oh wat naar dat het is verteld, daar zou ik niet blij mee zijn. meiden die een echo krijgen vandaag, succes
Altijd fijn een kloppend hartje Ik heb last van mijn buik, een beetje een rot menstruatie achtig gevoel. Hopelijk is het gewoon bandenpijn , maar ik ben gelijk bang dat het mis is. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe bandenpijn voelt. .
Ik snap wel wat je bedoelt. Heb dat ook snel. Ik heb hele dag gevoel alsof ik iets te strakke onderbroek aan heb
Gefeliciteerd citroen, fijn zo'n goede echo! Ben heel benieuwd naar de andere echos. Ik voel me zo belabberd, heb vandaag late dienst maar ben zo misselijk bah wil thuis op de bank liggen. Mn vorige zwangerschappen was ik ook wel misselijk maar niet zo extreem als nu en ook niet de hele dag, hoop dat t met paar weken beter gaat.
Wij hadden vanmorgen een goede echo, ze heeft hem uitwendig gedaan en ben een dag vooruit gezet 7w2d! 😍
Ah super de echo's! Hier vandaag met de kids naar de binnenspeeltuin. Op de trampoline aan het springen... verlies ik gewoon urine!! Echt bizar... heb dat nog nooit gehad..
Goede echo's, fijn!!! Hier ook veel krampjes en steekjes. Hoort er allemaal bij, zegt de vk. Geen zorgen!!!
Super te lezen dat de echo's goed waren meiden! Nog een paar weken en wij hebben allemaal een mooie termijnecho in onze pocket! Vandaag te horen gekregen dat de baby van vrienden van ons uit Brazilië dood is geboren.. Het was een voldragen zwangerschap. Verschrikkelijk pijnlijk Zij weten nog niets van onze zwangerschap en dat houden wij voorlopig zo.
Qua klachten ben ik ergggg moe en zit ik nu met darmkrampen en opgezette buik op de bank! Soms wat lichte rugpijn, maar gaat ook zo weer over. Ik probeer nog wel minimaal 2x pw te sporten. Meer van jullie die (doorgaan met) sporten tijdens de zwangerschap?