gaan. Baby moet goed in de gaten gehouden worden qua groei. En mijn vitamines moeten maandelijks gecontroleerd worden. Ben benieuwd wat de vk zegt. Hier zo gek ben elke avond misselijk krijg dan maagzuur en moet dan overgeven dan is het weg. De rennies liggen al volop klaar hier. En dan soms komt die onzekerheid weer he. Heb de angelsound besteld en kan dus natuurlijk het hartje nog niet vinden. Wordt dan noet zo heel onzeker omdat het nog logisch te vroeg is. Maar bij schoonzusje vond ik hem wel bij 8 weken haha. Moet wel zeggen dat zij maatje skinny skinny is.
Hier geen angelsound, zou wel willen maar lees er niet zo'n goede verhalen over. Dus neem maar het zekere van het onzekere.
Hallo allemaal, mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb net de eerste echo gehad (7 weken) en nu die goed was voel ik me gerust genoeg om me hier aan te melden. Ik ben Mystiek, 31 jaar, dit wordt ons eerste kindje, en de uitgerekende datum is 11 januari. Op 17 juni mogen we weer komen voor een echo.
Mijn echo vandaag gaat niet door, ik ben overgedragen aan de gyn dus de echo van de vk vandaag is vervallen. Helaas wachten tot dinsdag
Welkom mystiek! En gefeliciteerd natuurlijk Voor bloem nog maar even een dikke knuffel! Het is bijna dinsdag meis 💋
Ik begrijp het! Voor mij a.s. dinsdag 2 weekjes wachten en dan weten we meer. Klachten nemen per week wel toe. Misselijkheid en moeheid. Bloem ik heb je verhaal terug gelezen. Sterkte!!
Voor mij geen goede exho helaas... Wat een k*tzooi. 2,5 jr verder en weer met lege handen. Wens jullie allemaal een fijne zwangerschap. Voor de dames die nog moeten: ik duim dat jullie goede echo's hebben!
Oh nee nvbr!! wat verdrietig!! Was er geen kloppend hartje? En was het vruchtje niet meer gegroeid? Sterkte meis! Toto hopelijk voor jou wel een goede echo??
ooh nee wat erg! veel sterkte. hier ineens niet meer (zo erg) misselijk. ipv dat ik ff opgelucht ben alleen maar gestrest er door XD
Zo spijtig te lezen dat het bij een aantal dames niet goed zit. Wat kan de natuur soms hard zijn Erg veel sterkte toegewenst. Vanmiddag kloppend hartje en mooie echo gehad.
Zoals verwacht bevestigde de echo vandaag dat ons kleintje het niet gehaald heeft. Was niets meer gegroeid en ook geen hartje meer. Vanochtend meteen de voorbereidende tabletten genomen en dan zondagochtend de cytotec. Dank jullie voor al jullie lieve berichtjes en duimen. Ik hoop dat het nu gedaan is met de mk in dit groepje en dat de rest hun kleintje in dec en jan in hun armen mogen sluiten. Nvbr, heel veel sterkte!
Fuck, ik moet werken dus ga douchen, verlies ik bloed. Gynaecoloog gebeld en moet 10.00 langs komen voor een echo.. Denk dat het foute boel is, of er moet een wonder gebeuren.